Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #242308:
Pokiaľ sú tie autobusy vedené ako diaľkové, tak tam platí na slovenskom úseku OTP
Reakcia na: 810zssk #242308:
No predpokladám, že ho nechajú isť, nakoľko aj vojaci na hranici ťa pustia ďalej, ak povieš, že tranzituješ.
Reakcia na: Trammat #242307:
A ako riešia cestujúcich ktorí využívajú výnimku na tranzit a teda covid pass nepotrebujú?
Reakcia na: Peon #242306:
U SL sa Covid pass kontroluje už dlhšie. Vraj mali zle od vedenia, keď niekoho policajti (rakúski) vysadili na hranici pre chýbajúce papiere, že hoc to nie je chyba firmy, vrhá to na nich zlé svetlo.
CEZ VIANOCE NA AS IBA VCHODOM PRI NIVY TOWER

Prekvapilo ma, že v OC Nivy je teraz cez Vianoce nočný režim známy z iných dní iba z času 23:00 - 06:00 h.
Takže zatiaľ čo cez napr. "sviatok" 1. novembra boli otvorené všetky vchody a aj vnútri (napriek zatvoreným takmer všetkým prevádzkam) nebol pohyb ľudí obmedzený, tak teraz je cez deň otvorený iba vchod od Nivy Tower. Sú vytvorené také tie koridory z takých nejakých pások, aby sa ľudia vstupom od Nivy Tower dostali na prízemí iba ku schodom vedúcim na -1 na Autobusovú stanicu. A pritom tá zastávka MHD sa volá Košická...

Ako je to s výťahmi? Sú niektoré úplne vypnuté či vedia tam nastaviť / majú nastavené, aby sa na niektoré poschodie dočasne nedalo vôbec dostať? V novembri ma prekvapilo, že jeden z výťahov pre verejnosť na prízemí je a naozaj zastavuje priamo vnútri v prevádzke McDonald's. Neviete náhodou kam hore sa s ním dá dostať? Ja (ak si dobre pamätám) som sa ním dostal z McDonaldu dole na Autobusovú stanicu alebo na parkovisko na -2 som išiel - zdá sa mi. Ak už nič iné, tak tie viaceré výťahy na rôznych miestach - často nesusediace so schodami (že ktorým sa kam dá dostať) sú pre mňa stále opradené rúškom tajomstva..

Zaujímavé, že Slovak Lines je na medzištátnej linke "pápežskejší ako pápež", t.j. vodič kontroluje okrem cestovného lístka aj covid pass a občiansky preukaz (pamätám si, že Regiojet na viedenskej linke kontroloval či má cestujúci občiansky preukaz aj v Dobe predcovidovej). Vo Flixbuse dnes vodiča zaujímal iba cestovný lístok. Btw, rakúski vojaci dnes kontrolovali, ale naši policajti na diaľničnom hraničnom prechode neboli.

Zaujímalo by ma či sa už niekto niekedy skúsil dostať na Autobusovú stanicu pešo vjazdom pre autobusy (napr. od nástupišťa linky 21) a ak, že ako to dopadlo. Teda že ak takto riskujúceho človeka nezrazil autobus, že či boli voči nemu vyvodené dôsledky a ak tak aké.
Len tak mimochodom ako to vyzerá s opravou Tatranskej trojičky EMU 89.0003??
Pozehnane a pokojne Vianocne sviatky vsetkym fandom dopravy! 😉
kedy sa zmenilo poradie zastávok 527-ky v Malom Raji? Vyše dva roky, čo chodím viac, či menej pravidelne dokladať do čiernovodského Tesca, sa vždy išlo obojsmerne najskôr na Dlhú a potom na hlavnú cestu a tak to hlásil aj hlásič zastávok(i keď ten zastávku na hlavnej ceste hlásil ešte pomerne skoro) a dnes som prekvapene zízal, že obojsmerne sa najskôr obslúžila zastávka na hlavnej ceste a až potom Dlhá. Ráno som kvôli tomu vodičovi neprávom vynadal(za čo sa ospravedlňujem), keďže som tú zmenu nepostrehol a bol som v tom, že minul zvyčajnú odbočku do vnútornej časti M. Raja.(v smere z centra Sl. Grobu prvú), až potom som si na zastávke overil, že naozaj sa najskôr obsluhuje zastávka na hlavnej ceste.
Keď už sme začali s tou Arrivou, tak švédske železnice teraz tiež bojujú s nedostatkom ľudí (aj keď z iných dôvodov). Namiesto nariekania do médií ako zlí zlí zamestnanci nechcú slúžiť cestujúcim ponúkajú 450€ za každú službu ktorú zamestnanec vezme z voľna: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/han-tackar-nej-till-4500-per-pass (treba to prehnať Google Translatorom)

