Linka 9 je v pohode, aj v najväčšej špičke ide z KV do mesta poloprázdna (nie vždy, ale dá sa to).
Linka 4 je ako píšeš, nastupujem na Segnerovej, už tam je plná, na Riviére sa naplnī úplne, a na Botanickej sa tam musia natlačiť - najmä počas semestra, mimo neho to väčšinou nebýva až tak hrozné.
Ale suverénne najplnšia jazdila 4ka cez tieto jarné prázdniny. Ráno z KV do mesta, poobede v škodovke opačným smerom, to boli masovky! Ďakujem dpb za prázdninový grafikon (konkrétne L4), aspoň som si osviežil aké to je cestovať telo na telo (pri tej príležitosti som si aspoň pripomenul 80.a 90.roky). Ďakujem ešte raz.
Ja si myslím, že tam musí byť problém v nástupištiach, pretože inak je nevysvetliteľné to, že obratisko tam už asi rok stojí, ale 70 tam stále nezachádza. Snáď nebude to nástupište ďalší nekonečný príbeh po vzore informačných tabúľ na AS...
viem že tade jazdila 71, no neverím že by sa tam aj dnes aspoň v špičke neuživila nejaká 178, v relácii SND-Hron by to vychádzalo na 18-20 minút oproti klasickej 78 ktorej to trvá 32 minút .. a keby taká nová "expresná" 178 vynechala terminál v Slovnafte tak aj menej ..
Zaplatil si pokutu 50 € a polhodinový cestovný lístok 0,90 €. Ak platnosť toho lístka ešte neuplynula, mal by si byť v pohode. Otázkou je, či si dostal okrem "pokútneho" lístka zvlášť aj cestovný lístok s vyznačením začiatku platnosti?
Novemu Ruzinovu staci dorobit obratisko a moze tam zachadzat L70. Nova linka dnes ci predlzenie je uz dnes utopia.
Podla street view je vsak samotne obratisko ako tak hotove, aspon asfalt, len zastavky a chodnik stale nevidno.
Z mojej skusenosti zpred dvoch rokov, som dostal pokutu 50,9€ A ihned som ju zaplatil.
Nasledne som prestupil na spoj kde pristupil aj revizor ktory ma uz pokutoval, a teda ma isiel pokutovat zas, ale ked som mu ukazal pokutny listok tak povedal ze som v pohode.
Možno by mohla nová linka viesť na Hl. st. po trase X13, t.j. Hl. st. - Suché mýto - Dunajská - Landererova - Prístavná - Mlynské nivy - Nový Ružinov. Spojenie z Hl. st. po Štefánikovej do centra by bolo podľa mňa celkom využívané. Predĺženie 29 (alebo 30/37) by ale bolo jednoduchšie a asi aj lacnejšie.
nie som si istý, či je dobrý nápad mať ako jedinú obsluhu mestskej časti v polmiliónovom meste transverzálnu linku, najmä ak by mala výrazné presahy na oboch stranách centra. Iste, aj v KE sa také nájdu(však 20L?), ale nemyslím si, že je to dobrý nápad.
Ja som bol v tom, že pokuta ti ako lístok platí len kým nevystúpiš z vozidla, v ktorom si ju dostal. To by dávalo väčší zmysel - môžeš docestovať spojom, v ktorom už si, ale do ďalšieho si už musíš kúpiť lístok.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ecomat