Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #240498:
zaujímavé počítaníčko, aj keď mohlo by byť o polovicu kratšie, keby jej autor sa viac venoval otázkam stavebného charakteru, resp. otázkam týkajúcim sa kolaudačných záležitostí než toho, či bola alebo nebola naplnená trestnoprávna rovina konania tam spomínaných osôb, nakoľko táto otázka nie je ani nemôže byť predmetom kolaudačného konania, maximálne môže byť len predbežnou otázkou v kolaudačnom konaní ale na to aby sa v tej veci v tej rovine konalo je potrebné podať príslušné podania na iné príslušné orgány .🙂
Tu je odvolanie voči povoleniu predčasného používania DKR. Viac menej je to sumarizácia postupu ohľadom riešenia dunenia trate a prečo je tomu tak podľa Ing. Matušíka a ako to mesto nechcelo akceptovať. Otázne je nakoľko sú všetky body relevantné - priložený dôkazový materiál, ktorým argumentuje je však len k osobnému nahliadnutiu na úrade.
DPB podpísal s ministerstvom dopravy zmluvu na eurofondy na nákup 30 nových jednosmerných električiek. Je už známy dodávateľ? https://e.dennikn.sk/minuta/2499008
neviem či sa to tu už preberalo, ale ako to bude od nového grafikonu od novembra 2021 s dopravcom Slovak Lines v okolí Bratislavy? Tender vraj vyhrala Arriva, takže ak je to pravda tak oni si zrejme dotiahnu svoje vozidla? Čo bude potom s busmi Slovak Lines? Budú mať nejaké iné pôsobisko?
Reakcia na: danlo #240494:
vzhľadom na "ne"údržbu vodorovného dopravného značenia (a to sa nezmení ani najbližších 30 rokov), je zvislá dopravná značka obzvlásť pri prechodoch pre chodcov viac ako žiadaná.
Reakcia na: TeBeCe #240473:
priechod pre chodcov sa vyznacuje vodorovnym znacenim, informacnou zvislou znackou by sa nemalo plytvat, lebo sa z nej stane zbytocny vizualny odpad (napr. v krizovatke v obci je priechod ocakavatelny - nie je potrebne ho este aj oznacovat zvislou znackou). Toto je priechod cez 2 pruhy, takze si myslim, ze tu by zvisla znacka mohla byt
Reakcia na: Kubo03 #240487:
Asi kým sa neoseká grafikon aj oficiálne. 😁
To skutočne nie je v DPB nikto, kto by ovládal aspoň základnú angličtinu?
Reakcia na: irizar #240490:
Tak pri najhoršom sa tam mohli sólo vozy otáčať cúvaním, ako pri Cintoríne Petržalka.
Reakcia na: Urbanway 2423 #240489:
Prihlasili sa dobrovolnici.
Ale prekvapuje ma to obratisko pri ubytovni, naposledy som pocul, ze to padlo na nedostatku miesta. Som rad, ze sa to vyriesilo a tie spite trosky sa uz nebudu potacat potme po stvorprudovke...
Reakcia na: Dispecer #240483:
... a ktorý "šťastlivec" bude mať tú česť ich šoférovať. 🙃
Reakcia na: Viko #240482:
Myslím si, že bezdomovcov nasmeruje na správny spoj to, že im bude stáť priamo pred ubytovňou. 🙂
Neviete náhodou niekto dokedy budú odriekavať vlaky na S20?
Reakcia na: Viko #240482:
Namiesto vonkajšieho tlačidla na otváranie dverí bude alkohol tester. 😁
Reakcia na: Dispecer #240483:
Špeciálne Crossway Line s fialovým pruhom 😋?
Ďakujem za odpovede. Ja osobne som zástanca rozvoja TB siete než elektrických autobusov. Dôvodov je niekoľko :
1. Pri nákupe EB sa nepozerá na požadovaný dojazd ale na cenu (domnievam sa, keďže si nemyslím že by EB značky SOR mali najväčší dojazd)
2. Neexistujúce stanice na dobíjanie nie len v BA (ich malá sieť)
3. Celková životnosť do budúcnosti, EB má batérie ktoré strácajú kapacitu (napr. nabíjaním) zatiaľ čo TB dokáže odjazdiť omnoho viac viď u nás na Slovensku Škody 14/15tr alebo aj 8tr na Ukrajine
Avšak v dnešnej dobe sa skôr TB rušia, rozvoj nie je financovaný fondmi (pokiaľ viem), popri tom TB pokladám za efektívny a ekologický spôsob dopravy v mestách, na takej Ukrajine aj medzi mestami. To je však asi len môj "sen" vidieť dopravu kompletne v mestách pomocou TB. Toho sa už asi nedočkám
Reakcia na: Viko #240482:
Ja som skôr zvedavý, aké vozidlá plánujú na túto linku nasadiť... 🙂
Vyberám z https://bratislava.sk/sk/pytajte-sa-primatora-otazky-a-odpovede-z-diskusie-na-tyrsaku-26-jun - myslím, že takto jasne to ešte nezaznelo:
"V súčasnosti sa kolegom podarilo zriadiť novú linku MHD, ktorá bude vo večerných hodinách premávať od Račianskeho mýta po trase linky 61 až priamo k ubytovni. Momentálne sa dokončuje obratisko pri ubytovni de Paul. Toto riešenie má potenciál výrazne zlepšiť podmienky pri večernom cestovaní linkou 61."

Ako sa plánuje riešiť smerovanie pasažierov na správny spoj?
Reakcia na: TeBeCe #240473:
Dnes mi akurát ako účastníkovi konania prišlo odvolanie k povoleniu pre predčasné užívanie trate (ešte nie je zverejnené online na stránke BSK) a ak je pravda čo sa píše v tom niekoľko stranovom odvolaní od Ing. Ivana Matušíka tak toto je tá najmenšia chyba na celom projekte a mesto pritom vedomosť o chybách malo a miesto toho aby ich priznalo robilo všetko preto aby sa zahladili. 😅
Reakcia na: Ike #240478:
Problem je že kontrola výdavkov a odôvodnenosti projektov zo strany EK je nedostatočná, čo zas súvisí s celkovou politickou štruktúrou EÚ, kde EK je de facto podriadená členským štátom a nemôže si dupnúť tak silno ako by mala. Z niečoho čo malo byť ekonomickým nástrojom na rozvoj internej ekonomiky sa stali úplatky pre východoeurópskych diktátorov.

Sú štáty ktoré čerpajú fondy efektívne, v súlade s ich pôvodným účelom, ale vyžaduje to dostatočne kvalitnú vládu, ktorá to berie ako príležitosť posunúť krajinu na vyššiu úroveň a nie ako peniaze zadarmo ktoré v lepšom prípade môžeme len tak rozhádzať na hociakú blbosť lebo však je to "zadarmo", v horšom prípade posúvame svojim kamarátom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.