J:
No to je naprostá kravina, proboha to jsi pochopil zle.
1. koridor je z 95% hotov
2. koridor je z 80% hotov
3. koridor se staví z Přerova do České Třebové
4. koridor na tom se začíná stavět letos.
Ty fakt, ale slyšíš v televizi nějaký blábol a hned ho tu prezentuješ jako fakt.
O koridorech existuje mnoho internetových stránek, tak si nejdřív zjisti informace než tu začneš rozhlašovat kachny.
Pražský uzel je obrovský a jeho celkové opakuji CELKOVÉ dokončení je samozřejmě naplánovano až za rok 2010, protože se nejeddná o pár desítek ale spíše o pár stovek kilomterů kolejí. Žádné pevné datum stanovené není, ale to se už vědělo dávno, že celý CELÝ uzel bude hotov nejpozději.
Přestavba Hlavního nádraží proběhne do roku 2008 www.novespojeni.cz má být dokončeno v letech 2008-2009.
Trollino nemá možnosť zabudovania pomocného agregátu? Pche, keby sa chcelo, aj duobus by spravili.
Rozpadajúci sa CityBus... Ja sa v nich prevážam každý deň a zatiaľ sa ani jeden nezažal rzpadať, a to starší má už takmer 7 rokov. Niekedy ma už začína omrzievať toto čierno-biele videnie typu Karosa - zlá, Ikarus - dobrý, CityBus - zlý, Solaris - dobrý a pod.
No, keby si čítal aj iné diskusie, vedel by si Ale dobre no, že si to Ty --> súťaž pravdepodobne bude znieť na 2 sóla a 3 klbáky. Pohon samozrejme nafta. Aký typ, to sa nedá povedať, súťaž ešte neprebehla. Ale ja predpokladám, že to bude Solaris.
Na ČT1 v Udalostiach komentároch bola info, ze ČR zastavilo výstavbu koridorov a ich úplné dokončenie sa posúva na termín 2017 a dokončenie uzlov Brno a Praha až na rok 2020 Samozrejem výstavba dialníc prebieha naďalej podľa plánu. Ale aj tak ich budú mať skôr ako my. Teda neviem kedy to chcú naši dokončiť, ale určite neskôr. Neviete kedy?
S499.1023: Ja som počul, že keď nebude pokračovať výroba 21Tr tak do BA prídu 24Tr A to z dôvodu, že trollino nemá možnosť zabudovania pomocného agregátu. Ale možno to bola iba kačka. Takže dúfam, že výroba 21Tr bude pokračovať, bo všetko je lepšie ako rozpadajúci sa Citybus s parohami.
Vladimír: A aké NP majú prísť do Prešova. Solaris? A v akých dĺžkach? A s akým pohonom?
S499.1023: Bohužial pochopí a čo nepochopí je to, že keď je plný bus, tak na nich nemá sedieť. Česť výnimkám ale zväčša sú to hajzli, ktorí myslia iba na seba.
Myslím, že si dokážeš predstaviť a porovnať rozdiel medzi NP a VP časťou pre vozíčkara a pre matku s dieťaťom v kočíku. Veď napokon, v 333-ke je vzadu len jeden schod, takže predsa len nejaké uľahčenie. Okrem toho, v čase zaradenia 333-ky do premávky jazdila na linke V, ktorá bola prednostne určená pre vozíčky. Jej nástupkyňa, L12 už síce prednostne určená nie je, ale naďalej plní funkciu hlavnej bezbariérovej linky. Ja by som problém neriešil, myslím, že sa postupne rieši sám - vozíčky sa pomaly rozlezú do nových bezbariérových liniek. Už dnes majú na Sídlisku III aj na Sekčove oproti dvojhodinovej L12 ďalšiu linku, ktorá jazdí každú hodinu. Ak tento rok DPMP kúpi ďalších 5 NP vozidiel, na sídliskách pôjde NP bus v pracovných dňoch už každých 20-30 minút, čo bude vľmi slušné.
Bratislavčania, sorry za mimobratislavský OT
Re #24517 J: Dopravný magazín som kupoval, kým sa dal kúpiť v stánku. Keď ho zo stánkového predaja stiahli, prestal som ho kupovať, takže neviem ako je to teraz, ale dosť dlhú dobu (pred rokom ešte určite) sa v DM objavovali články z PO a KE, ktoré zasielal dnes už náš iMHD-ácky kolega Vlado Pastucha (nick = Ikarus). V podniku vedeli, že to posiela, ale zjavne žiadnu aktivitu, aby sa posielalo viac a aby to posielali oni, nevyvinuli.
Re #24518 hroch: No to zas musím povedať, že nie celkom súhlasím. Zatiaľ všetci ľudia, ktorých som spoznal v jednolivých našich DP majú skutočne svoju prácu radi. Prečo to s našou dopravou potom takto vyzerá je zväčša dôsledok toho, že mnohí z nich po 8 hodinách v práci už nemajú chuť sa ešte voziť po meste a hľadať nedostatky, či jednoducho vidia veci zo svojich postov inak. Napokon, musím povedať, že obyčajní cestujúci a často ani dopravní nadšenci nemajú problémi, s akými vecami musia títo pracovníci zápasiť, čo ich často vyčerpáva tak, že na užitočnejšie veci nemajú čas.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@rtin
No to je naprostá kravina, proboha to jsi pochopil zle.
1. koridor je z 95% hotov
2. koridor je z 80% hotov
3. koridor se staví z Přerova do České Třebové
4. koridor na tom se začíná stavět letos.
Ty fakt, ale slyšíš v televizi nějaký blábol a hned ho tu prezentuješ jako fakt.
O koridorech existuje mnoho internetových stránek, tak si nejdřív zjisti informace než tu začneš rozhlašovat kachny.
Pražský uzel je obrovský a jeho celkové opakuji CELKOVÉ dokončení je samozřejmě naplánovano až za rok 2010, protože se nejeddná o pár desítek ale spíše o pár stovek kilomterů kolejí. Žádné pevné datum stanovené není, ale to se už vědělo dávno, že celý CELÝ uzel bude hotov nejpozději.
Přestavba Hlavního nádraží proběhne do roku 2008 www.novespojeni.cz má být dokončeno v letech 2008-2009.
Tady si přečti informace o koridorech s přesnými daty dokončení než tu začneš psát bláboly ohledně dokončení kolem roku 2017!!!!!!
http://mujweb.atlas.cz/www/ringoffer/kindex.html
P.S. Neodkazoval jsi mě nedavno na jinou diskuzi? Že tohle je přeci diskuze o BA?