Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: J #24354:
Súdruhovia, ten jazvečík nie je logo ale symbol nízkopodlažnosti, logo je práve to, čo je v interiéri.
I.
Reakcia na: Papyr #24351:
Podstatné požiadavky: Odporová regulácia, najlepšie kontrolérom na priamy prúd, čiže po bratislavsky regulačom, absolútna bezúdržbovosť, možnosť GO kladivom a krompáčom, čo najdrahší elektronický informačný systém bez softwaru a bez akustickej časti, zberač podľa možnosti tyčový aby sa nejako zdövodnil prechod späť na pevné vedenie... a veľa by sa toho ešte našlo:-).
I.
Reakcia na: Mike #24346:
Myslím, že čím menej liniek v BA ktorá je samá radiála a len dve trasy cez centrum, tým lepšie. Petržlenka bude tiež len radiála a to ma na tom najviac irituje, pretože Petržlenka potrebuje SIEŤ električkových tratí.
I.
Reakcia na: fobust #24347:
Čo by bolo? Vektry s metrovým rozchodom. Na ULFy nemáme a ešte sto rokov nebudeme mať, NP je nutnosťou, tak veľký výber nie je.
I.
Reakcia na: d3k0 #24333:
Hehe, aké T3 sa zbytočne vyradili? Päťstováky? Však tie vozy už držali pokope len silou vôle.
I.
Reakcia na: Andy #24332:
No tak ja si socík pamätám tiež a keď som ako BEUS-ák išiel v noci domov, tak z Kamenného námestia mi išli autobusy 0:40 (134), 1:05 (139), 1:20 (144), 1:40 (144) atď..
12 jazdila v špičke po 4 minútach, 212 po 3 a podobne.
Boľševik stál za hovno, vozidlá boli zanedbané ale intervaly teda boli rozhodne hustejšie.
I.
Reakcia na: Vladimír #24326:
Ploišina PRE KOČÍKY? To hádam nie, kočík musí predsa logicky prísť do NP časti.
I.
Reakcia na: Akiwasha #24325:
Jednoznačne taxi. 16 302.
I.
Reakcia na: d3k0 #24449:
Akože by ľudia nevedeli? Tak tam dajme:
VOZOVŇA JURAJOV DVOR
cez tunel /cez Obchodnú
Reakcia na: J #24315:
Keď máš vzadu dvojmontáže, tak čo by si tam dal miersto tých sedadiel 2+2? Opičiu dráhu s plošinkami v troch úrovniach:-)? V Ik412 na rozdiel od Šityhnisu sa aspoň na niektoré sedačky zmestím.
I.
Reakcia na: Vladimír #24301:
Mne nie je jasná jedna vec. V Prahe, Prešove, Košiciach, Pardubiciach, proste nikde na svete nie sú nejakí lepší ľudia ako v BA, možno aj horší (Most, UL) a zalaminované cestovné poriadky vydržia a keď nevydržia tak DP dosadí ďalšie však to stojí pár korún a tých vandalov to nebaví do nekonečna. To o "neosvedčení" je len chuxxxská výhovorka koxxxského DPB. Vyzerá to tam čím ďalej viac ako na Balkáne, druhé vozy zasprejované do nepríčetna, na zastávkach trojcentimetrová vrstva zdrapov starých CP, lenže páni z DPB, ktorí chodia do práce výhradne autom a sedačku majú pomaly prirastenú k riti, to nevidia. Každému managerovi u DPB by som dal do managerskej zmluvy, že v rámci Bratislavy sa bude prepravovať výhradne MHD.
V situácii, keď (údajne, ja totiž tvrdím, že to nie je pravda) nie sú peniaze na takéto základné príznaky príslušnosti k Európe, je kxxxtinou montovať do vrakoidných T3SU BUSE transparenty, za to mohlo byť riedidla a laminovaných CP na hektolitre a tony...
I.
Nie, ja som hrdy rodak z Krasavice na Dunaji 🙂
Ak narazas na to, ze tie vyrazy su trochu nepresne, tak som taktrochu laik ale som rad, ze sa tu pri vasich diskusiach toho dost naucim 🙂 Lebo MHD a aj celkovy chod mesta ma dost zaujima...
Reakcia na: Eury #24452:

