Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Čo takto zrušiť MIB a Metro a neškrtať výkony.
Reakcia na: Mario2375 #246473:
Máš pravdu, nie som vodič, aj keď o tom snívam od malička. Ale existencia možných kolegov tvojho typu ma presviedča, aby som do toho nikdy nešiel, lebo by som sa musel za nich hanbiť. 😉
Reakcia na: Matej138 #246496:
To, že nastupujúci cestujúci "neďakujú" je jedna vec, nesplnenie si pracovných povinností (zastaviť na zastávke, keď na nej alebo v jej tesnej blízkosti stoja ľudia - viď #246469) je vec druhá. Nemiešajme to prosím.
Reakcia na: marek1978 #246493:
Súhlasím, cez víkend ráno by sa mohol zriediť interval na viacerých linkách. Pridám aj ja zopár návrhov:
1. zrušiť sedlovú a večernú premávku linky 94, posilniť sedlo 93 na interval 7,5 min
2. linku 75 skrátiť po Cintorín Vrakuňa
3. linku 74 nerušiť, ale skrátiť do trasy Vlčie hrdlo - Bajkalská
4. na linke 95 dať v sedle interval 10 minút
Reakcia na: Mario2375 #246471:
Absolútne súhlasím a normálne by som sa stavil o veľké čapované 🍺 že ani jeden z tých čo ti dali mínusko nie sú vodiči a v živote toto povolanie nerobili, zároveň mi je ľúto, že niektorých argumentačné schopnosti siahajú maximálne po možnosť dať niekomu palec dole, ja to tu nerobím už len z princípu aj keď s niekým názorom nesúhlasím, ale nevadí, k téme... Mňa ako vodiča vcelku poteší keď človiečik ktorý dobieha má toľko slušnosti zdvihnúť tú ruku a poďakovať, je to pre mňa znak toho že to neberie ako samozrejmosť a mám motiváciu potom zas pri ďalšej príležitosti počkať iných a toto bolo ešte nedávno vcelku bežné a nakoniec vodičovi počas tej 10 hodinovej služby dokáže viacero drobností zlepšiť deň... Lenže je tu jeden malý háčik a to ten, že takýto jav
prejavenia vďaky cestujúceho začína byť čím ďalej tým viac raritný, takže samozrejme že motivácia vodičov ľudí počkať je minimálna, ono by asi bol ideál začať vnímať fakt, že vodič nie je zrúda ktorého najväčším životným šťastím je ľuďom zatvoriť dvere na zastávke pred nosom ale ak sa to náhodou stane tak v absolútne drvivej väčšine to má svoje opodstatnenie.
Reakcia na: Viko #246494:
pisal som o vikende, kde je do 22hod. 10min.
Reakcia na: marek1978 #246493:
Tak zrovna na L83 si navrhol posilnenie 😃 Dnes tam je po 20:00 15´ interval.
Reakcia na: Oli61 #246482:
Skor ako rusenie liniek, vidim priestor na redukciu intervalov vo vecernych hodinach. Mozno zrusenim polnocakov, aj tak vela dennych spojov ide v case prveho polnocaku.
Dalej napr. L83 cez vikend by stacil 10min.int. v case 9-20:00 riesenim jedneho poradia ziadakom, rano do 6:30 15min, potom 12min, vecer po osmej 12min, po 22hod. 15min. Ostatne vybrane linky vecer a rano 20min.
Cez tyzden po 21hod. takisto zredukovat interval z dovodu minima cestujucich.
30min listok urcite nerusit, ale dat ho na 1,-
Inak, furt sa hovorí o modernizácii zastávok a vozidiel MHD, ale kedy už konečne dokopú dopravné spoločnosti v BA a okolí správcov ciest ku oprave obratísk cestnej VHD? Už viackrát sa tu písalo, že niektoré vyzerajú žalostne(napr. x-krát spomínané Na Pántoch), nehovoriac už o tom, že v regióne sú aj obratiská, ktoré nie sú označené a teda vodiči IGK nie sú povinní nechať dostatočný priestor na normálne otočenie, viď napr. Cífer, železničná stanica, ale už som cestoval aj cez horšie.
