S ohľadom na absenciu diskusie k "maratónu" si dovolím pridať otázku sem - v nedeľu 05.09.2021 musím cestovať okolo 07:30 od Centrálneho trhoviska na Hlavnú stanicu. V článku sa uvádza, že od cca 08:00 príde k obmedzeniam. Nevie mi niekto zo znalých povedať, či v nedeľu pôjde od Trhoviska spoj linky 201 s odchodom o 07:28 (201/7) či 07:43 (201/9), resp. spoje linky 209 s odchodom o 07:33 (209/2) či 07:48 (209/3) ? Vopred ďakujem.
Niesú medzi vozmi i novšie Crosswaye? Tie Sorky su staršie a ešte sú i Vrakosy , som myslel, že Arriva nebude mať dostatok vozov a prenajme si od SL alebo odkúpi, veď šoféri ostanú ale v Arrive, no dúfajme, že ceny nepôjdu hore. Napr. z MA aut st. do Plaveckého mikuláša stojí 1,95€ celý a SL má zľavu no cestujúci využijú Arrivu a tá ide až do SE aut. st., no ja som bol sám so šoférom do Plaveckého mikuláša. Šli po sebe, najprv Arriva potom SL
Môže to byť kombinované s inými vozmi (či už novými, alebo jazdenými). Teoreticky si viem predstaviť aj odkúpenie SL Crosswayov, tie by mali byť upraviteľné do nového štandardu.
Ak nemáš žiaden vysúťažený kontrakt, môžeš uzavrieť núdzovú zmluvu priamym zadaním. O tom píše Irizar.
Na druhej strane BSK sa zatiaľ vyjadril že ráta so zmenou dopravcu od 15.11. bez ohľadu na výsledok ÚVO, takže mi príde pomerne nepravdepodobné že by to bola zmluva so SL. Ale to (dočasné) rozdelenie výkonov medzi Arrivu a SL by dávalo zmysel z veľa hľadísk, ak by do toho dopravcovia boli ochotní ísť.
Co ja viem, su si v podstate isti, ze sa bude pokracovat priamym zadanim na dalsich 6-12 mesiacov a minimalne cast vykonov by im mala zostat. A pride mi to najpravdepodobnejsie, lebo povedzme si otvorene, zacat 15.11. po novom a v pozadovanych standardoch je nerealne.
Ďakujem. Bude to veru zaujímavé v tom novembri ak je SL naozaj mentálne nastavený na to že karavána ide ďalej.
Aj keby hneď SL uspel a Arriva by bola vylúčená (čo je nepravdepodobné), netuším kde chce SL do 15.11. nabrať vozy spĺňajúce štandardy.
Samozrejme je tu aj možnosť že SL vie že v skutočnosti už šancu nemajú (alebo je veľmi malá), ale z taktických dôvodov to zamestnancom komunikuje inak (jednak aby udržal normálnu prevádzku do konca kontraktu a potenciálne tiež aby skomplikoval život Arrive keby chcela robiť nábor). Postoj že to budú s určitosťou jazdiť ďalej mi príde natoľko iracionálny že to môže byť jedine komunikačná stratégia smerom k personálu. Môžu veriť že majú nejakú šancu, ale rozhodne si nemyslím že vedenie je o tom 100% presvedčené.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A