Ak sa nemýlim, pri jednej dodávke sa zmršila montáž (ale neviem, či zo strany dodávateľa, alebo odberateľa) a moduly sú viac vystavené poveternostným podmienkam (horšia vodotesnosť) a preto sú kazovejšie.
Takáto chyba sa v poslednej dobe objavuje na tabuliach dosť často, niekedy to aj opravia, ale o pár dní tabuľa nefunguje opäť, resp. funguje iba horný riadok s časom. Všimol som si, že sa to deje hlavne na týchto starších tabuliach, je to nejaká výrobná chyba, alebo je to len náhoda?
Ja som mal včera dve opačné skúsenosti: dopoludnia smerom na Záhorie (Crossway) musel vodič miestami vetrať, poobede naspäť z Modry (hrbáč) bol vodič schopný na trase vygenerovať desať minút meškania a štýl jazdy nenaznačoval, že by ho to nejako trápilo...
Solarisy sa kupovali kvoli 61, na 96 sa vyskytnu v pocte 1-2 kusy len ked je 61 pokryta.
A kde si prisiel na to, ze 43 cez vikendy "vozi vzduch", to teda fakt neviem. Moja skusenost je presne opacna.
Nepríde mi potrebné, aby nové veľkokapacitné vozy vozili vzduch kdesi do lesa (L43) a čo sa týka L96, tak kvôli letiskovým linkám sa kupovali Solarisy, či?
Su to klbove vozy pridelene vodicom v klbovych zaradeniach, takze su logicky vypravovane na klbove poradia. A unika mi, co je na 43 alebo 96 take mimoriadne, ze by tam nesmeli, teda okrem dovodu "sotousom sa to nepaci".
Dnes podľa výpravy na L43 2 ks a na L65 1 ks Otokar. Je potrebné, aby sa vypravovali nové veľkokapacitné vozy na tieto linky? Hlavne na tú rozbitú cestu na Pántoch? A tiež, prečo sa nasadzujú aj na L96, to už nemajú dostatok pokazených Solarisov?
neviete, čo za divné dunenie podobné slabému výbuchu sa mohol ozývať zo zadnej časti 4928? Zažil som to včera na 93-ke a najskôr som mal pocit, že je to pri prudkom brzdení, ale potom sa to stalo aj na miestach, kde sme sa rozbiehali(výjazd od auparku na Most SNP, za prezidentským palácom smerom na hlavnú stanicu). autobus došiel v poriadku, ale nejako sa mi to nezdalo.
otázka tiež je, či sa tam vôbec dalo zaradiť niečo iné ako 3 a 6. z čias konca krátkych plynových karos si pamatám zopár jázd, kde sa vodičovi podarilo zaradiť len 2 a 4, iné proste nešlo.
Fotiť vozy si môžeš legálne spoza plota, pokiaľ Ti ide o návštevu v areáli, je potrebné si ju oficiálne dohodnúť, popýtaj sa na možnosti na infolinke DPB a.s..
Ja som so SAD PP cestoval minulý rok, bol to Pegasus...rozumiem keď niekomu hodia na krk tie pojazdné vraky vyrobené ako prvé kusy zo série z cca r.2010 tak je správať sa k tomu pekne asi náročné ale radiť len 3 a 6 a mať totálne u ko*ota ako sa to trápi som nikde nevidel...asi tie autobusy vyzerajú tak zle aj kvôli tomuto zaobchádzaniu. A ďalší spoj ktorým som šiel nový Fenix rv 2019 úplne normálna, svižná jazda s rozbehom z 1 aj klíma bola pustená, cross detto. Asi to niektorých vodičov netrápi .
Takéto praktiky mala väčšina SADiek a je smutné že aj dnes majú, namiesto toho, aby sa snažili vodičov naučiť ako správne jazdiť. Niekde kde nie sú úplne oblbnutí spotrebou už začali kupovať automaty, ktoré majú takmer rovnakú spotrebu a motor nepodtáčajú čiže žiadne negatíva spojené s jazdou na spotrebu nehrozia.
V SAD PP sa už pomery nejako pomenili, keď som naposledy cestoval (ich Crosswaymi), nevšimol som si už také praktiky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Urbanway 2423