Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ceres #243805:
Zastavka sa bude menovat podla kolmej ulice.
Reakcia na: sunogdy #243803:
Ulica akademického maliara Jozefa Nagya 😵 To sa musela komisia hecnúť... Zastávka sa bude volať "Jozef Nagy" alebo to je prípustné len keby to bolo Námestie akademického maliara Jozefa Nagya, a teda pre ulicu to bude "Jozefa Nagya" alebo "ak. mal. J. Nagya"?
Reakcia na: sunogdy #243803:
Akurat mesiac pred volbami, predvolebne kortesacky v plnom prude. A na Medzi jarky (Podunajska ulica) sa opat vykaslali.
Dnes starosta P. Biskupíc zverejnil nasledovné:

Milí obyvatelia, dovoľte mi Vás informovať, že aj po mojich opakovaných urgenciách a časovo náročných rokovaniach sa nám podarilo vyrokovať rozšírenie autobusovej linky č.67 aj do lokality Podunajská brána. Prví cestujúci budú môcť využívať mestskú hromadnú dopravu v tejto lokalite v predpokladanom termíne – september 2022. Umiestnenie autobusových zastávok bude na uliciach: Hydinárska, ul. akad.mal. Jozefa Nagya a na ul. Farmárska.
Reakcia na: ikarus31 #243793:
Dnes síce nie je nejaký zvlášť výpek, ale 4266 práve teraz úplne komfortná teplota v salóne. 👍🏻
Reakcia na: 3pa3ck3 #243800:
No tak počkať, ja turbo neodsudzujem, ja som práveže veľký priaznivec turbínky, problém je len to, že taký motor z hľadiska životnosti je poddimenzovaný, pretože napríklad v Octavii mať malé TSIčko nie je zlé, ale po 150 tis. km to už sláva nie je a o Karoqu už ani nehovorím.
Reakcia na: N/A #243799:
Ale tak prečo by sme mali energiu, ktorú je ešte možné vytiahnuť z motora a využiť na pohon auta, vypúšťať len tak do vzduchu?
Reakcia na: irizar #243795:
Zrovna Skodovka dava motory z kosaciek, uz len 1.0 MPI hovori za vsetko. A ako pise si, tak este k tomu dodaju aj blbosti, ktore to pochovaju uplne.
Reakcia na: Anderis556 #243786:
V Otokaroch sa nedá klima regulovať. Niekedy naozaj strašne fučí.....
Reakcia na: irizar #243795:
nuz vo zdvihovom objeme motora v mojej domacej kosacke a v tom co ponukaju vo fabii ani velmi velky rozdiel nie je; akurat teda ze na tu kosacku nemontuju potencialne kurvitka vo forme turba (takze po par rokoch prevadzky treba akurat nechat precistit karburator a pripadne vymenit palivove hadicky ako dosledok biozloziek a to popritom ako ekologiu v praxi nechavam vzdy vsetky stroje dobehnut niekde naprazdno aby vyzrali vsetko z nadrze, lebo nechavat tam tie biozlozkove benziny nie je velmi rozumne, proste dosledky zelenych v praxi....)
Reakcia na: irizar #243795:
Ticho! Nedavaj im blbe napady do Skody 😃
Reakcia na: ratataj #243794:
Ked si ako zakaznik objednam "klimatizaciu salonu", ocakavam ze mi dodaju sice lacne, ale funkcne riesenie, nie hlboko poddimenzovany scheiss urceny pre vozy o osemdesiat percent mensie. Skodovka mi tiez nedoda Fabiu s motorom do kosacky, aj ked by to bolo lacnejsie.
Reakcia na: irizar #243792:
každý výrobca namontuje to, čo si zákazník objedná. ak je jediným kritériom najnižšia cena, čo v našom prípade bola, tak tam dá jednoducho to najlacnejšie čo zoženie. aj napríklad také sedadlo vodiča je v prvosériových SORkách ako za trest
Reakcia na: Cancer #243789:
No tie 2015 Sorky nechladili ani keď boli nové nikdy som nevidel vozidlo z tejto série vychladené.
Reakcia na: S499.1023 #243791:
A ani nahodou to nemoze byt tym, ze do prazskych NB18 maringotkaren namontovala Webasta a Eberspachery s vykonom 49, resp 50 kw, cize viac nez dvakrat vyssim nez v BA?
Reakcia na: Cancer #243789:
Určite to nebude SOR-om "an sich", keďže pražské SOR-ky s klimatizáciou sú totálne mrazničky.
Reakcia na: Cancer #243789:
A majú tento rok všetky vozy doplnenú náplň do klím? Nezabudlo sa to objednať ako každý rok? 😃
Reakcia na: irizar #243788:
Jasne, môžeme sa tváriť že je to nedostatočným výkonom klimatizácie a aký je SOR zlý výrobca, ale to by nevysvetlovalo skutočnosť, že tesne po dodaní chladili normálne a boli to vozidlá v ktorých bolo najchladnejšie.

Príčiny by som hladal v prvom rade v nedostatočnej údržbe a prípadne do istej miery aj vo vodičoch a v tom ako je vedená tá ktorá prevádzka.

Kedy ste niekto išli napríklad petržalským Urbanwayom so zapnutou klímou? Pritom pri tých z Trnávky nieje problém naraziť na klimatizované vozidlo. Ten istý typ vozidla, ten istý druh klimatizácie a ten istý výkon.

Veď sa môžeme ku tomuto o pár rokov vrátiť keď tie menované autobusy nebudú najnovšími vozidlami v DPB, ani vozidlami s najnovšími klimatizáciami (kĺbosory s dodatočne domontovanou klimatizáciou).
Reakcia na: Anderis556 #243786:
Z popisu typu NB18 na imhd:

"Chladenie interiéru zabezpečili vo vozidlách #1821 - 1830, #1841 - 1845, #2841 - 2850 a #2861 - 2865 pomocou dvojice strešných klimatizačných jednotiek Carrier Sütrak AC 515, pri všetkých vozidlách z rokov 2014 a 2015 použili klimatizácie Webasto Santana XL s chladiacim výkonom 18 kW (bez možnosti vykurovania). V oboch prípadoch išlo o zariadenia výrobcami odporúčané pre kategóriu mini- a midibusov. Pri vozidlách z roku 2017 použili klimatizačné jednotky Webasto Cool Top 220 RT-C s chladiacim výkonom 22 kW a možnosťou vykurovania s vykurovacím výkonom 20 kW. "
Preco si myslis, ze si DPB zacal do podmienok tendrov na nove vozy pisat vykon klimatizacie?
Reakcia na: Anderis556 #243786:
Pretoze vacsina Euro 6 ma klimu pre mikrobusy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.