Tá lávka by nebola zlé riešenie, len neviem, kto by to zafinancoval. Najreálnejšie by bolo asi vybudovanie zastávky a prechodu v odstavnom pruhu oproti OMW, ako to navrhoval diky.
Ono podla mna by mohla byt na 2 miestach ta zastavka
1) Ako je food court Galerie (by sa mohol spravit nadchod ponad cestu zo zastavky smer centrum a priamo do food courtu)
2) za vyjazdom na D2 a napojenim na zadny vchod Galerie (opat s lavkou) - toto by ale bolo horsie riesenie ako prve.
Ano ano, fuj zla lavka bla bla bla, ale rovno by sa mohla vyuzit aj na prepojenie Galerie a Polianok pre chodcov a cyklistov, aj s ohladom, ze na Poliankach je vystavba bytov.
železničná a celkovo akákoľvek dopravná sieť by sa pri porovnávaní medzi územiami mala charakterizovať hustotou v km trás na km^2 územia, nie dĺžkou v km. Praktické vysvetlenie: V Luxembursku by mohli mať železnicu na každom kilometri v poludníkovom aj rovnobežkovom smere a aj tak by nedosiahli dĺžku Transsibírskej magistrály. Ale neboj sa, už som to musel vysvetľovať aj spolužiakom, ktorí už mali absolvovanú geografiu dopravy.
Ale zas predstava, ze by vacsina liniek nezastavovala pri tom Tescu sa mi zda absurdna. Predsa len je to vyznamny bod a generuje dopyt.
Podla mna by bolo najlahsie riesenie zriadit zastavku hned oproti tomu Tescu a la Bory Mall, hned pri odbocke aby tam bola nejaka svetelna signalizacia. A mali by tam stat vsetky linky co jazdia po Lamacskej ceste.
Ale veď nevravím, že tam nič nemá jazdiť, ale tu bol návrh, že tam má jazdiť viac liniek ako jedna z mestskej časti. Proste spraviť ozaj seriózny prieskum ako často a z ktorej časti je tam potrebné spojenie. Tu ide o správne nastavenie, aby 95% cestujúcich nemuselo ísť zbytočne zachádzkou. Keby to zachádzanie netrvalo toľko, tak nie je žiadny problém (napríklad smer von z mesta je to akceptovateľné). No nič, Dopravný podnik má ako sa tu správne píše možnosť analýz koľko ľudí zachádzka reálne obmedzuje a koľko ju aj využíva. Určite sa význam nákupného centra zmenil po sprevádzkovaní Borov (odišli odtiaľ aj známe značky) a aj dopyt cestujúcich je menší ako bol pred pár rokmi.
A pohodka, veď len diskutujeme aj tak sa najbližší rok nič neudeje a potom určite podľa iného ako tu našej diskusie. A možno sa potom ozaj prekope celá lokalita už s ohľadom na fungujúcu nemocnicu BORY + spoplatnenú diaľnicu.
minimalne v Raci zopar takychto mensich obchodov (dlhodobo) jestvuje, predpokladam ale ze vacsina z nich ak nie vsetky su asi vo vlastnych priestoroch a okrem toho aj ich ponuka je pre miestnych co ich poznaju zaujimava....
