Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 3pa3ck3 #242900:
Keďže to nie je (našťastie!) denná prax, ale bola to mimoriadna situácia spôsobená uzáverou, tak mi to príde ako trochu uletený argument. Potiahnuť ho do extrému môžem analogicky tvrdiť, že pokiaľ sanitka môže prejsť križovatkou aj na červenú, tak sa tým vytráca psychologický efekt svetelnej signalizácie, a teda by sme mali právo prednostnej jazdy zrušiť, lebo inak vodiči nebudú svetelnú signalizáciu rešpektovať...

Verejná doprava bola navyše naďalej značne uprednostnená, a to výrazne. Bus pruh ako taký zrušený nebol a narozdiel od tej individuálnej čakala na svetlách nanajvýš jeden cyklus.
Reakcia na: Alonso #242903:
To nie je opatrenie Dopravného podniku. Ide o celoštátne opatrenie zakotvené vo vyhláške ÚVZ SR. O jeho zrušení/zmene nerozhoduje Dopravný podnik.
Zdravím mám otázku ohľadom opatrení Dopravného podniku. Ako je to so zrušením opatrenia prekrita horných dýchacích ciest vo vozidlách?
Reakcia na: Matko1 #242888:
keď funguje miletička pred prievozskou v jednom pruhu, prečo by nemohla aj Sliačska pred račianskou? A myslím, že Miletička pred Prievozskou je významnejšia, než Sliačska v hociktorom úseku-
Reakcia na: 3pa3ck3 #242900:
To je síce pravda ale na Patrónke je momentálne zhustenejsia doprava a zase ak to má pomôcť tvorbe menších kolón a neobmedzí to autobusy tak prečo nie.... Túto by som neriešil ale zase môže nastať situácia že sa ludia budú dožadovať aby sa pravidelne takto využili buspruhy do budúcnosti, čo zase nie je dobré
Reakcia na: ceres #242899:
Buspruhy majú aj psychologický efekt, ktorý má za úlohu motivovať ľudí uprednostniť verejnú dopravu. Ak vidia, že ich využívame na urýchlenie individuálnej dopravy, tak sa tento psychologický efekt stráca.
Reakcia na: Jak44 #242898:
A pokiaľ to vyzerá tak, ako na tom videu, že policajt selektívne posiela do pruhu autá tak, aby sa celý vyprázdnil na najbližší cyklus, a teda pre autobusy to znamená nulové zdržanie, tak na tom vadí čo presne?
Reakcia na: Miro #242897:
Buspruh je tu od toho, aby autobus obehol zápchu. Keď do neho policajti odkláňajú autá, pretože je zápcha, tak buspruh nejak nie je buspruhom.

Náhodou páni policajti neplánujú túto fíčuru využívať aj počas pracovných dní? Však toľko voľných a nevyužitých pruhov máme po ceste. 😁
Reakcia na: Arrivaderci #242895:
My si tuším tu anexiu k Rusku zaslúžime🤯
https://www.facebook.com/watch/?v=509129247296052

"Dopravní policajti z dôvodu zhustenej premávky a tvorby rozsiahlych kolón z oboch strán na obchádzkovej trase v dôsledku uzatvorenia tunela Sitina regulujú na križovatke Patrónka dopravu a cestnú premávku. Z dôvodu rýchlejšieho prejazdu presmerovávajú motorové vozidlá aj cez vyhradené BUS pruhy."
Občania Ukrajiny budú mať nárok na bezplatnú dopravu vlakmi ZSSK vrátane IC: https://e.dennikn.sk/minuta/2739048
Rovnako to platí aj u Českých drách
Reakcia na: S499.1023 #242889:
Americká a britská angličtina.
Reakcia na: S499.1023 #242889:
Beriem, nakoniec je to aj v tom výklade. Každopádne to nie je chybu "haha, ty hlupák, nevieš používať ani Google Translate".
Reakcia na: TIDbus #242879:
Zrazilo sa to. Asi to prali v horúcej vode.
Reakcia na: Ike #242875:
On je rozdiel mezdzi americkou a anglickou angličtinou. V USA je subway metro, v UK podchod.
Reakcia na: Viko #242887:
To už je komplexná rekonštrukcia Račianskej radiály, kde by bolo veeeeeľmi vhodné najprv spraviť poriadnu analýzu priecestí a križovatiek s cieľom ich redukcie. Ale vyzerá to tak, že v najbližšom čase sa s takou rekonštrukciou nepočíta a riešia sa iba jednotlivé uzly bez väčšej koncepcie.
Nemyslím že je reálne sem do tohto úseku zmestiť viac ako 2 jazdné pruhy a teda dva pre priamy smer a jeden pre odbočenie. Navyše pochybujem že je v záujme obyvateľov a magistrátu aby sa zúžili chodníky na 1 m. Teraz majú podľa odhadu nejaké 3 metre, na každý ďalší jazdný pruh treba minimálne 3 metre... Navyše aby tá križovatka fungovala, chcelo by to aj pruh samostatný vľavo na Sliačskej, čo tiež nevidím moc reálne.
Reakcia na: Matko1 #242886:
Od oka sa mi vidí, že zú6ením chodníkov a miernym posunom osi trate by sa to tam dalo napchať, ale ok, nerysoval som to...

Ak to fakt nejde, čo takto zaslepiť priecestie, posunúť zastávku Riazanská v smere z mesta a vytvoriť novú križovatku tam?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.