Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #243549:
Odporúčam si prečítať:
https://www.podnikajte.sk/pracovne-pravo-bozp/zamestnavanie-ukrajincov-pravidla-docasne-utocisko

DPB môže robiť aj 10 kampaní, keď celý proces trvá neskutočne dlho aj napriek Lex Ukrajina.
Vyvíja DPB nejaké cielené aktivity k náboru Ukrajincov (alebo teda najmä Ukrajiniek) čo prišli na Slovensko? Som teraz v Poľsku a všimol som si že tu na to niektorí dopravcovia dosť dávajú dôraz (kampane vo vozidlách a tak podobne).
Akurát nezastavil vodič na linke 645 na zast Senec, gymnázium cestujúcim ako druhý, kým 640 stala v zastávke.
Mne minulú stredu, keď tu bola tiež diskusia ohľadne nastupovania zadnými dverami, podvečer šofér na 269 (nástup Pod Stanicou) povedal, že on o nijakom nastupovaní zadnými dverami nepočul.

A o tom to je. Arriva síce niečo tvrdí, ale zjavne to zabudla šoférom povedať. Mňa by zaujímalo, ako firma s nimi komunikuje. Zjavne nijako. Mňa fascinuje, keď potom točí o individuálnych zlyhaniach. Zlyháva samotná Arriva, a systémovo, nie je normálne, aby sme sa my cestujúci pomaly v kuse a dokola sťažovali na to, čo má dávno fungovať.
Skúsme niekto v smere ku stanici otvoriť zadné dvere ak nebude chcieť otvoriť tým otočným tlačidlom čo odvzdušní dvere. 😆 😆
Reakcia na: Joyki #243541:
Ja to väčšinou riešim cez telefón, na infolinku Arriva .j Odpovede som mal vždy cca do týždňa.
Reakcia na: Miro #243538:
Zo zákona je zodpovedný dopravca. Ak sa to rozhodne delegovať niekomu inému, ok, ale zodpovednosť stále nesie on.
Na Zlatých pieskoch dnes o 18h 632 stratil 4 minúty, lebo si kupovali lístky za peniaze tí, ktorí čakali na električku. Zadné dvere samozrejme zavrel pred nastupujúcimi. To by sme teda mohli posielať sťažnosti každý deň za každý spoj, Nedá sa to jednoducho.
Reakcia na: N/A #243537:
Na Krčoch som nastúpil na 269 idúcu do mesta zadnými dverami a samozrejme pindal že čo, bez lístka? Som mu išiel teda povedať že to netreba a že to ako viete? Že určite sa vy vyznáte lepšie ako ja, a proste podobné hlúposti či idem zadarmo. Ukončil som to tým že si to kľudne pípnem lebo mám aj tak električenku
Reakcia na: Miro #243538:
Dopravca, veď samospráva nemá vylepovať CP a označovať nástupištia.
Reakcia na: Joyki #243535:
Mňa skôr zaujíma, kto zodpovedný za ich údržbu, či mesto alebo Arriva? SL to už nebude.
Reakcia na: FFF13 #243536:
Čo vlastne robil?
Tak dnes sa už aj mne podarilo stretnúť dajakeho arriváckeho chu*ja (konkrétne v 8804), ktorý je závislý na pípaní električeniek v BA. Sťažnosť podaná, som zvedavý
Reakcia na: Miro #243534:
Sú to klasické čsad zlté - Slovak Lines.
Reakcia na: Joyki #243533:
A komu tie označníky patria patria? Mestu alebo dopravcovi?
Reakcia na: vegrar #243532:
Aleluja!
... za to na autobusovej stanici vymenili končene SL centrálnu tabuľu rozpisu nástupíšť za svoju, uvedené sú už písmená, lenže označníky sú stále staré a väčšine už medzičasom aj odpadlo označenie číslom, takže cestujúci majú na výber 9 nástupíšť, a stále nevedia odkiaľ čo odchádza.
V Senci na stanici už konečne spravili poriadok vo vitrínach.
Reakcia na: relko #243530:
Dopyt ti rozsvieti pidisvetielko na displeji s mizernym zobrazenim, ktore si pri nespravnom dopade slnecneho svetla, pripadne v kombinacii zo slnecnymi okuliarmi, fakt nemusis vsimnut. Kazda ina znacka na zemeguli to riesi akustickou signalizaciou alebo aj separatnym svetielkom na palubovke, len v Libchavach si konstrukteri zjavne myslia, ze vodic nema na praci nic lepsie nez kazde tri sekundy skulit na obrazovku, ci sa tam nieco nezazalo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.