No tak podľa ubianu na 640 dôjde k redukcii presne o tretinu aj to s intervalom ako noty na bubon, s random 60 alebo 90 min. dierami, prípoje od vlakov nedokonalé (nie od každého zrýchleného, ale ani nie od každého osobného v rovnakom čase), a predpoludním či po 18.h už len dvojhodinovo. Skororanný interval oslabený na hodinu.
Z počiatočných 28 spojov už len 17. Pomaly sa dostaneme opäť na úroveň hlbokej recesie v réžii SL? Cez víkend máme teraz 14 spojov, po novom cez týždeň 17, cez víkend namiesto 14 len 9 - dvojhodinovo. Pred reformou sme mali 5. Tak hádam do roka to dáme.
Takže vlaky každú hodinu po novom, autobusy sa idú škrtať - o dôvod viac už viac nevyužívať ich služby a GARANTOVANÉ neprípoje.
A pozerám, že aj ostatné regionálne linky sú zosekané (na 649 zrušený práve ranný školský spoj lol)
Snáď sa to po tarifnej reforme zrýchli. Inak na Krížnej smer Záhorie si viem predstaviť zriadenie zastávky regiobusov za zastávkou MHD, v odbočovacom pruhu.
Vďaka. Zaujal ma zatiaľ prosun nočákov na 0:40 z Hodžka (keby nestačilo že už dnes je z N61 prestupný čas 20 minút :D). A zároveň mierne predĺženie ich jazdnej doby (predpokladám že toto súvisí s celkovými úpravami jazdných dôb, ale zároveň to indikuje že dogma "jedna jazdná doba pre všetko" žiaľ stále neumrela).
Kým čakáme na CP regiobusov, tak na ubiane sa už dá vyhľadať spojenie aj po 11.12. a vyhľadá aj rozdielne spoje oproti súčasnému CP, takže tam už sú nahrané nové CP. Či sú však nahrané kompletne všetky spoje, to neviem posúdiť, k tabuľkovému CP sa zatiaľ nedá doklikať.
Ak som dobre porovnal súčasné s novým, tak asi len to, že napr. 42ka bude mať o jedno poradie menej. Doteraz mala ráno o 6h a 8h 10 odchodov, o 7h 8 odchodov z CV. Po novom bude mať 9 odchodov od 6h do 8h. Večer o 23tej o jeden spoj menej. Takže myslím si, že sa len spravila redukcia aby sa muselo menej obsadzovať keďže asi nie je kým. 71 ma tiež celkom výrazne zmenené časy a počet odchodov z Čiližskej ráno. 72 ma tiež upravené výraznejšie časy. Ostatné linky nebadám nejaké väčšie zmeny okrem toho, že sa posunuli odchody o minútu/dve. Vyzerá to skôr tak, že Hrobonka potrebovala trošku malej redukcie...
"Nasleduje zastávka: Pri sade. Vážení cestujúci, dovoľujeme si vás upozorniť že zastávka Pri sade nie je pri Sadoch. Next stop: Pri sade. All passengers are kindly reminded that the stop Pri sade, by the Sad, is not by the Sady."
"Nasleduje zastávka: Sady. Vážení cestujúci, dovoľujeme si vás upozorniť že zastávka Sady nie je pri Pri sadoch. Next stop: Sady. All passengers are kindly reminded that the stop Sady is not by the Pri sade, by the Sad."
To ešte nie je tak zlé ako keď mal SL na linkách od Pezinka zastávky Pri vinohradoch a ŽST Vinohrady. Celkom často sa stávalo že cestujúci si vypýtal lístok na Vinohrady a nejaký nový neznalý vodič mu dal lístok na Pri vinohradoch (lebo to bolo bližšie takže pri listovaní zastávok to bolo skôr)
Podľa mňa nie je v súlade s metodikou, pretože vzniknú zastávky so zameniteľným názvom Sady vs. Pri Sade, ktoré sú dokonca *naraz* obslúžené až dvoma linkami (91 a 191).
Je to už druhý prípad po prípade "Hrubé lúky" a "Pri Hrubej lúke", pričom v iných prípadoch sa práve takéto zámeny eliminovali.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Foltest