Koľko českých zapredancov sa tu zrazu vyrojilo !1!! Istotne budete aj takéto riešenie úvraťovej konečnej obhajovať https://www.dpp.cz/cs/data/Aktuality/Nov%C3%A1%20tramvajov%C3%A1%20tra%C5%A5%3A%20Barrandov%20-%20Holyn%C4%9B/Holyne_stavba.jpg namiesto toho revolučného petržalského čo ??!1!! V Prahe si asi neuvedomujú že hentam proste vodič príde a odstaví a celý obratový čas sa môže nudiť namiesto toho aby si trénoval pozornosť striehnutím na ďalšie tramvaje a šachovaním hore dole s tou svojou ešte pred odchodom ako u nás v Petržalke ... A keď sa tá trať predĺži ďalej tak namiesto dvoch výhybkových retardérov tam budú mať len jeden súvislejší a zase tam môžu jazdiť ako prasatá !11!!1!!! Proste kedy už pochopia že k nám sa treba chodiť učiť ako to robiť .....
Rád by som upozornil na foto "Odbočení z ulice Na Žertvách do Zenklovy ulice." https://www.cs-dopravak.cz/wp-content/uploads/2022/07/DSC_3454.jpg ako im tam to vedenie ide v oblúku až ponad tie nálety... Nechutné Určite tam budú jazdiť ako prasatá !!1!!1! Mali by Elektrizaci poslať na školenie do Deltesu...
Na cestujúcich budú mať vplyv skrátenia jazdných dôb u každej el. linky o 1 minútu, ako tu už napísal Anderis556 v #243945. Okrem toho sa menia služby a tým aj dojazdy, preto zverejnili tie nové CP.
Ako príklad linka 3 - jazdná doba Komisárky - Jungmannova sa mení z 34 na 33 min., preto sa posúva väčšina odchodov v PO-PI prázdniny z Rače o 1 min. neskôr (9-18:04,10,... na 9-18:05,11,...).
V rannej špičke tam cez prázdniny ostane 20 poradí, ale 17. po novom nebude celodenné, ale len ranné (po novom má dojazd o 10:08 z Rače do Depa JD, do 24.7. má 17. poradie dojazd o 18:52 z Rače do Depa JD).
Slovník:
vozovňa - budova slúžiaca ako kryté stanovište vozidiel, najmä autobusov, električiek a pod.
napr.
ELEKTRIČKOVÁ DRÁHA A TROLEJBUSOVÁ DRÁHA
§ 52
Použitie dráhového vozidla
(2) Pri vykonávaní dopravy na dráhe dráhový podnik určí jednotné technologické postupy najmä na
a) spôsob obsluhy vlaku,
b) rozsah a spôsob preberania a odovzdania vlaku členený podľa týchto kritérií:
1. medzi zamestnancom zodpovedným za technický stav vlaku (ďalej len „dielňa“) a vodičom, medzi vodičom a dielňou a medzi vodičmi navzájom,
2. na začiatku, v priebehu a na konci pracovnej zmeny vodiča alebo jej časti,
3. vo vozovni, na inom určenom mieste odstavenia vlaku a na trati,
c) súpis porúch a nedostatkov, s ktorými vlak neodíde z vozovne,
d) určenie spôsobu zisťovania a odstraňovania bežných nedostatkov a porúch vlaku vodičom na trati,
e) činnosť prevádzkových zamestnancov.
Depo sa rieši vo vyhláške len vo vzťahu k železničnej dráhe.
Tiež som si tam všimol malinké zmenšenie trvania trasy medzi konečnými, napríklad v pôvodnom CP Astronomická - Kútiky 36 minút, po novom 35, u každej linky o 1 minútu menej.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Et224