Ak toto je dôvod, tak je to jeden z najhlúpejších možných dôvodov. Nech mi nikto nehovorí že pre regionálne linky nestačí 700 čísel od 300 vyššie. To by snáď bolo dosť aj pre celú PAL na Slovensku.
a bolo mozne pri tych nizsich prepravnych narokoch aj dodrziavat opatrenia ktore boli vsade inde povinne ? (rozostup minimalne 2 metre, jeden clovek na 15m2 ci kolko plochy)
alebo ma DPB s virusom tajnu dohodu ze v jeho vozidlach sa sirit nebude ?
Najprv linkám pod pôvodnými číslami poprehadzujeme časti trás, aby sme cestujúcich zmiatli, dáme im čas zvyknúť si - a potom, keď už sa ako-tak orientovali, hodíme ich zvyky do koša a to isté ponúkneme pod novými číslami... Výborná proklientska stratégia, nie?
Okrem toho dôvodu že prebieha pandémia pri ktorej je jediným funkčným opatrením dodržovať rozostupy. Ale obetovať sa musia len súkromné firmy, mestská firma môže ďalej narvať 200 ľudí do autobusu a všetko je v pohode
Ja si myslím, že DPB bude reagovať de facto na aktuálny stav pandemických opatrení a vyťaženosti spojov. Nemá význam držať režim školský rok, ak prepravné nároky by boli nižšie a postačoval by režim školské prázdniny.
Na jeseň by sme sa mohli podľa mňa dočkať prečíslovania trolejbusových liniek 201-212 na autobusový číselný rad, ako už bolo v minulosti predpripravené.
Chválim, ale vo večerných (a skorých ranných) hodinách táto skupina ľudí cestuje až z hlavnej stanice, aspoň podľa toho, čo som si všimol. Ale určite je to lepšie, ako súčasný stav.
zaujímavé počítaníčko, aj keď mohlo by byť o polovicu kratšie, keby jej autor sa viac venoval otázkam stavebného charakteru, resp. otázkam týkajúcim sa kolaudačných záležitostí než toho, či bola alebo nebola naplnená trestnoprávna rovina konania tam spomínaných osôb, nakoľko táto otázka nie je ani nemôže byť predmetom kolaudačného konania, maximálne môže byť len predbežnou otázkou v kolaudačnom konaní ale na to aby sa v tej veci v tej rovine konalo je potrebné podať príslušné podania na iné príslušné orgány .
Tu je odvolanie voči povoleniu predčasného používania DKR. Viac menej je to sumarizácia postupu ohľadom riešenia dunenia trate a prečo je tomu tak podľa Ing. Matušíka a ako to mesto nechcelo akceptovať. Otázne je nakoľko sú všetky body relevantné - priložený dôkazový materiál, ktorým argumentuje je však len k osobnému nahliadnutiu na úrade.
DPB podpísal s ministerstvom dopravy zmluvu na eurofondy na nákup 30 nových jednosmerných električiek. Je už známy dodávateľ? https://e.dennikn.sk/minuta/2499008
neviem či sa to tu už preberalo, ale ako to bude od nového grafikonu od novembra 2021 s dopravcom Slovak Lines v okolí Bratislavy? Tender vraj vyhrala Arriva, takže ak je to pravda tak oni si zrejme dotiahnu svoje vozidla? Čo bude potom s busmi Slovak Lines? Budú mať nejaké iné pôsobisko?
vzhľadom na "ne"údržbu vodorovného dopravného značenia (a to sa nezmení ani najbližších 30 rokov), je zvislá dopravná značka obzvlásť pri prechodoch pre chodcov viac ako žiadaná.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A