Zdravím, v stredu ráno prídem autom do Rače a chcel by som pokračovať do centra električkou 3 do centra.
Je v Rači možnosť zaparkovať na záchytnom parkovisku ? Uvažujem auto nechať pri Kauflande a pokračovať zo zast. Záhumenice. Za lepšie riešenie vopred ďakujem.
Tak mesto si neopraví svoju komunikáciu a preto tam prestane premávať MHD?
To je tá podpora cestovania verejnou dopravou..
Inak ani na Pánty by touto logikou už nič nešlo.. tiež je tam poriadne rozbitá cesta.
To som tú 55 aj navrhoval, jedine počas špičky nasadenie kĺbových vozov alebo skrátiť interval z 10 - 15minút na 5minút, po 7h ráno prac. dní je k Avionu slušne plná, no mnoho ľudí, študentov vystupuje na Ivánskej ceste. Dosť ľudí ide 59 k Bezke z Petržalky a Račka
94 podľa mňa nie je treba ťahať až na Jasovskú, to by tam jazdil autobus každé 3-4 minúty, čo je príliš veľa. 98 by stačilo ťahať na Vyšehradskú (na Antolskej až toľko spojov netreba) a 94 nechať tak, ako je.
95 sa po dobudovaní električky určite neponechá, keďže linkové vedenie v Petržalke je na električku pripravené a 95 bola od začiatku náhradou za električku. Aj ponechanie 59 je otázne, keďže ju vo veľkej miere nahradí električka a nejaká linka Na pánty. Na Antolskej je miesta viac než dosť, len by tam bolo potrebné vybudovať sociálku a tiež tam nie je potrebné ťahať toľko liniek.
Zastávky Bzovícka a Žehrianska sú využívané viac-menej podobne, ako Ľubovnianska a Jasovská, takže ukončiť niečo ďalšie na Antolskej je podľa mňa zbytočné. 93 stojí v zápche menej ako 98, už len preto, že jej trasa je kratšia a ide veľkú časť trasy po Panónskej ceste, kde zápchy nezvyknú byť.
93 na Jasovskú ako náhrada za 98, 94 Jasovská cez Vyšehradskú, 95 (po vybudovaní električky do Janíkovho dvora sa asi zruší, keďže sa pomení linkovanie po dokončení trate, ak ju nechajú vrátiť ju na Antolskú) a 98 po Vyšehradskú, prípadne Antolská, 99 ponechať na Antolskej, 59 jazdí len v špičke, len otázkou je koľko vozov sa zmestí na obratisku Antolská, ked jazdila tam 59 a 95 boli tam cca 5 vozov kĺbových, píšem iba názor.
Viac ľudí ide od Tesca na Ľubovniansku a Jasovskú 98, zast. Bzovícka je využívaná? Tá 93 nieje často v zápche ako 98
Súhlasím, že Lúky 7 a 8 a Slnečnice si zaslúžia lepšiu obsluhu, len neviem, či by zrovna 94 bola dobrá voľba, keď o pár rokov má ísť po Lúčanku/Janíkov dvor električka, na ktorú sa (snáď) bude v tomto smere napájať nejaký autobus v slušnom intervale. Nehovoriac o tom, že 94 premáva len do 9-tej, cez víkendy vôbec.
Ďalšia vec je, že predĺžiť každý spoj 94 na Jasovskú by bolo neekonomické (pokiaľ teda nechceme obmedziť 98) a nereálne, ked tak by tam mohol ísť každý druhý spoj.
Hlavným problémom tohto spojenia je podľa mňa to, že treba prestupovať na 98, ktorá vie byť dosť nespoľahlivá a aj interval mimo špičky je dosť na nič. Podľa mňa by bolo lepšie na Jasovskú potiahnuť 93 z Vyšehradskej (tu by ale bolo nutné zabezpečiť prestup z 95, t.j. vybudovať nové nástupištia), ktorá má dobrý interval aj večer a cez víkendy a tiež by sa jej trasa nemusela meniť kvôli električke, a 98 ukončiť napr. na Holíčskej (na Smolenickej by bol prestup na 93) a úsek Budatínska - Znievska by prevzala 99 (prestup na 93 na Lúkach II a na 98 pri Technopole).
To som zvedavý, či na tej 163 budú aj revízori a ako tam bude prebiehať kontrola. V tomto prípade si viem predstaviť aj to, že by pri nástupe museli všetci ukázať vodičovi lístok.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Palo
Je v Rači možnosť zaparkovať na záchytnom parkovisku ? Uvažujem auto nechať pri Kauflande a pokračovať zo zast. Záhumenice. Za lepšie riešenie vopred ďakujem.