Takto sa to robí, do psej matere. Samozrejme tá mzdová úroveň je niekde inde, ale keby Arriva ponúkala napr. stovku za službu tak by to vyzeralo inak. A keby v štandardoch nebola tá hlúpa klauzula že sankcie za nevypravené spoje sa uplatňujú až od 2023, tak by sa jej to aj veľmi silno oplatilo.
Skúste Arrivu ignorovať aspoň cez sviatky a ako sa zjavila, tak zmizne 😉 nekomentovat, neminuskovat, nepluskovat. Zvládneme to.
Reakcia na: Miro #242299:
Doprava.

Akože ten príspevok podľa mňa k téme bol, len bol neuveriteľne tupý.
"Príspevok odstránený z dôvodu odbočenia od témy"... aká je téma fóra "Všeobecná diskusia"?
Reakcia na: Arriva #242294:
Laszlo?
Reakcia na: Arriva #242296:
Teba sme tu dlho nemali... púšťali na Vianoce domov?
Reakcia na: Arriva #242294:
Nechápem, prečo ťa ľudia mínuskujú. Je jasné, že tvoj príspevok bol obyčajný sarkazmus, lebo takto naivný nie je ani samotný riaditeľ Arrivy.
Pre mňa je dopravca Arriva obeťou šikanovania od hnusného dopravcu menom Slovak Lines. Nech Slovak Lines teraz pyká za to aké škody spôsobil Arrive! Pre mňa je Arriva skvelý dopravca ktorý sa snaží o najlepšiu dopravu na celom Slovensku, to že nemá dostatok vodičov nie je vina Arrivy ale samotných vodičov ktorí sú zaostalí a nechcú pracovať v Arrive. Arriva má dobré pracovné podmienky, dodržuje poriadok a furt vodiči na ňu nadávajú. Čo im Arriva urobila zlého? Ja som s Arrivou zažil iba pozitívne skúsenosti, odkedy je v BA tak jazdím regionálnou každý deň. Cestujúci ktorí nadávajú na nedostatok spojov nech nadávajú na agresora menom Slovak Lines a nie na obeť Arriva ktorá za to absolútne nemôže!
Reakcia na: Petto #242285:
Presun je v rámci služby samozrejme zaplatený, vodič sa presúva električkou (alebo svojim autom)
Reakcia na: Ike #242290:
"a stále dokument, od ktorého sa objednávka odvíja existuje, nie je to ad hoc"
Ktorý to je, ako definuje objednávku pre rok 2021 a je niekde zverejnený? Prečo sa RPOD robí až ku koncu roka, pre ktorý má platiť - však to potom nie je žiaden plán ani projekt, ale konštatovanie toho, čo sa stalo. Rieši RPOD pre rok 2021 výhľad pre rok 2022 alebo aj 2023 (však aj rozpočty sa robia s výhľadom na +2 roky, ako môže mesto naplánovať sumu transferu na MHD pre rok 2023, ak nevie, či a v akom rozsahu bude jazdiť)? Vieme aké električkové linky budú jazdiť do Petržalky (čo má byť už o dva roky) a podľa čoho vzišlo, že práve tieto? A ako sa pomenia autobusové linky v nadväznosti na električku?
Vlastne jediný verejne známy plán s linkovým vedením sú nové trolejbusové trate. Ak som nejaký ďalší opomenul, tak ma prosím oprav, ale takto z hlavy ma nič ďalšie nenapadá.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.