druha vec je, ze si treba uvedomit ze z potravin, masa a podobneho sortimentu sa milionarom asi nestanes a cely ten prijem je v tych malych obchodoch taktiez tvrdo odrobeny (obvykle tam pracuje cela rodina ktora ani nema kedy ist spolu na nejaku dovolenku)
Najepšie by bolo ak by takéto IADcentrické kovové krabice ani nevznikali. Nemuseli by sme sa o tom teraz baviť. Detto Avion, Bory Mall a ostatné. Predstavte si tie všetky obchody na uliciach mesta, ako kedysi. Tolko života odrazu v uliciach. Azda okrem tých veľkých nábytkových a podobných obchodov ako stavebniny, sanita, záhradkárčenie. Všetko ostatné sa dá vrátiť tam kam to patrí. Medzi ľudí do mesta. Ja nemám auto a už len myšlienka, že musím kvôli prkotinám cestovať 30 minút mhd lebo u nas taký obchod nie je je extrémne smutná. Kedy a kde ste naposledy v meste videli masiara, pekaren, obchod s hrackami, mliecne vyrobky, zelovoc, showroomy. To vsetko je dnes spolu kdesi pod jednou strechou na konci mesta bez slnecneho svetla a pesej pristupnosti. Zle zle zle. Mrzí ma to, hlavne ked si pamatam, a to vobec nie som taky stary, na kazdom rohu male potraviny, zelovoce, bufety, vecierky a podobne
"To Tesco Lamač je ozaj nešťastné a verím, že v daždi to nie je bohviečo ale tak do obchodov sa nechodí každý deň... takže jedna linka by tam mala postačovať."
takze zamestnanci maju do prace dochadzat radsej autami ?
"do obchodov sa nechodí každý deň"
A čo keď v obchode pracujem? Čo keď mám dieťa a rodinu a chodím do obchodu každý deň? MHD má byť ľuďom k dispozícii a Tesco Lamač musí mať obslužnosť. Celkovo nechápem tieto teórie, ktoré sa tu plodia, keby mali nastať zmeny, tak to bude všetko kvantitatívne podložené štatistickou analýzou a rozborom cestujúcich. Dopravný podnik sa od posledných volieb posunul poriadny kus ďalej a sú tam ľudia, čo naozaj vedia čo majú robiť a ako to robiť.
Áno s tým obslúžením Klanca po https://goo.gl/maps/rqPgS6QyL7JgjtFH8 by to bolo ozaj ideálne, ďalej netreba, tu by mohla zachádzať aj linka 30.
Po Rajtákovej pri výluke (oprave Hodonínskej) jazdili všetky autobusy a v podstate to bolo v pohode (len tam neparkovali autá), ale určite nie je reálne tadiaľ viesť v linku v takom hustom intervale a stačil by minibus, lenže aký?
To Tesco Lamač je ozaj nešťastné a verím, že v daždi to nie je bohviečo ale tak do obchodov sa nechodí každý deň... takže jedna linka by tam mala postačovať.
ŽST Lamač beriem, ak z linky 30 spravíme prioritnú linku ako "vymeták" Lamača a 37,63 expres s dostatočnou kapacitou + posila 92, tak iste na ŽST Lamač spolu s prímestskou dopravou stačia.
ano, ale (z pohladu dlhsieho tratoveho useku) by bol na niecom v tvare U, takze prinajhorsom po par "kmitoch" hore-dole by zastal... naopak iba na rovine by stihol dojst o hodny kus dalej (ale zas v pripade dokonalej roviny by si usetril tu snahu pohnut sa nazad)
Lebo ZSSK je tradičný a najmä slovenský dopravca, tam je mizerná kvalita služieb súčasťou slovenskosti
Čo sa omikronových výpadkov týka, jediná cesta je zrušiť nezmyselné karantény zdravých ľudí. Inak to nepôjde a už to chápe čoraz viac štátov, vrátane Česka, kde sa počíta že zdraví ľudia s covidom budú v prípade zlej situácie chodiť do práce.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A
A čo keď v obchode pracujem? Čo keď mám dieťa a rodinu a chodím do obchodu každý deň? MHD má byť ľuďom k dispozícii a Tesco Lamač musí mať obslužnosť. Celkovo nechápem tieto teórie, ktoré sa tu plodia, keby mali nastať zmeny, tak to bude všetko kvantitatívne podložené štatistickou analýzou a rozborom cestujúcich. Dopravný podnik sa od posledných volieb posunul poriadny kus ďalej a sú tam ľudia, čo naozaj vedia čo majú robiť a ako to robiť.