prečo? ani v Prahe to neorganizuje ani DPP, ani ROPID. Zopár dopravných nadšencov sa tu snáď nájde, myslím, že aj nadšencov Foglara(sám patrím k obom skupinám).
Čítal som, a je tam, že je to možnosť. A pri mojich cestách tiež si všímam,že pečiatkujú menej, ako pípajú. Akurát, že pípanie je lepšie, lebo sa zbierajú dáta.
Už dva mesiace, zssk to povolil, že môžu. Takže je to dobrovoľné.
Doteraz cez pipanie scitavali cestujúcich, minulý týždeň scitavali osobne vlozene špičkové Os na S60, co viem.
Nie. Naopak, tým, že sú takto zmätočne vozidlá označované, DPB porušuje § 54 ods. 3 vyhlášky č. 351/2010 Z. z. o dopravnom poriadku dráh. Je to zrejme ešte pozostatok v zmýšľaní z čias, kedy neboli električky vybavené elektronickými transparentmi a nebolo veľmi praktické, aby vodič nosil a vymieňal kvôli dojazdom linkové tabule. Obzvlášť tie čelné na T3 a K2. Nemá to žiadny racionálny dôvod.
Cestoval som dnes do KN a späť a prekvapilo ma že pri oboch cestách mi opečiatkovali lístok. Neviete niekto odkedy a prečo sa to obnovilo?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tosomja
Motor autobusu v chode na konečnej odporuje zákonu, potvrdilo policajné prezídium:
https://kosice.korzar.sme.sk/c/23157363/motor-autobusu-v-chode-na-konecnej-odporuje-zakonu-potvrdilo-policajne-prezidium.html?ref=mnt