Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: irizar #243788:
Jasne, môžeme sa tváriť že je to nedostatočným výkonom klimatizácie a aký je SOR zlý výrobca, ale to by nevysvetlovalo skutočnosť, že tesne po dodaní chladili normálne a boli to vozidlá v ktorých bolo najchladnejšie.

Príčiny by som hladal v prvom rade v nedostatočnej údržbe a prípadne do istej miery aj vo vodičoch a v tom ako je vedená tá ktorá prevádzka.

Kedy ste niekto išli napríklad petržalským Urbanwayom so zapnutou klímou? Pritom pri tých z Trnávky nieje problém naraziť na klimatizované vozidlo. Ten istý typ vozidla, ten istý druh klimatizácie a ten istý výkon.

Veď sa môžeme ku tomuto o pár rokov vrátiť keď tie menované autobusy nebudú najnovšími vozidlami v DPB, ani vozidlami s najnovšími klimatizáciami (kĺbosory s dodatočne domontovanou klimatizáciou).
Reakcia na: Anderis556 #243786:
Z popisu typu NB18 na imhd:

"Chladenie interiéru zabezpečili vo vozidlách #1821 - 1830, #1841 - 1845, #2841 - 2850 a #2861 - 2865 pomocou dvojice strešných klimatizačných jednotiek Carrier Sütrak AC 515, pri všetkých vozidlách z rokov 2014 a 2015 použili klimatizácie Webasto Santana XL s chladiacim výkonom 18 kW (bez možnosti vykurovania). V oboch prípadoch išlo o zariadenia výrobcami odporúčané pre kategóriu mini- a midibusov. Pri vozidlách z roku 2017 použili klimatizačné jednotky Webasto Cool Top 220 RT-C s chladiacim výkonom 22 kW a možnosťou vykurovania s vykurovacím výkonom 20 kW. "
Preco si myslis, ze si DPB zacal do podmienok tendrov na nove vozy pisat vykon klimatizacie?
Reakcia na: Anderis556 #243786:
Pretoze vacsina Euro 6 ma klimu pre mikrobusy.
Je nejaký zrozumiteľný dôvod prečo napríklad v NB 18 (hlavne série Euro 6) skoro nikdy nejde klimatizácia alebo úplne slabo zatiaľ čo v 31 Tr, Otokaroch a New Urbinách 18 ide úplne v pohode?
Reakcia na: N/A #243784:
Uz to mohli rovno povolit 18 rocnym.
Chválené znenie nového odseku platného od 01.08.2022:

(8) Vodičské oprávnenie skupiny D a DE možno udeliť aj žiadateľovi, ktorý dovŕšil vek 21 rokov, ak ukončil kurz základnej kvalifikácie.

👍
Reakcia na: integrácia #243778:
Vieš uviesť zdroj?

Ja si pamätám Drobove výroky o tom že príjmy z pokút použijú na tú bezplatnú prepravu / bonusové PCL. Inak neviem z čoho by to financovali.
Reakcia na: integrácia #243781:
Tak nezavádzaj svojimi dojmami a tendenčnými príspevkami namiesto faktov. Pokuta pre AMS bola udelená niečo pod 2 milióny €, AMS túto pokutu BSK aj zaplatila a BSK tieto peniaze následne nalial do 2-mesačnej bezplatnej dopravy.
Reakcia na: Jezo #243780:
tvrdím, že to tak tvrdil Droba, že miesto pokút bude/bolo zadarmo cestovanie
najprv v januári, potom to kraj predĺžil aj na február
pritom sme sa už koncom januára tešili, že zadarmo cestovanie skončí, bude sa konečne platiť a vlakári z tých preplnených busov zmiznú
takže áno, radšej by sme si to platili, takto to boli ďalšie 2 mesiace príšerného cestovania k tým 1,5 mesiaca predtým
Reakcia na: integrácia #243778:
Toto potrebujem vysvetlit, asi mi nieco unika...
Tvrdis teda, ze kraj nielenze neudelil pokutu, ale este sa aj obral o svoj prijem z cestovneho?
Reakcia na: integrácia #243778:
Oficialne vyjadrenie BSK: "Sankcie voči dopravcovi sme dosiaľ vyčíslili na 1,8 milióna eur. Všetky tieto prostriedky boli vrátené späť cestujúcim vo forme bezplatnej prepravy v prímestskej autobusovej doprave počas mesiacov január a február."
Reakcia na: 810zssk #243777:
no však Droba to tak prezentoval, že miesto pokút je to zadarmo cestovanie
samozrejme nerobím si ilúzie o jeho pravdovravnosti, natrieskal toho (aj) v tom hektickom období statočne
ale dosť pochybujem že im nejaké pokuty udelil, ten ich symbiotický vzťah bol/je neprehliadnuteľný
aj tak by ma zaujímalo, či má sám právomoc takú pálku odpustiť, príp. kto z poskokov mu to odkýval ešte a tiež či len tak mohol pripraviť BIDku aj o tržby za január a február
Reakcia na: integrácia #243776:
Odkiaľ máš info že pokuty neboli udelené?
Reakcia na: M@trixX #243775:
miesto pokút bolo vraj to cestovanie zadarmo v januári a vo februári
keďže pán župan od začiatku tvrdili že on nemôže tie pokuty účtovať (údajne nejaký melón eur to dokopy činilo), lebo že potom by jeho milovaná Arriva kľakla a to on predsa nedopustí

pritom tie busy po Novom roku už chodili kúsok lepšie, zadarmo to mali dať hneď od kolapsu v polke novembra
kľudne by sme si to v tom januári aj februári zaplatili, aspoň by u nás neboli preplnené busy vlakármi rozvážajúcimi sa zadara (teda hlavne študákmi, pracujúci nemali chuť cestovať ako v Indii)
Reakcia na: integrácia #243774:
Cize oni nakoniec ani ziadne pokuty neplatili?
Reakcia na: TeBeCe #243768:
Lenže tam majú očividne kompetentnejšie vedenie kraja. U nás v BSK Droba naťahoval čas a nechal to vyhnívať do Vianoc, s očividnou nechuťou urobiť nejaké bobo Arrive (ktorej následne odpustil ešte aj pokuty).
Reakcia na: zakaznik #243771:
Ale v oboch prípadoch je bezplatná doprava následkom neschopnosti nového dopravcu zabezpečiť služby v objednanom rozsahu
Reakcia na: irizar #243769:
del (omylom som dal reakciu na zlý príspevok)
Reakcia na: irizar #243769:
A? V článku sa píše, že o tom rozhodol hejtman.
Reakcia na: Trammat #243767:
Chceme aby viac ľudí využívalo verejnú dopravu, ale odmietame prevádzkovať ranný vlak do a večerný vlak z jedného najvýznamnejších miest v regióne. Krásne.

Už dlhé roky snívam o tom že by linku Bratislava - Praha kompletne prevzali ČD ako komerčnú a vyhodili by z procesu ZSSK / MDV, ktoré robia čo sa dá pre znižovanie jej kvality.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.