Ako vidím, faktická likvidácia vnútromestskej príležitostnej dopravy zakázaním prepravy stojacich cestujúcich tam zostala (§18, ods. 3)
Čiže po novom, ak sa nejaká škola rozhodne ísť hromadne do kina, poradím im, aby si vybrali nejaký spoj z CP. Ostatní cestujúci, ktorí sa doň nezmestia, si ochotne počkajú na ďalší...
Bol tam za nimi niekto z DPB aby im to vysvetlil? Nie, sú príliš vyťažení hľadaním ospravedlnení prečo popri drakonickom zvyšovaní cestovného lejú peniaze do 14Tr.
Ak má DPB na denno-dennú prevádzku historických vozidiel, má aj na prevádzku 39.
" Už tým, že z tejto trasy presuniete 61 a stratia obyvatelia priame spojenie ďalej do mesta a na stanicu po tejto trase..."
63 ide v úplne indentickej trase, akurát zastaví Pod stanicou, a oni si to idú dať poslancom rozhodovať.
Ak by to niekoho zaujímalo, zákon o VOD prešiel (jednohlasne) výbormi a v najbližších dňoch bude prerokovaný a schvaľovaný v druhom a treťom čítaní v NR SR.
Na Ústavnoprávnom výbore boli zároveň schválené pozmeňujúce návrhy poslancov (ktoré im posunulo ministerstvo), ktoré precizuje vyhodnotenie MPK.
Tá 66tka, to ju rovno môžu zrušiť s touto trasou. Väčšina pôjde radšej peši na Gagarinovu/Mierovú na iné linky a využívať ju budú len starší ľudia a ľudia bez auta z okolia Syslej a Domkárskej. Bude dosť chýbať prestup na 50 na Maxa Hella. Aspoň nech ju dajú okruhom Domkárska-Mierová-Hraničná-Prievozská-Bajkalská-Ružinovská-Tomášikova-Prievoz. Na Ružinovskej prestup na električky a hlavne na L50. Ked odfajčili Drieňovú, aspoň peši z Ružinovskej sa bude dať dostať do oblasti Drieňovej, kedže ani tak by zo 66 na 78 prestup nikde nebol.
P.S.: Značka Prejazd zakázaný je od 1. 4. 2020 zrušená (platí zásada, že regulačné značky musia byť zrozumiteľné pre všetkých, a preto sa môžu používať iba so symbolmi, nie s textom)
na MaxHella mozu tak maximalne dat prejazd zakazany (pre iad), ale uplne vylucenie si tam predstavit neviem vzhladom na to ze jednotlive ulicky v ruzinove su obvykle (a aj tu) neprejazdne/pristupne (vozidlom) len z jedneho konca....
No neviem, ocividne je to skolsky spoj (rano do Stupavy, poobede naspat do Marianky), takze detmi by to mohlo byt vyuzivane. Len tomu bude treba spravit propagaciu medzi rodicmi, ze uz nemusia robit detom kazdodenne skolske taxi. Dajme tomu tentokrat sancu
Dosť by ma zaujímalo koľkokrát za môj život ešte znovu zrušia a znovu zavedú priamu linku Marianka - Stupava. To je už totálny evergreen, každý jeden krát sa preukáže že to absolútne nie je potrebné, ale vždy si to po pár rokoch niekto vypodpisuje, tak sa to zavedie znova a zas sa ukáže že reálne tým "nikto" nechodí.
Otázka je aj to, či by v takomto prípade zachádzala 78 na Astronomickú alebo prestup na električku by bol na Líščích nivách, resp. Trnavskom mýte (podľa smeru jazdy). Ale aj tak by kĺbaky mali problém na oboch koncoch ulice Maximiliána Hella)
Nerozumiem ani ja co to ma spolocne s vylucenim IAD. Kazdopadne L78 potom prejde asi na sola lebo tam tie niektore krizovatky s klbakom budu pekne mordy.
Písalo sa tu čosi o rušení L36... Nová trasa L216 aspoň poskytne spojenie ZB-Bory, dokonca aj so zastávkou pri nemocnici (ku ktorej sa zatiaľ dá dostať len peši)
Ak bude jazdiť 78 celotýždenne, tak zvyšok dnešnej trasy 66 bude pokrytý (a treba povedať, že vďaka obsluhe Drieňovej má Štrkovec nadštandard oproti ostatným ružinovským sídliskám).
Skrátenie 39 vítam, ale obsluha zastávok Planét a Súhvezdná by v nejakej podobe mala ostať. Napríklad presmerovaním 78 po tej čiarkovanej čiare (a nerozumiem, prečo si to mesto podmieňuje vylúčením automobilovej dopravy z ulice Maximiliána Hella)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki