A nie je to (opäť) aj o tom, že podobne ako každú zimu prekvapí cestárov sneh, tak aj niekoho v DPB v reťazci schvaľovanie nákupu/dopĺňanie prevádzkových tekutín každé leto prekvapia tie vonkajšie teploty?
Ten polep cez okná je fakt idiotský. "A teraz máte možnosť vidieť hrad/vodnú nádrž/mesto/kláštor na ľavej strane, teda ak sedíte v prednej polovici autobusu."
skoro mi zabehlo
"Horúcou novinkou je aj jeho nový moderný vzhľad v podobe dizajnového polepu, ktorý okrem estetickej stránky slúži i na ochranu laku."
Predstava, že môj škôlkar pôjde na výlet 18 ročnou Karosou v cene auta, kde je 50 % šanca že bude pozerať na dierkovú reklamu zvnútra ma teda veľkou dôverou nenapĺňa. Ale ok.
Mňa takisto mrzí, že sa naďalej šíria tie nezmysly o tom, že sa klimatizácia má zapínať pri nejakej vonkajšej teplote. Myslel som si, že sme už konečne vo fáze, že sa klimatizácia bude používať vždy a že bude funkčná.
Ah, áno, mea culpa, pardon. Ale pointa je, že z rozpočtu sa mimo kontroly a plánov mesta na základe tých zmien nejako odkrojilo, tak som len chcel vedieť, ako veľmi, a či tie čísla teda rámcovo sedia alebo ako je to s hoaxovitosťou toho tvrdenia...
IIRC pôvodne tvrdili, že tými zmenami prídu o 55 miliónov euro? Je to teda hoax? O koľko príjmy poklesli/poklesnú?
A keď sa tu z toho MIBu stáva evergreen, že ten zhubný vplyv na rozpočet (a nepriamo dopravu) sledujete, koľko sú tie náklady na tých 20 architektov a koľko sa minulo v rámci tej rámcovky? (A nie je rámcovka preto rámcovka, lebo sa služby z nej môžu a nemusia objednať podľa toho, koľko peňazí je k dispozícii?)
"legislatívnych zmien presadených vládou počas minulého roka'
Toto nie je trocha hoax? Nie som fanúšik helikopterovych peňazí a už vôbec nie ako protiinflačného riešenia (lebo je to presný opak) vlády, ktorá to sposobila, ale viac peňazí sa rozdá ľuďom, väčšie tržby majú obchodníci a teda aj celkový výnos z daní, ktoré tvoria rozpočty samospráv.
Navyše pripomínam, že na MIBe majú 20 architektov a v rámci ramcovky si objednali ďalších 7 firiem, ktoré zastrešujú ďalších architektov.
Tiež nám behajú vo vybraných časoch odpisane vozidla a vozidla, ktorých opdisy bežia, stoja v garáži (narážam na víkendovu premávku elin a nocaky). Že či by nebolo dobré trocha si upratať doma.
Je to prázdna fráza, lebo aj ten súčasný "rozsah" a "kvalita" je už okresaný - okrem tichého rozriedenia intervalov od konca zimy nám predsa už dlhšiu dubu nefunguje ani slávne #castejsieakometro...
"Zvýšenie cestovného je opatrením ku ktorému nepristupujeme radi, to asi všetci chápeme, ale vzhľadom na výpadky v príjmoch mesta kvôli prijatým populistickým zákonom a inflácii je to nevyhnutný krok na zachovane súčasného rozsahu a najmä kvality dopravných služieb v hlavnom meste."
Takže súčasný rozsah a kvalita dopravných služieb ostáva? Nebudú sa robiť zmeny, o ktorých som počul a čátal?
Základný mohol byť 1,20€. Stále to bude iba štvrtina celodenného CL pre 100+101.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ceres
A keď sa tu z toho MIBu stáva evergreen, že ten zhubný vplyv na rozpočet (a nepriamo dopravu) sledujete, koľko sú tie náklady na tých 20 architektov a koľko sa minulo v rámci tej rámcovky? (A nie je rámcovka preto rámcovka, lebo sa služby z nej môžu a nemusia objednať podľa toho, koľko peňazí je k dispozícii?)