Emo: Trnavské mýto, Račko, železničné stanice, ASMN, Letisko, Dvory, Nový most, Malá scéna, Smolenická, Patrónka, niektoré konečné, Kamenné, Americké (jedine na štátnu či fakultnú nemocnicu) a iné prestupné body. z celkového poču asi 1300 zastávok by ich bolo minimum. Možno 100.
galiyosha: No hadam pomohol aj môj mail pánovi Koladovi a hádam sa tak bude konať aj pri mojom predošlom maily, keď som popisoval situáciu 7085.
Zase nesuhlasím aby sa všetky takéto názvy zrušili. Podľa mňa by sa mali určiť zastávky, ktoré za žiadnu cenu nesmú byť premenované. Vlastne keby niekto ponúkol 100 milionov tak by som premenoval aj Trnavské myto. No je veľa zastávok, pri ktorej zmena názvu bola PLUS.
Laskavo sa ukludni. Jediny, kto je tu teraz "expert na fotky" si, ako vidim ty Venuj sa radsej tomu, co uz slubujes par rokov, ze spravis (nebudem rozvadzat do detailov, d3k0 vie :-D)
Dnes 19. januara vedenie mesta svojim rozhodnutim zaviazalo svojich zastupcov v predstavenstve Dopravného podniku, aby hlasovali za zrusenie moznosti prenajmu zastavok komercnym subjektom. V pripade uz uzatvorenych zmluv /t.j. aj prenájmu zastávky KOOPERATIVE/ by nasledne predstavenstvo DPB malo rozhodnut bud o ich dalsom plneni, ak by naklady spojene s odstupenim zmluv boli vyssie ako ich plnenie, alebo odstupenie od zmluv. Zaroven vedenie mesta zaviazalo predstavitelov DPB do dvoch tyzdnov informovat o postupoch riesenia vzniknutej situacie.
Marianna Opatovska /oddelenie komunikacie a marketingu hl. mesta Bratislavy/
Leon:
Kolik ti je roků? A ten jeden časák "DP Kontakt" Dostávám pravidelně už asi 4 roky. Tak tu neplácej hovadiny. SAmozřejmě, že na lince C je interval min. 105 sekund. Menší interval by nepovolila ani MATRA. Tedy jestli víš co to je?
Tobě asi nebude moc co? Když mi tu píšeš, že jezdím jenom na Áčku. Na to si přišel jak?
Pani, prave som sa viezol 18 Citybusom, moje dojmy:
Jazda prekvapivo dobra, klb je z vnutra dost uzky, v porovnani s Karosami ale dostatocne tuhy. Trosku ma zarazilo uzporiadanie sedadiel a 3. dvere vo vleku. Nizkopodlazny je len na 50% od druhej napravy ma 1 schod. Mam taky pocit, ze SU18 je urcite konstrukcne lepsi. Ak sa nemylim je 100% low floor (Opravte ma).
Rad by som ich porovnal aj cenovo, mate niekto dostupne info?
Spectre:
Nehnevaj sa, ale tvoje fotky zo Ziliny su desne. Lepsie povedane desne upravovane - umelo vysvetlene celo posobi prinajmensom hnusne. A z vlastnej skusenosti viem ze sa da spravit dobra fotka aj v protisvetle.
Papyr:
Nebuď taký tvrdý k nášmu novému diskutujúcemu, nech si ho neodradíme hneď na začiatku. Inak o pražskej MHD sa môžeme baviť aj na transport.imhd.sk. Problém diskusie o iných mestách je možno spôsobený aj tým, že bratislavská podstránka sa zobrazuje ako hlavná a teda aj príslušné diskusné fórum láka ku všeobecným témam. Preto sa tomuto javu nemožno čudovať.
Nebyl bych tak dogmaticky. Martin sice bydli (vicemene) na A-cku, ale ma slusnou praxi v Dopravnim podniku, a vubec, jak si muzes dovolit tvrdit, ze nezna ranni cecko? Znas ho vubec? Co kdyz rannim ceckem jezdi denne? Ostatne vicemene vsem (krome tebe, zda se) je jasne, ze nejfrekventovanejsi metro C ma interval 105 vterin. To jest 1 minuta 45 vterin. Nejdriv si over fakta a pak treba muzes tady nekoho obvinovat z neznalosti.
A dalsi vec: tohle je diskusni forum o doprave v BRATISLAVE, pokud sis nevsim. Nejake prazske metro zdejsi ctenare vubec, ale vubec zajimat nemusi. Pro priste tedy prosim psat prispevky o bratislavske MHD. Na prazskou MHD je tady server K-report, http://www.k-report.cz/cgi-bin/diskuze/discus.pl .
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust