Kým som prechádzal o 7:02 cez zebru súbežne s Roznavskou a prichádzal k zastávke Bojnická k spoju 605 s odch. o 7:06, te bez pribrzdenia prešiel. Tak fakt ďakujem za takéto služby. Ešteže mešká S60 do BA, teda aj z BA bude, a idem 65-kou na Vajnorský nadjazd, a odtiaľ peši na stanicu - Ilustrujem, ako pekne sa cestuje v rámci IDS BK, ak nie som na zastávke o 5-10 min. skôr, a nejde ten autobus priamo do mojej obce).
810zssk
2. Absencia *nepovinného* check-outu znemožňuje diferencovať dĺžku cesty. Čiže buď dáš všetkým cenu ako za kratšiu cestu (výpadok tržieb -> dnes úplne nereálne), alebo všetkým dáš cenu za dlhšiu cestu (kartový systém je nevýhodný).
3. Model kde check-in naúčtuje dlhú cestu a prípadný check-out to upraví na krátku cestu úspešne funguje v Brne aj Ostrave a naozaj tam žiadne rady pri dverách nevznikajú, napriek tomu že tam platbu kartou využíva veľká časť cestujúcich.
4. Bez údajov o check-oute nemôžeš optimalizovať tarifný systém na dnešnú dobu. Napr. budeš musieť stále účtovať cestujúcemu čas čo čakal na zastávke na ďalší spoj, ako pri papierových lístkoch.