Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Damid #246543:
Neber to už. Alebo začni niečo brať. 😃
Reakcia na: N/A #246546:
Ako cisto teoreticky 29 si viem predstavit skratit po Rivieru (prestavky pri Shellke) alebo este kusok potiahnut po Segnerovu (vystup a prestavky pri Kaktus Bike/poste, nastup na Segnerke) kedze tak ci tak by musel ist az tam sa otocit, ale realne komu by to pomohlo?
Reakcia na: Joyki #246542:
Nie sú nafukovacie? 😅

Už som tu čítal návrh, aby bola 29 skrátená po Riviéru a tam prestup do električiek.

Teraz skrátiť 31 a prestup do električiek.

Pritom v čase medzi 06:45 - 07:30 je už teraz umenie nastúpiť do 4 a 9 od Botanickej.
Reakcia na: Damid #246543:
Ideálne by bolo zrušiť teba.
Reakcia na: Damid #246543:
Buď to napíš do off-topic fóra, alebo nepíš nič. Spam.
ked sa tu riesi obmedzovanie spojov, intervalov a liniek tak mam na to riesenie. to riesenie je vratit pana jana zachara do funkcie, on by to vyriesil do konca leta. Bez ironie! zastavam sa nazoru, ze najlepsia mhd bola prave za neho, vtedy sa normalne zvysovali trzby a rozumne sa investovalo. dalsie napady na zlepsenie financnej situacie su:

1. zrusit vsetky predajne miesta a pokladnice zssk, aj na hlavnej stanici bez nahrady, nahradit obchodmi
2. nechat zeleznicnu dopravu na tratiach 110,120,130,180,190,127, 188 po presov, mozno 131. Vsetky ostatne trate by som vytrhal a samozrejme predtym by som zrusil dopravu tam. takto budeme mat omnoho viac penazi aj na udrziavanie hlavnych trati.
3. obmedzit rozpocet zsr na 990000 eur rocne, zeleznice dostavaju prilis vela a potom kvoli tomu dostavaju matky s rodinami menej nez treba
4. zakazat cestovat bez elektricenky tym co maju trvaly pobyt v bratislave, teda kto by byval v bratislave tak by mal zakaz chodit na mhd s listkami, jedine s elektricenkou
5. zrusit vsetky automaty a predajne miesta dpb
6. zdvihnut ceny listkov o 300 percent a zrusit vsetky zlavy
7. zrusit linky 131, 184, 7, 23, 25, 26, 92, 39, 59
8. zaviest v mhd povinne nastup prvymi dverami ako je to v arrive
9. sprivatizovat zssk a zsr
10. zrusit nocnu dopravu v bratislave



Reakcia na: birch #246541:
To by električky neodviezli.
Reakcia na: gejza #246531:
Ohľadom L31 sa spýtam naopak: Nemohla by z CSU premávať len po Lanfranconi s tým, že jej záťaž prevezme v zostávajúcom úseku L4 a L9?
Lebo predlžovanie z Blumentálu po Jelačičovu sa mi nezdá byť úsporné opatrenie, pokiaľ sa teda nemyslí, že špičkový interval takto novo vytvorenej L31 sa zmení na 10 minút.
Reakcia na: Valec #246539:
V Mníchove lístok za 49€ v cenníku ani nebol lebo nie je jeho súčasťou. Majú ho len na určité obdobie, potom zanikne. Chápeme sa? Ty sa chceš opierať o niečo, čomu ani nechápeš a ideš len svoje. Poprosím, čítaj aj s porozumením druhých. 😉
Reakcia na: Salomon #246538:
Je jedno či je to v appke alebo nie, položka nie je v cenníku. Appka MVGO (iná na webe nie je) ponúka presne ten istý sortiment s tými istými cenami, ktorý je v cenníku. Za 49 € je tam len Deutschlandticket zavedený pred dvoma týždňami. Zatiaľ čo mesačný lístok na zónu M je 63,20 €.
Reakcia na: Valec #246535:
To je samostatná aplikácia a nájdeš ju na mvg.de
Reakcia na: david11 #246536:
Však ja viem.
Reakcia na: Salomon #246527:
L75 má pôvodnú trasu ešte z čias expresu L109. Jedine čo sa s ňou riešilo bolo pridanie zastávok po trase a postupné predlžovanie intervalov. Ona postupne totiž strácala cestujúcich pre zrušenie škôl a podnikov v Krasňanoch. Ranné kolóny na oboch koncoch jej tiež nepridávajú na atraktivite. Samozrejme, že prestup je nepohodlný.
Reakcia na: Petto #246530:
Určite hej.
Reakcia na: gejza #246531:
Vlčie hrdlo - Prístavný most máš L70. L98 na Bajkalskej bohate stačí. V špičke 6 - 7,5min.
Veď aj teraz mimo návozov na zmeny je slabá obsadenosť na L74.
Reakcia na: gejza #246531:
A naco je dobre spojit 77 a 79 ? Ked prinajlepsom su od seba Vlcak a Lieskovska 2,9 km tj zbytocne prejazdy by tam boli alebo ako spojena linka. Na 77 su myslim 3 soferi (2 vozidla) na 79 2 soferi a 1 voz. 4 soferi a 2 vozidla by to ale mozno dali tu spojenu 77+79 no pri naraste vzkm.
Teoreticky este mozu spoje L77 zo Spalovne pokracovat po novej ceste ponad R7 do Lieskovca, Ketelca
Reakcia na: david11 #246524:
Súhlasím so zrušením L39 a náhradou vo forme L31 od CSU po Jelačičovu. Zároveň by sa mohla potiahnuť L67 po Žst Nové Mesto.

Urobiť z L74 niečo na štýl L25 (účelové spoje) nie je rozumný nápad, okrem rafinérie obsluhuje aj časť Ružinova od Prístavného mosta po Vlčie Hrdlo (nevraviac o tom, že na úseku Bajkalská - Prístavný most ostane len L98).

Ak už je snaha dosiahnuť aspoň nejakú úsporu, tak by som sa napríklad vrátil k nedávnej diskusii o L79 a L77 - obsluha oblastí za Slovnaftom jednou linkou.
Reakcia na: david11 #246524:
Je nutne aj sedlo 83/84 obe s 15? nestacila by len 83 s 10?
Reakcia na: SixSixTrooper #246528:
Zaroven este pridavam otazocku, co sa bude robit ked uz nebudu stacit MBCC na 83 aj 84. Pojdu NB18 alebo sa na petrzalku presunu Otokare?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.