Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #242315:
Ale on musel mať pas, lebo nemal OP.
Čo je linka "J,, vo výprave?
Reakcia na: Miro #242360:
Tentokrát to asi naozaj bude pravda. ZSSK sa totiž na COVID oficiálne teraz nevyhovára (uvádza prevádzkové dôvody), ale rušňovodiči sami hovorili, že majú veľa pozitívnych kolegov... Každopádne nech je príčina akákoľvek, mňa zaráža najmä ten prístup, že namiesto snahy o nejaké koncepčné riešenie problému, sa proste dotknuté vlaky zrušia tak, ako to vyšlo... Podobnosť s Arrivou čisto náhodná... 😕
Reakcia na: Adam3 #242361:
Uvazuje sa s cyklolavkou medzi ulicami Podhaj a Dubravcicka.
S prepojenim Drobneho a Vrancovicovej aspon pre pesich sa neuvazuje? Pre mnoho ludi je totiz zastavka Vrancovicova blizsie ako Podvornice alebo Drobneho. Velka skoda, ze Dubravka a Lamac su takto navzajom odrezane.
Reakcia na: barack40 #242359:
Covid je univerzálna vždy fungujúca výhovorka.
Reakcia na: Joyki #242358:
ZSSK sa asi inšpirovala v Arrive, dnešná trať 131 (S70) vyzerá napr. takto:

Smer BA - DS od 8:03 do 12:03 štvorhodinová diera:
- 9:03 z BA smer DS nejde, lebo víkendový GVD
- 10:03 z BA smer DS/KN nejde, lebo odrieknutý
- 11:03 z BA smer DS nejde, lebo víkendový GVD

Smer DS - BA od 12:53 do 16:53 štvorhodinová diera:
13:53 z DS smer BA nejde, lebo víkendový GVD
14:53 z DS smer BA nejde, lebo odrieknutý
15:51 z DS smer BA nejde, lebo odrieknutý

A "najlepšia" je päťhodinová diera ráno medzi KN a DS:
od 4:22 do 9:42 nejde nič...

Včera bolo tých výpadkov ešte viac, vrátane posledných spojov, ale aspoň bola snaha niektoré vlaky nahradiť NAD, hoci použiteľnosť takejto náhodnej NAD je diskutabilná.

Dôvod je ževraj veľké množstvo rušňovodičov na PN kvôli COVIDu.

Každopádne operatívne riadenie je katastrofa... To nikoho nenapadlo vyjazdiť s tým personálom, ktorý ešte zostal všetky vlaky na nejakom úseku, a na zostávajúcom všetky vlaky nahradiť NAD? Či to by bolo priveľa roboty s prerábaním obehov?

A čo na to ministerstvo dopravy? Prečo už nepadajú v ZSSK hlavy? Asi by som veľa chcel 😣
Reakcia na: Kubo03 #242349:
Odrieknuté sú aj na S60, lebo tu linku z polovice dostala Bratislava, ktorá mala problém obsadiť rušňovodičmi aj tie svoje vlaky. Nie, že by bolo menej odrieknuty h vlakov od nového GVD, ale je ich tým pádom viac a na každej linke v okolí BA, lebo takto je to podľa zssk efektívne.
Reakcia na: 810zssk #242340:
Niektoré autobusy majú časť "harmoniky" do istej miery priesvitnú pre lepšie presvetlenie interiéru vozidla.

Každopádne samozrejme sa dajú aj vyrobiť v inej farbe, ale z nejakého dôvodu tá svetlošedá je asi niečo ako základná farba.

Niečo zo stránok jedného výrobcu týchto vecí:
https://www.hubner-group.com/en/products/gangway-systems/systems-for-articulated-buses/bellows/

Edit: Sorry, nevšimol som si, že už ma v #242347 predbehol ceres.
Reakcia na: 810zssk #242353:
Jazdí tam Bageta 😉 (áno, viem, že je to reinkarnovaný šukafón...)
Reakcia na: Ike #242354:
Ike a 810zssk, ďakujem za vyvolanie úsmevu na mojej tvári.
Reakcia na: 810zssk #242353:
Ja som počul, že po zriadení tejto linky ľudia predávajú autá. Ručička modal splitu vybuchla a z nemeckého BMDV už boli nejakí agenti zisťovať, ako sa nám podarilo ich s podporou verejnej dopravy predbehnúť.
Reakcia na: N/A #242352:
A ZSSK spustila šukafón do Mukačeva, zas buď trochu férový.
Reakcia na: Kubo03 #242349:
Že im nie je hanba. V Rakúsku spustili nový NightJet do Paríža z Viedne s veľkou investíciou a my spúšťame ďalšiu vlnu odriekaní. Hanbím sa za naše železnice.
Reakcia na: 3pa3ck3 #242350:
No čo, však to dokáže aj Arriva.
Reakcia na: Kubo03 #242349:
Oni sú schopní odriekať aj pri redukovanom GVD?
Reakcia na: N/A #242341:
Priehľadné kĺby sme tu už v minulosti predsa mali, akurát v nich zvyklo na stojacich cestujúcich aj pršať. 😁
Reakcia na: 810zssk #242338:
Cena, povedal by som. A asi aj dodacia lehota, keď je niečo neštandard... "Optically there are almost no limits in the look folding bellows can have." https://www.hubner-group.com/en/products/gangway-systems/systems-for-articulated-buses/bellows/
Reakcia na: N/A #242316:
+ ostatní diskutéri na túto tému

Ja som sa dostal ku paliciam ako 21-ročný "čerstvý" majiteľ vodičského oprávnenia C získaného cez vojenskú katedru s minimálnou praxou aj na osobnom aute. Za komančov sa vrámci DPB dalo na trolejbuse jazdiť na výnimku bez VP skupiny D. Nebola to vôbec sranda, keď mi MZ vytiahol 8141 pred Hroboňku a zavelil "Sadaj za volant, ideme na to". 8141 bola klasika s odporovou reguláciou, kde si musel prvý stupeň jazdy "podržať", aby si sa vôbec rozbehol. Šírka voza 2,5 metra, riadená náprava meter za Tebou. Chvíľu to trvalo, aby som sa do toho dostal, ale naučil som sa. V kurze bol so mnou profesionál jazdiaci na V3S-ke, ten mal neskutočné problémy - jazdil cez obrubníky, lebo náprava na V3S je pred Tebou, jednoducho si nevedel na to zvyknúť.
Vrátim sa k téme - mladý "nevycválaný" 21 ročný vodič ako ja som nemal problém prispôsobiť sa rozmerom trolejbusu. Ale aby som nerobil ramená - aj ja som si prešiel vývojom, keď som si po polroku jazdenia myslel, že "už to viem a som majster volantu" a mal som "ťukes" voz do voza, chválabohu len s minimálnou škodou... Ako škola života to bola naozaj poriadna facka a ďalšie štyri roky som jazdil bez akýchkoľvek problémov a odjazdil som toho ako brigádnik naozaj dosť. Takže ani mladý vek nemusí byť prekážkou zodpovedného prístupu k jazdeniu, je to o charaktere. Na druhej strane prístup dnešnej mládeže k povinnostiam je dosť problémový, pre mnohých je "svet gombička", tak si z toho vyber...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.