Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #244139:
Niečo na tom ale bude, lebo ja pravidelne stretávam jedného revízora, ktorý sa celý deň vozí na linke 3 v úseku Blumentál - Šafárikovo nám, kde cestuje veľa ľudí. Stretnúť revízora niekde na okraji mesta je celkom vzácnosť, ale občas chodia aj tam. Raz som dokonca revízora stretol aj v 145, ktorý sa tam došiel povoziť. 🙂
Dosť to závisí od toho, ako veľmi sa revízorovi chce cestovať, a preto by asi mali mať každý deň stanovené napr. 4 linky, na ktorých by v ten deň kontrolovali, lebo pokiaľ je výber liniek na revízoroch, tak len málo z nich (ak vôbec) pôjde na linky typu 77, 79,... a pod. Ďalšia vec je, že párkrát za rok by sa mohli v spolupráci s MP robiť kontroly aj v nočných spojoch.
Reakcia na: Anderis556 #244133:
Koľko spojov denne vypravuje DPB?
Koľko medzizastávkových úsekov obsahuje každý spoj?
Koľko je revízorov v evidenčnom stave?
Koľkokrát denne cestuješ?

Si to prepočítaj pravdepodobnosť, že stretneš revízora práve v tom spoji, v tom čase, v tom úseku.

Riešiš nezmysly a spamuješ vlákno a aj DPB.

To, že si ich nevidel, neznamená, že tam nie sú.
https://youtu.be/Oienu1CpIHk?t=42
Reakcia na: Miro #244137:
Ako je to s našimi degesmi? Keď sa presúvajú na hradenie nejakej linky, tak nechodia vždy pod dratmi. Znamená to, že sa vtedy porušujú predpisy alebo aj ZV majú pri presunoch presne stanovené trasy, ktoré odsuhlasuje drazny úrad?
Reakcia na: trolejbus6207 #244135:
Zaujímalo by ma, ako to majú v Estónsku s predpismi? U nás by iste takto upravený trolejbus nemohol len tak bežne jazdiť po cestách, ale len po určenej trolejbusovej dráhe. Iba že by sa to preklasifikovalo na autobus.
Reakcia na: Solider #244134:
Nepovedal som že nikdy som ich nevidel inde. Iba mi vadí to rozdelenie, ako keby Hlavná stanica bola pre nich stred vesmíru alebo čo. Ja hlavne nechápem čo ich tam tak tiahne, stavím sa že inde by mali viac čiernych pasažierov.
Podľa mňa by to že by viac chodili aj inde pomohlo, že by možno bolo menej čiernych pasažierov. Fakt.
Reakcia na: Miro #244132:
Na prevádzku samozrejme nezmysel, ako nápad určite zaujímavé...
Reakcia na: Anderis556 #244133:
Takže sa sťažuješ, že TY si inde revízorov nevidel 😅 Zaujímavé.
Tak a zase kde som videl revízorov, môžem miliónkrát hádať. Samozrejme zastávka Pod stanicou. Už konečne by malo prestať platiť že kontroly musia byť vykonávané primárne na Hl. st. a jej okolí. Chodievam dosť MHD, a na rôznych linkách, ale v iných častiach som ich nevidel už si ani nepamätám. Napríklad v Petržalke kde bývam. Alebo na Nivách kde chodievam viac dokonca nikdy. Napísal som to aj na e-mail, uvidím čo bude za odpoveď.
Reakcia na: trolejbus6207 #244127:
Výlety do prírody... s dieselom so spotrebou 100 litrov na 100 km 😫
Reakcia na: Sanos #244130:
Je rok 2022, nie 1994. Živiť 14Tr/15Tr je ako keby vozidlový park Slovak Telekomu držal pri živote Škody Felicie. Alebo Lufthansa držala pri živote Boeingy 707.
Reakcia na: Cancer #244128:
Určite zaujímavejšie a funkčnejšie (žiaľ už po funuse) ako tlačiť tisíce eur do opráv 30TrDg a 25Tr.
Reakcia na: Cancer #244128:
Ešte by sa mohli ponaučiť od San Francisca, kde do tých vozov montovali výťah pre vozičkárov 😀
Reakcia na: trolejbus6207 #244127:
To si sem ani nemal dávať, lebo sa to ešte náhodou zapáči šotoušom z DPB, povedia si že aj oni by také chceli a začnú aj oni sypať prachy do jedného z našich vrakov aby mali ďalšiu výnimočnú hračku na svojej modelovej železnici.
Reakcia na: daposSK #244122:
Arriva 1.7. Lepila nové CP všade, kompletne všade tak, ze zostali aj staré CP vyvesené, nové lepili pod alebo vedľa, mnohokrát tie menšie, nie a4.

Mňa by zas zaujímalo, na základe čoho sa rozhoduje, či sa dá oznacnik na tie orvoske betónové kocky vyložené v priestor zastávok alebo sa inštalujú stĺpy rovno do zeme.
Reakcia na: samkoh #244121:
Vďaka, zapísané do reklamačného zoznamu.
Reakcia na: Matej M #244110:
Nie, MDV nemá kompetenciu v zákone. MDV si môže objednať autobus maximálne na teambuilding.
Reakcia na: TeBeCe #244117:
Hadam este neskoncili..
Tiež by ma zaujímalo kam písať ohľadom podobných vecí. Jelka zdravotné stredisko aj Senec AS nemajú už od začiatku júla CP pre 659, za to tam je 658/609 dvakrát, z toho jedno je už staršia neaktuálna verzia, písal som ohľadom toho na informacie@arriva.sk, nedostal som však žiadnu odpoveď, ani na zastávke sa nič nezmenilo.
Komu písať, ak boli nové označníky na zastávke Cífer, Štadiónová nainštalované každý na opačnú stranu cesty, než mal byť, aj so všetkým príslušenstvom? T.j. na strane bližšie ku štadiónu je tabuľka l565 s cieľom Bratislava, AS a CP smer BA a na strane bližšie ku Hlbokej je tabuľka l565 s cieľom Cífer, železničná Stanica a CP smer Cífer. Okrem toho vitrínka tam už je, ale CP je v oboch smeroch nalepený na stĺp nad vitrínkou.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.