Regio neexistuje. Je to Slovak Lines, a. s., ktorá je exkluzívnym akcionárom v "dcérach" Express, Opravy a Služby a logické je komunikovať primárne s nimi. Kto bude na zmluve, je druhá vec.
Otázka je prečo by to robili. Či to bude dodávať SL, alebo SL Express je z tohto pohľadu jedno. Ide o to že keď už tú prevádzku raz zavreli, tak pre nich asi nemá nič zmysel ju znova otvárať len na pár mesiacov.
Predpokladám že subdodávateľ pre Arrivu bude SL Express (ako MHD v SC MA a PK) a nie pôvodný prevádzkovateľ dopravy SL regio Takže tvrdenie ze SL regio nemá vodičov je asi pravda ale do SL Express ich mohli presunúť dostatočný počet pre subdodávku Keďže SL sú vlastne 4 firmy Regio, Express, Opravy a Služby, a nikde sa nespomína s kým sa rokuje o spolupráci.
nebol by som taký optimista pre Arrivu bude z rôznych hľadísk tiež najlepšie, aby doplnili stav vodičov čo najrýchlejšie. Preto som napísal o mesiacoch, možno tak rok a pol max z môjho pohľadu.
21 - pridané 2 spoje v rannej špičke do DNV cez prázdniny
35 - zastavuje na Kútikoch
52 - 20-minútový interval od 5-9 namiesto 6-9 a 14-18 namiesto 14-19
56 - viac-menej to isté, ako 52 + pridaný odchod o 19:35 zo Studenej cez víkendy
65 - 10-minútový interval medzi 6:00-8:30
90 - doplnený odchod 13:47 a 18:47 z Nového SND, zrušený odchod 22:17 po Jasovskú; doplnený odchod 14:46 a 18:46 z Rusoviec, zrušený odchod o 21:46
Nemyslím si, že to bude na pár mesiacov, to by sa im na to SL mohol zvysoka vyprdnúť. Aj keď je mi jasné, že hlavne zo strany Arrivy by to bolo žiaduce, lebo by si v kľude naviezli Ukrajincov, Uzbekov a tak. A akonáhle by ich mali dosť, tak dovidenia SL. Ale myslím, že v tejto chvíli Arriva nieje ta čo si môže klásť podmienky.
Tak Rada ÚVO už upozornila že nie je možné podpisovať dodatky ktoré by menili cenu, teda Arriva už holt bude musieť službu dodávať za podmienok aké sľúbili, aj keby hneď BSK bol ochotný niečo meniť.
Otázka sú tie pokuty kde BSK stále podozrivo mlčí.
Ja pevne dúfam, že si tento pruser vyzerie kasa arrrivy a nie daňovníci v bsk. A zároveň dúfam ze z pokút (vany nepočítajúc ako spoje) budú mať daňovníci aj nejaké hmatatelne zadosťučinenie.
to zrejme.... ale naisto nevieme. Otázka je, či radšej si ako zamestnanec chceš zarobiť o trošku viac za pár mesiacov a potom si znova hľadať zamestnanie alebo hľadáš stálu prácu.
pozri, s tým sa da úplne súhlasiť to bez debaty. Len nastoľujem otázku, odkiaľ SL tak narýchlo bude mať vodičov, keď ich údajne nemá. A hlavne koľko sa ich bude ochotných vrátiť ak ich údajne nemá, pričom všetkým z nich musí byť jasné, že toto riešenie nebude dlhodobé. nepredpokladám že práve vodiči autobusov patria k osobám ktoré radi fluktuujú medzi zamestnaniami.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Minko