Mám originál DeBility kartu Keď sme to tu nedávno riešili, tak sa zdalo že by mala platiť v TransCard. Otázka teraz je či je problém v tej DeBility karte, alebo v DPMK (okrem toho že je všeobecne problém v EmTreste ktorý má vo všetkom bordel :)).
Zatiaľ sa mi nepodarilo nájsť nikoho kto by mal reálnu skúsenosť s použitím tých kariet inde.
A to máš už "origoš" Debility kartu alebo len preklopenú Lajnovú? Ja keď si v Ubijane kliknem na info symbol pri Debility sekcii svojej preklopenej SL karty (v ktorej je zobrazený zostatok/kredit), tak tam mám len miestne príslušných dopravcov, viď screenshot. Zato keď si kliknem na info symbol pri SL sekcii (v ktorej je len dobiehajúci PCL), tak tam je vylistované pomaly celé Slovensko (ako keby mi bratislavská električenka u nich na niečo bola )...
Nedávno som tu riešil akceptáciu kariet Arrivy MS u dopravcov v Transcard. Tak dávam na vedomie že minimálne v Košicoch v MHD nefunguje, hoci oficiálne by mala - označovač hádže chybu "nepredaná karta"..
"Dopytové tlačidlo nerozsvieti STOP nad dverami, rozsvieti sa iba tlačidlo samotné na zeleno naplno."
A dá aspoň znamenie vodičovi? S týmto mám vcelku haluz, že stlačim tlačidlo, niečo sa rozsvieti ale voz nezastaví (opačne je to "len" otravné - voz zastaví ale neotvoria sa dvere beriem ako menší problém)
Kĺbosory posledných sérií a NB12 to majú ako trolosory – teda stopka je iba stopka, neaktivuje dopyt ale rozsvieti nad všetkými dverami STOP. Dopytové tlačidlo nerozsvieti STOP nad dverami, rozsvieti sa iba tlačidlo samotné na zeleno naplno.
Čo fakt nedáva zmysel, lebo v nich nikde inde ako pri dverách tlačidlá STOP niesu okrem vyhradených miest vpredu – teda by mali aktivovať hneď aj dopyt dverí.
Možno práve kvôli tomu že to takto debilne bolo požadované pri trofloch sa to nakoniec dostalo aj do busov?
Inak ale STOP neaktivuje dopytové otváranie dverí ani v Urbanoch. To potom zase až od neskorších vozidiel funguje (asi od 2018?), že každé tlačidlo STOP má priradené aj nejaké dvere pri ktorých aktivuje dopytové otváranie.
Pritom paradoxne prvé série kĺbosorov to mali tak, že tlačidlo STOP aktivovalo aj dopyt pri dverách, ale boli obe iba na madle z jednej strany dverí nad sebou miesto toho aby jedno bolo na jednej strane a druhé na druhej.
Keď sme pri tlačidlách, neplatí, že nie je rozdiel medzi tlačidlom STOP a tlačidlom "otváranie dverí" a obe majú rovnakú funkciu "znamenie + otvorenie"?
Lebo som šiel 2015kovou Sorkou a stlačil som len stop a na zastávke na znamenie sme síce zastavili (aj sa to indikovalo na displeji), ale dvere zostali zatvorené a musel som ešte stlačiť dopyt.
Nepriateľa (cestujúceho) je treba vyhnať z vozidla čo najrýchlejšie Komfortná MHD kde sa musíš tlačiť k dverám cez plný autobus 300 metrov pred zastávkou je náš cieľ!
Ak berieme tento fakt, tak aký je rozdiel medzi súčasným stavom, keď je na znamenie časť zastávok oproti tomu, ak by boli v tomto režime všetky?
A nebolo by práveže lepšie mať tlačidlá iba pri sedadlách pre osoby so zníženou pohyblivosťou a potom pri dverách? Takto prinútime ľudí postaviť sa ku dverám ešte pred príjazdom do zastávky, čo urýchli výmenu cestujúcich
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ŠimiK