A zastavku Chlumeckeho navrhujem premenovat na "Vies, tato zastavka sa neda zrusit, to sa naozaj neda".
A zastavku "Horne Krcace" a "Dolne Krcace" na "Tato zastavka nemoze byt na znemanie, lebos a to nikdy tak nerobilo" a "Ani tato, cestujuci by to nechapali".
To je fakt sila... DPB nema peniaze a zastavky premenovava za 10000 Sk rocne... Pre firmu, ktorej len toto chyba ku stastiu, je podla mna prijatelna suma za rovnaku sluzbu aj 4-5 nasobne vyssia. Takto sa tesim, kedy sa "Namestie SNP" premenuje na "Carrefour ten je lacnejsi" :):):):):)
ty brdo ORANGE MOST je cool... a je SMER MOST je este lepsie... ale to by tabulka musela byt s vykricnikom. take revolucne heslo:
SMER MOST!
ale vazne, ja som tiez zastancom mena mosta, ktore nebude podla osoby. mojimi favoritmi z vtedajsej diskusie boli MOST EUROPY alebo uplne jednoducho PIATY MOST
Čítam tu čítam o zmenách názvov zastávok a je mi z toho na grcanie. Ale som ochotný prispieť 1.000,- SKK na zmenu názvu zastávky najbližšej k DP na "VIEŠ TO SA NEDÁ" alebo na "U NESCHOPNÝCH". Úplne vážne a kedykoľvek.
I.
Aké uchu lahodiace názvy by to boli:
Most Kooperatívy
Most Eurotelu
Orange Bridge
- v čase pred parlamentnými voľbami:
Smer most
- po nich voľby komunálne
Ďurkovského most
Áno, máš pravdu, pôvodné 500 Kčs bankovky neboli do roku 1993 vobec vymenené. Pozriem sa Ti na to doma. Od prvej Slovenskej republiky mám zbierku všetkých bankoviek. Čo sa týka kolkovania, kolky sa lepili priebežne od 1.1.1993 (okrem nominálnej hodnoty 10 Kčs-Hviezdoslava) a kolkované peniaze boli vydané do obehu v deň menovej odluky, 8.2.1993. Ten dátum si pamätám len preto, že som mal vtedy narodeniny. Kolkované bankovky sa potom postupne nahrádzali novými, ako prvá bola bankovka v nominálnej hodnote 50 Sk.
Re #24099 Papyr:
Veľmo dobre, že si to tu hodil, nech mladí vidia, o aké krásne diela prišli Inak Brunovského diela boli uznávané po celom svete. Bankovka v nominálnej hodnote 20 Kčs z roku 1988 dokonca vyhrala svetovú súťaž organizovanú Medzinárodným menovým fondom - BANKOVKA ROKA.
Re #24120 Sarko: No len si musime stanovit nejaku hranicu, za smrt kolkych ludi este moze Stalin priamo, a kolko boli popraveni len tak "v duchu doby"...
Ja navrhujem, aby sme piaty most za poplatok zhruba 11 tisic rocne (ved nepojdeme pod cenu) pomenovali po nejakej prosperujucej sukromnej spolocnosti.
Navrhujem len upraviť súčasné znenie "Most Košická" na "Košický most"
Re #24106 galiyosha:
Je to možné. Skúsim sa po robote na toho Stalina pozrieť.
Re #24105 Vladimír:
Však aj preto som to prirovnával k brnenskej L8, lebo pri porovnaní s ktoroukoľvek košickou linkou by som bol už v kóme, z ktorej by som sa nemusel prebrať
Svojho času keď boli tri mosty, a staval sa štvrý a hovorilo ľudovo sa im hovorilo starý, nový a najnovší aby sa ten štvrtý volal supernový most. Lenže ako potom s piatym? "najsupernovší most"?
Keď sa hovorí o moste Košická, mohli by sa hovoriť aj o moste Dolnozemská (pretože je aj v predĺžení tejto ulice). Petržalčania ako lokálpatrioti by tento pracovný názov tento mali používať povinne
Čo sa týka názvu, tak skôr by som prijal pomerne označenie nie podľa osoby alebo udalosti a jednoslovný (nerátam slovo most). Mená Starý, Nový, Prístavný most sú podľa mňa ideálne.
tu musim oponovat. krasna horka je nuda! ale betliar fakt za to stoji...
zetkinovcania vsetkych krajin spojte sa! ja mam celkovo pocit, ze to je oblast so zvysenym vyskytom imhdakov, hehe
inac, pri tejto debate mi tak napada, ze som zvedavy, ako sa nakoniec bude volat piaty most. "kosicka" to urcite nebude a pamatam si na tu diskusiu spred par rokov, ktora bola dost burliva... som zvedave, zvedave
Ja som vo fyzike nikdy záľubu nemal. Ale môžem Ťa uistiť, že Betliar či Krásna Hôrka žiadnymi zrúcaninami nie sú a stoja za návštevu
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
Navrhujem len upraviť súčasné znenie "Most Košická" na "Košický most"
Re #24106 galiyosha:
Je to možné. Skúsim sa po robote na toho Stalina pozrieť.
Re #24105 Vladimír:
Však aj preto som to prirovnával k brnenskej L8, lebo pri porovnaní s ktoroukoľvek košickou linkou by som bol už v kóme, z ktorej by som sa nemusel prebrať