Neobjednali, sú prelepené. Myslím, že sú robustné, tak sa zvolila najlepšia možnosť. Už len vyčistiť bolo treba, alebo aspoň dat dole svoje staré nadrotovane linkové označenie.
Zaujímavé, že visí tam aj erb mesta.
Ucelený dokument som ani ja nenašiel, väčšina záležitostí bola riešená formou prezentácií, aktívnych workshopov a prezentovaní príkladov dobrej a zlej praxe. Ale za takých lídrov v modernom dizajne v doprave, ktorý plne rešpektuje potreby cestujúcich určite odporúčam dvoch ľudí: Veronika Egger a Yo Kaminagai. Nemálo veci majú zverejnených aj na internete a je to voľne dostupné.
Len pre zaujímavosť uvádzam, že dizajn značiek, transparentov a tabúľ sa v rámci UITP vníma ako nevyhnutná súčasť inklúzie, teda zmena sa robí vtedy, keď sa rozšíri počet užívateľov, ktorí z nej majú prospech. Tiež sú obaja menovaní kritikmi nelogického protežovania osôb s úplnou poruchou zraku, ktorých je zlomok, no napriek tomu je všade Braillovo písmo, ktoré vie čítať 1 % z nich, ale úplne sa zabúda a ignoruje, že pomerne veľkú množinu užívateľov tvoria ľudia, ktorí majú problémy so zrakom (ale vidia), alebo problémy so sluchom (na ktorých sa zabúda úplne).
Zdravím, Ike, celkom ma zaujala táto odpoveď ohľadom čitateľnosti fontov na displejoch autobusov. Existuje z tej výmeny skúseností pod UITP (príp. aj z iného zdroja) aj nejaký výstupný dokument s odporúčaniami zameranými práve na kontext čitateľnosti displejov vo verejnej doprave (pokojne aj v angličtine alebo francúzštine)? Skúšal som nájsť, no nič som nenašiel. Ďakujem
Na túto otázku nepoznám odpoveď, ale tak predpokladám, že ak zostavíme tabuľku rýchlostí podľa trvania jazdy, tak bude dominovať napriek výlukám a prepadom maximálna traťová rýchlosť.
To ale nijako nevylučuje, že fotografia futuristického vlaku bola zostrojená pri akcelerácii, alebo spomaľovaní. Pokiaľ tam nebolo 410 km/h, tak je tá rýchlosť asi v poriadku, resp. z fotografie nijako explicitne nevyplýva opak.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
To ale nijako nevylučuje, že fotografia futuristického vlaku bola zostrojená pri akcelerácii, alebo spomaľovaní. Pokiaľ tam nebolo 410 km/h, tak je tá rýchlosť asi v poriadku, resp. z fotografie nijako explicitne nevyplýva opak.