Nepises nahodou z Prahy?
Vie mi niekto povedat co su zac tie T3B? A ake su plany s trolikmi-tie transparenty-uz myslim xybaju len dvom ci trom 15kam... a este stale menia palice za tie novsie "zlte" ? a aj navyjaky? A cital som medzi vozidlami o nejakej starsej 14ke ktora caka na nove cela ako 14Trm - je to este stale aktualne? Neviete, ci ak hej tak planuju aj modernizovat interier na styl TrM?
A jak to vyzera s testovanim 21? A kedy by mu mohol dojst nejaky (pripadne aj dlhsi) kolega... ? Diky moc
No kedze eurotel od 1.2.2004 konci s flat wapom, tak to blokovanie uz nemusi nikoho zaujimat 😞 Je mi z tych nemeckych (et=t-mobile) svin zle.
Reakcia na: Vladimír #24225:

Ad Re 24212 fobust: Upresňujem: V BRATISLAVE je električka nespoľahlivý dopravný prostriedok. Zrušiť DOPRAVNÝ PODNIK BRATISLAVA, nie električky:-)).
I.
Reakcia na: Vladimír #24447:
Akurat v tomto je problem. Nemame ciele "Vozovna X cez Y". A mam dojem, ze je to z principialneho hladiska, lebo take ciele sme tu v pociatkoch BUSE uz mali. A kym tam nebude "Vozovna Jurajov dvor cez Safarikovo nam." a "Vozovna Jurajov dvor cez Obchodnu" (neviem ale, ako by sa to tam zmestilo a o bocnej tabuli nehovoriac), neda sa to spravit bez cisla linky, pretoze napr. v useku Karlova Ves - PKO by ludia na dojazde z L9 a L12 nevedeli, kadial to do vozovne ide... Skor by sa mi pacilo inverzne a mensie cislo linky. Na to tiez treba kody, ale mame predsa len este nejaku rezervu v BUSE 😉 Dalsia vec je dojazd linky 201 - pekne by napr. bolo, keby sa na Trnavskom myte zmenila 201 na 204. Viem, ze to tak nebude, lebo su ine plany, ale toto by ma potesilo 😉 Akurat by to cele mohlo stroskodat, keby potom niekto na trase videl dve 204/1 (jedna z nich ako dojazd z 201/1) 😉
Reakcia na: Papyr #24446:
Prešov --> Ee... Nie tri. Trolejbusy štyri roky a autobusy šesť rokov.
Reakcia na: fobust #24445:

1. Ak sa vlčáci orintujú podľa čísla a potom zaútočia, tak odrazme ich útok tým, že im to číslo nedáme. Z Dúbravky vyrazí súprava s tabuľami napr.
JURAJOV DVOR
cez Šafárikovo nám. a Trnavské mýto

2. No a? A to je také namáhavé vymeniť tabuľky? Síce nie som vodič, ale keď sa občas po Prešove vozím s nejakým známym na nejakej službe, s veľkou radosťou sa tejto úlohy zhostím. Aj napriek tomu, že v tom nemám takú zručnoať ako pravý vodič, nikdy mi prehodenie tabuliek na 15 Tr-ke netrvá viac ako 2 minúty. A to prosím pekne máme plechové tabule viacerých liniek pospájané v zväzkoch, takže je to iná váha ako tie vaše plastové...
Reakcia na: fobust #24437:


PRESOV Uz tri roky su vsetky vozidla DPMP vybavene elektronickym informacnym systemom....

PRAHA Od nepamati jazdia vsetky elektrickove vyjazdy z vozovne a zatahy do vozovne s cestujucimi....

BRATISLAVA Dopravny podnik Bratislava zaviedol s velkou slavou zatial pokusne to, co inde uz dlhe roky funguje. V horizonte niekolkych rokov tento najvacsi dopravca MHD na Slovensku chce zaviest take samozrejmosti, ako hlasenie zastavok, alebo oznacenie vozidla jeho skutocnou linkou a cielom. Na otazku, preco sa tieto zmeny zavadzaju az teraz, ing. ......... ..... povedal, ze vzhladom k objektivnym problemom mozeme byt radi, ze sa vobec nejake deju, a ze nabyt jeho, je cela bratislavska MHD na kolenach. "U nas sa to tak nikdy nerobilo, preto je to take tazke. Ako jedneho z hlavnych vinnikov vidim magistrat a cestujucich, ktori nech robime co robime, nas nikdy nepochopia." Na otazku, ci vie, kde na Slovensku uz tieto veci funguju, povedal ing. ......... ....., ze pokial on vie, tak nikde a Bratislava je priekopnikom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.