heh, volakde by som nasiel este asi aj 8" (k tej ale bohuzial nemam mechaniku), a 5.25" a 3.5" by som doma (snad, ak ich zena dakam nevyhodila) nasiel este par desiatok aj s funkcnymi mechanikami.....
Dobrý den , prosím vás mám doma už 3 roky koupené jízdenky na MHD Bratislava v hodnotě asi 250€ a nevím co snímá jelikož firma zkrachovala a já bydlím v Praze . Nechcete to někdo s velkou slevou? Dik
Asi potom nechápeš písanému textu, lebo ja tam nikde nevidím, žeby tvrdil alebo priznával, že elinu nestíhajú.
Je tam napísané, že majú aj plán B, ak sa nebude stíhať, aby fondy neprepadli.
Tomu sa hovorí plánovanie alebo manažment.
Čo je rozdiel od tvojej JPP interpretácie.
Žeby v odpovedi?
Ak by aj mala nastať situácia, že nová električková trať nebude v plnej miere hotová do konca roka 2023, dovtedy zrealizované práce môžu byť podľa mesta vďaka fázovaniu projektu plnohodnotne prefinancované z eurofondov. "Zvyšná alokovaná suma bude použitá na financovanie iných dopravných projektov v Bratislave, o čom existuje aj dohoda s ministerstvom dopravy," spresnila Rajčanová. https://slovensko.hnonline.sk/10484690-bratislava-tvrdi-ze-pri-pred-zeni-elektricky-v-petrzalke-nepride-o-eurofondy
Ak je tá výstavba v sklze mesiac, zožerem boty. Ak to stihnú vybudovať do 2023, tak iba za cenu že sa bude EÚ tváriť slepá a hluchá a ticho tolerovať dokončenie min. pol roka po termíne. V SK realite vybudovať tú trať je úplne nereálne, mimochodm zmluva nie je ešte ani podpísaná, treba obstarať pracovnív, materiál, stroje....
Špekuluje, to sa nestihne, ako vždy si niekto napchá vačky alebo podporí svoje firmy, keď príde na dokončenie trate do Janíkovho dvora spravia to rýchlo a samozrejme tak aby robili opravy, toľko času a plánovania no nakoniec niekto špekuluje, vivat Slovakistan, Paštikárovo
Aj si to čítal, či len si vymýšľas? Povedal ze momentálne je v sklze 1 mesiac.
Projekt je rozfazovany a teda bude preplácany po ciastkach. Ak sa nebude stíhať dokončiť do 23, zvyšné fondy s a presunu na iné projekty...
"Zároveň by som rád zdôraznil, že podľa náborových pracovníkov spoločnosti Arriva som ako predseda OZ a zároveň vodič s dlhoročnou praxou nežiaduci ako budúci zamestnanec tejto firmy,“ povedal predseda ZV OZ KOVO pri Slovak Lines Bratislava Ladislav Csomor." chvála Bohu!!! Blýska sa na lepšie časy
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A