Nápad 35 nie je zlý, ale to je teda celodenne celotýždenne voz navyše, ktorý bude vo väčšine trasy voziť vzduch.
Ak by ten jeden voz navyše bol, zdalo by sa mi už lepšie, aby nová L30, pokiaľ skutočne bude premávať len po OC Lamač, mala z Lamačskej cesty zachádzku po Harmincovej k dúbravskému Kauflandu (otočka cez parkovisko Kauflandu, prestup na L83 na Húščavovej) a okrem motáku po nákupných centrách by vzniklo nové spojenie juhu Dúbravky k Stn. Lamač a ďalej do Lamača.
Spomínalo sa tu, že 37 bude mať posilnený interval. Ak by mala dajme tomu 7,5/15/10//15, nemohla by jazdiť štýlom, že polovica spojov by šla na starú konečnú v ZB a druhá polovica na Strmé vŕšky?
Ani nie. Zahorska - Strme vrsky a naspat Zahorska je rozhodne kratsia trasa ako cele kolo L36. Nemusi zachadzat kazdy spoj ako som pisal, ale aspon rovnako ako bol interval L36 tj kazdych 30. Ani pri spojoch do Marianky nebol myslim pridany voz.
35 potiahnut k Tescu Lamac a aspon na Damborskeho kvoli prestupom na hrane.
30/60/30//60 (alebo //40) bude menej nakladne ako 15/20/12//20 a prestup z elektriciek bude najjednoduchsi aj pre najviac imobilnych ako sa trepat viac ako pol kilometra hore Lamacskou cestou. Plus uz ti tam jazdi ten spoj, cize pridas max 1 vozidlo a par stovak metrov k uz existujucej linke.
Alebo ked uz, nech tahaju 83 a 84 okolo Tesco Lamac a spravia zastavky a prechod na Lamacskej. Semafor tam je, hodit prechod a zelenu kym idu auta od OMV na Lamacsku je najmenej. Dokonca tam uz vedie aj chodnik ku ceste od Tesca.
Lokalny vymetak, ktorym zabiju 30 minut namiesto 5 sucasnym vedenim autobusov? Cize nech ta parafrazujem populisticky "cas menej mobilnych je nedolezity?"
Nerozumiem. Pre tých, ktorí nie sú mobilní, bude lokálny vymeták. Pre tých, ktorí sú mobilní a ponáhľajú sa, majú možnosť (nie povinnosť) ísť z Mokrohájskej pešo, nie je to niekde v poli ako Lieskovec. Ak niekomu nevyhovuje ani jedno, môže ísť nakupovať do niektorého zo spektra iných obchodov v Dúbravke. Ak ani to, áno, zostáva auto - napokon ani teraz nevídavam rodiny ťahať balíky mliek a minerálok v MHD.
Čím presne je OC Lamač také výnimočné, že potrebuje mať priamy spoj z Dúbravky hoci aj na úkor všetkých ostatných, ktorí sa budú zdržovať zachádzkou v L83/L84, keď už teraz v tejto diskusii zaznelo, že L20 vozí na tomto úseku prevažne vzduch?
Mám teda ešte jeden návrh, nech L83/L84/alebo jedna z nich stojí pri OC Lamač iba smerom do Dúbravky, keď tá zachádzka nebude taká dlhá.
Inak mi to ale úplne pripomína diskusiu o zachádzke L21 k Nemocnici Bory. Na druhú stranu sú ale názory tu na fóre konzistentné. Aj vtedy bol väčšinový názor taký, že cestujúci z Devínskej majú strpieť zachádzku k nemocnici, aj ked by im to predĺžilo cestu o 2-3 minúty.
Predpokladám, že tá linka 30 v novej trase obslúži aj Nemocnicu Bory. Len som z textu úplne nepochopil, či má nahradiť aj linku 123 alebo zostane aj tá. Zároveň mi príde dosť nešťastné, že 30 nepotiahnu až na Patrónku, lebo takto sa pri ceste z Nemocnice Bory do centra bude dať prestúpiť len na 37 a 63 (a regiobusy ak bude mať niekto odvahu).
Ty fakt chces, aby ludia chodili viac autami? Uz to vidim, ako pojdu vyse pol kilometra/vyse 10 minut, realne tak 15-20 lebo nie kazdy je mlady 20/30 rocny zdravy clovek, k Tescu Lamac.
Uprimne by tam stacil najazd na Harmincovu (miesto tam je) a trebars to riadit dalsou svetelnou krizovatkou, aby sa dalo ist smer Dubravka/Karlovka (odlahcila by sa Sitina/Mlynska) a smer Centrum.
Jedine, co by mohlo robit problem, je vyjazd z OMV ale je to menej problematicke ako ked sa krizi doprava z Dubravky so zjazdom do mesta.
Dňa 28.5. z dôvodu konania športového podujatia sa budú od 9:30 do cca. 17:00 po etapách uzatvárať cesty III. Triedy Senec-Boldog, Boldog-Reca a Senec-Reca, a preto na linke 640 treba rátať s výpadkami, resp. nepravidelnosťami v premávke.
Mapy na http://www.triatlon-senec.sk/propozicie-2/
Pretoze sa ludia potrebuju dostat aj do Tesco Lamac/okolitych prevadzok (nakupy, praca) a ludia zo "spodnej" Dubravky nebudu jazdit bud na druhy koniec Dubravky alebo do DNV, nie?
Zo zastávky Mokrohájska smer centrum je to pred vchod OC Lamač 550 metrov, tzn. 10 minút aj s čakaním na semaforoch. Nehovorím, že je to blízko, ale nie je to ani úplné odrezanie od Dúbravky. Najmä ak bude existovať priamy vymeták (hoci cez Lamač) pre tých, pre ktorých by to z Mokrohájskej bolo príliš ďaleko
koľko by stálo upraviť to tam, aby sa dalo dostať od D2 od Stupavy rovno ku Tescu? Predstavujem si to tak, že odbočenie od diaľnice ku pumpe ani priamo ku lamačskej stanici by dovolené nebolo a následne by mohlo mať naraz zelenú odbočenie od lamačskej stanice ku tescu(do ľavého pruhu alebo na pumpu) a od D2 ku tescu(do pravého pruhu) a na patrónku. Prípadne ešte oddeliť ostrovčekom pruh od D2 ku tescu vs. na patrónku a v tom prípade by zároveň s vedľajšími smermi mohli mať zelenú chodci cez Lamačskú na strane Patrónky.
Tesco Lamač ako P+R by dávalo zmysel, ak by sa naň dalo odbočiť z D2 smerom zo Záhoria, čo ale možné nie je a takto by autá museli prechádzať cez Lamač
Stale tam moze par ludi pracovat z Devinskej a Dubravky . Uplne odrezanie od najblizsej m.č. nie je adekvatne. Teoreticky ale nova L30 pojde z Podvornic do Tesco Lamac no kolko ? Pol hodinu ? Mozno to tak budu aj prezentovat.
teoreticky poriadna otočka na konci dúbravky s možnosťou prestupu na lamačské linky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
birch
Ak by ten jeden voz navyše bol, zdalo by sa mi už lepšie, aby nová L30, pokiaľ skutočne bude premávať len po OC Lamač, mala z Lamačskej cesty zachádzku po Harmincovej k dúbravskému Kauflandu (otočka cez parkovisko Kauflandu, prestup na L83 na Húščavovej) a okrem motáku po nákupných centrách by vzniklo nové spojenie juhu Dúbravky k Stn. Lamač a ďalej do Lamača.