Reakcia na: zakaznik #242505:
Asi si nepochopil, čo bolo mojim príspevkom myslené. Miesto budovania a rozširovania železničnej infraštruktúry sa tu od 90. rokov a najmä po zmene GVD 2003 prizeráme na rozoberanie infraštruktúry a rušenie vlakov. To, že trate ktoré zostali sú v dezolátnom stave, ma ani neprekvapuje. Železnica ide úplne proti tomu, čo sa na regionálnej úrovni snažíme budovať. Ako chceme dostať ľudí z áut, keď im nevieme ponúknuť alternatívu? Už len to, že sa nedá dostať priamou traťou z NR do BA, je nezmysel - uvidíme čo bude z projektu Nitra - Trnovec nad Váhom, či sa im to podarí.
Oli61
L63: skrátená po Tesco Lamač.
L30: po trase: OC Patrónka - Patrónka - Mokrohájska - Tesco Lamač (prestup na L63, L92) - Pridánky -Skerličova/Pod Zečákom - STN. Lamač - Pod násypom - Kúpalisko Lamač - Segnáre - Pod násypom - Vrančovičova - Bakošova - Podháj - Studenohorská - Klanec - Lamač. ( vybrané spoje by prípadne premávali cez ulicu Pod Zečákom)
L130: zrušená a nahradená L30
L192: zrušená nahradená L92 predĺžená po Bory.
Obsluha krematória ( ak je nutná) by sa riešila zachadzaním L36.
L37 (18m voz) by v úseku Most SNP - Patrónka nahradila L30.
Ešte 23 a 123 nejako poriešiť.