Áno, cez 90% obratísk sa nejazdí s cestujúcimi a teda tým to môže byť šumafuk, ale obojsmerné autobusy ešte, myslím, nevymysleli, takže ešte dlho budú cestujúci nútení znášať dôsledky tohto stavu v podobe nemožnosti obslúžiť niektoré lokality, hlučnosti podvozkov, poruchovosti vozidiel...
Reakcia na: Oli61 #246482:
O 36 je písané zrušenie, nie redukovanie 🙃
Reakcia na: TomJ #246485:
ja som inac pocul aj take nejake info, ze zrusenie 15min listkov nesplnilo ocakavania (teda ze by si zrazu vsetky nakupy nahradil tymi polhodinovymi)....
a co sa tyka obmedzeni, je po (komunalnych) volbach.....
Reakcia na: TomJ #246487:
Už niekto zažil kontrolu lístkov v regiobuse? Ja zatiaľ nie, aj keď je pravda že regionálnu dopravu nevyužívam pravidelne.
Reakcia na: Joyki #246483:
Keby mu tam zatiaľ nastúpili, uvedomil by si po návrate, že tam má cestujúcich, ktorí tam predtým neboli? Keby náhodou prišla kontrola lístkov, nemal by v takom prípade problém aj vodič, že neustriehol nástup cestujúcich?
Reakcia na: Oli61 #246482:
L53 by som nechal v súčasnej trase počas výluky na Vajnorskej radiále
Reakcia na: Oli61 #246481:
Ešte nevieme, či je to naozaj pravda.
Čo sa týka 36, tá je v súčasnej verzii aj tak nanič. Radšej tie vzkm obetovať na obsluhu Nemocnice Bory a obsluhu Strmých vŕškov riešiť zachádzkami linky 215.
Tá 74 ma trochu prekvapila. Otázne je, či bude v úseku Vlčie hrdlo - Prístavný most stačiť špičkový interval 15 minút.
No a cestovné lístky - tu mi príde dosť hlúpe rušiť 30 min lístok. Napríklad môj otec dodnes nadáva na zrušenie 15 min lístka. Platiť 1,50 e za dve-tri zastávky mi príde moc. Ale je pravda, že cestovné máme pomerne lacné.
Reakcia na: Joyki #246483:
Treba začať používať to núdzové otváranie dverí. 😈
Vodič na 605 prišiel z BA do SC, aut.st., pokračuje ako 645, a bez toho, ze by otvoril zadné dvere pre vystupujúcich, tak si otvoril predné a ako prvýopustil vozidlo. Na výzvu, nech otvorí zadné už nepockal, lebo okamžite vystúpil a išiel do trafiky. Tak sme vystúpili cez predné a nastupujuci zatiaľ ďalej čakali v daždi, kým sa vráti, samozrejme bez toho, že by sa ponáhľal. 😅
Keď už redukovať, tak si myslím, že toto by asi najmenej bolelo:
- zrušiť L163 - každé ráno smer Račko ju vidím plnú náhodnými cestujúcimi, namiesto bezdomovcov pre ktorých je primárne určená.
- zrušiť L130
- skrátiť L30 po OC Patrónka a sčasti nahradiť L130
- skrátiť L53 po Depo Trnávka (na Zlatých pieskoch prestup na L4), potiahnutie k depu Trnávka kvôli tomu, aby nebola bez obsluhy OC Rožňavská (SPS)
- zredukovať interval na L95 celotýždenne
- na viacerých linkách zredukovať víkendový ranný interval ( netýka sa liniek, ktoré majú interval 30 a viac min.)
- zrušiť L154 - v dobe zlej finančnej situácie priveľký luxus.
- L78 skrátiť po Trnavské mýto a otočiť ju cez Novú dobu ako súčasnú L53
- skrátiť L75 po Depo Krasňany
- zrušiť L39, ponechať L31 po Trnavské mýto. Po výmene trás L63 a L61, prvú menovanú ukončiť striedavo na Ostredkoch/Avion

Rozhodne neredukovať L36 (ako je v návrhu), už teraz ma biedny interval, tam treba skôr posilniť)
Reakcia na: Arrivaderci #246475:
Zredukovať 36 a 74 a skrátiť 30 je odvaha, ale keby radšej zredukovali 95, ani bohovi. To cestujúcich asi skôr odláka si myslím.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.