Si asi klikol na číslo služby zo stránky vozidla, nie? Ja som si už dávnejšie všimol, že pri kliknutí na službu na stránke vozidla to nezobrazí tú službu, ktorú reálne vykonáva vozidlo v daný deň (zohľadňujúc režim pre daný dátum).
Ak zadáš číslo služby do vyhladávacieho pola (v tomto prípade 9/12) automaticky sa zobrazí služba pre režim, ktorý v daný deň platí – teda mne sa ešte nestalo vtedy aby mi to zobrazilo zlú službu.
Veď o tom 10 min int. v špičke som vravel aj ja, ale nemyslím si, že tam 12m vozy nebudú stačiť. A pokiaľ to osloví čoraz viac cestujúcich, nech tam tie kĺby kľudne jazdia, len zatiaľ máme aj vhodnejšie linky pre 18m vozy. 36 ma "slabe cisla vytazenosti" mozno teraz, keď tam bol aspoň ten 30 min interval, bola ako-tak využívaná. A nejaké spojenie na Bory (a s prestupom na hrane aj DNV) a Dúbravku potrebuje aj Záhorská.
Ja som nehladal podla interneho oznacenia, len normalne vo vyhladavaci, automaticky sa mi zobrazilo "1". Teraz ak to skusim tak sa mi poriadne zobrazuje prazdinovy cestovny poriadok, ale vo sluzbe 9121 tie sipky tam stale su.
Neviem, či by sa obyvatelia ZB potešili, ak by im zrušili priamy spoj do Borov a Dúbravky, nehovoriac o tom, že by bol potom problém obslúžiť Strmé vŕšky (37 na to veľmi vhodná nie je, keďže by to bola zbytočná zachádzka). Skôr by som 36 posilnil (a presmeroval cez Bory), aby mohla spolu s rozšírením premávky 92 nahradiť 123. To posilnenie 36 a 92 by pomohlo asi viacerým ľuďom.
hovorí sa tomu pasívny zušľachťovací styk, je to špeciálny colný režim - clu podlieha len hodnota pridaná v tretej krajine - pri Turecku je colná únia, takže sa uplatňuje nulová sadzba, ale platí sa DPH súvisiaca s dovozom
Pomaly ale isto sa prechadza na 15minutove intervaly vid 32 a 65. Ocakavam to aj v pripade 61tky ktora na 99% pojde tiez na 7-8/15 int. nech ma preklad s 60. A potom sa s nou povezie aj 63 a s nou zase 30,37.
36 ma "slabe cisla vytazenosti" takze skor kandidat na zrusenie ale ani sa necudujem pri 60min int.
L37 vidim dobuducna s 10/15/10 klbaky no ci prezije L30 o tom pochybujem, ked tak v nejakej skratenej forme resp ako jemne posilnena 130
....ktore su tam uplne zbytočné. Už to tu píšem neviemkoľký raz, že tie klby budu v sedle voziť uplný vzduch. 37 potrebuje častejší interval v rannej aj poobednej špičke, napr. 10 min ráno aj poobede a už od 14tej. Nie kĺbak raz za uhorský rok
btw, ten preklad s 30kou je v špičkách iba na papieri
Alebo potom aleternatíva, posilnenie 36 na 15 min int. v špičkách, preklad s 37 ale hlavne lepšia obsluha Strmých vŕškov
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Urbanway 2423