Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Joyki #240423:
Aha! Tak potom to asi nebolo tym.

Ma niekto fotku ako teraz vyzera uvodna obrazovka?
Reakcia na: Joyki #240423:
Alebo priložiť dopravnú kartu, vtedy zobrazí ponuku lístkov (ťuknúť je rýchlejšie, samozrejme). Možno teda netreba nič stláčať ani pri priložení platobnej karty (neskúšal som).
Reakcia na: 810zssk #240422:
Na celej obrazovke svieti ponuka platby platobnou kartou. Lístky zmizli, na to treba v dolnej časti (nenápadné) tuknut pre výber lístka a zaplatiť dopravnou.
Reakcia na: Monika642 #240421:
Stlacili ste volbu pre platbu platobnou kartou, alebo konkretny typ listka? Ten system je v tomto zial neintuitivny a ak kliknete na typ listka, ocakava kartu dopravcu, co by mohlo viest k prislusnej hlaske.

Pre platbu kartou Visa / Mastercard treba stlacit prislusne tlacidlo na displeji.
SŤAŽNOSŤ - PLATBA KARTOU V AUTOBUSE
Do BA často necestujem (žijem v Prahe), ale dnes som isla busom a bola som veľmi rada že si môžem kúpiť lístok v buse kartou… avšak.. keby to tou kartou fungovalo bola by som ešte radšej… ak by ma zastavil revízor určite by som mala prvú cestu problém pretože som nemala možnosť kúpiť lístok kartou pretože ani jeden terminál v buse nebol schopný kartu načítať (ani cez SMS som nemohla kúpiť lístok keďže nemám SK cislo). Pri prestupe našťastie bol na zastávke automat tak som kúpila lístok tam za hotovosť. Skúsila som len tak zo srandy platbu kartou aj v druhom buse na ktorý som prestúpila a opäť nič. Kartu nenacitalo. Prosím keď už mame možnosť platiť kartou v buse tak by bolo dobre ak by to tu kartu aj načítalo. Ďakujem
Reakcia na: keks #240417:
Zrejme ide o príspevok k bratislavskému Kultúrnemu letu 😉
Reakcia na: keks #240417:
To súhlasím že ak je to dlhotrvajúce, malo by sa to riešiť.
Reakcia na: 810zssk #240416:
A nemal by to mať DP vyriešené tak, že ak sa pravidelne objavuje takéto meškanie, mal by pridať autobus naviac, aby sa takémuto meškaniu vyhlo?
Namiesto riešení problémov sa ale riešia podivné výstrelky ako nové nahovorenie názvov niektorých zastávok (v niektorých prípadoch naozaj otrasným hlasom).
Mimochodom, keď sme už pri tom, netuší niekto čo to je za “akciu”? Lebo nikde som o tom nenašiel žiadne info.
Reakcia na: Luci4 #240414:
Ak sa niekedy prejdete tie dve zastávky na konečnú, zistíte že tam nestojí 300 autobusov aby raz za deň vykonali jednu jazdu, ale na tú konečnú prichádzajú z iného spoja. Teda ak mešká ten, bude bohužiaľ meškať aj ten obratový.
Reakcia na: Luci4 #240414:
Nemoze to byt tym, ze uz na tu konecnu prisiel s meskanim a ma kratky vyrovnavaci cas?
Alebo caka na dobiehacov a toto je vysledok, aby nemusel pocuvat klasicke nadavanie dobiehacov na bus - “preco nemoze pockat 30 sekund, kym dobehnem k busu, ale zavrie mi pred nosom?”
prečo sa vodiči aspoň nesnažia prísť na zastávku v stanovený čas respektíve dodržiavať daný čas. nakoľko si neviem vysvetliť meškanie spoja 7 až 10 min v čase keď sú cesty poloprázdne čiže nemešká kôli premávke a autobus začína dve zastávky pred tou mojou zastávkou... čím teda nestíham bus na ktorý by som mal podľa plánovača trasy prestúpiť... A to je skoro každodenná skúsenosť v praxi... veď nemali by sa vodiči aspoň snažiť prichádzať v stanovenom čase?
Reakcia na: Lobster #240408:
https://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/V%C5%A1eobecn%C3%A1-diskusia?dfpi=240383#240383

Tiež súhlasím, že keď už musia tie zastávky nahrávať herci, tak by to aspoň malo byť zrozumiteľné (napr. Kollárovo nám. je vcelku zrozumiteľné).
Reakcia na: 810zssk #240411:
Len sa to blbo foti. 🙂
Reakcia na: Lobster #240408:
Ale dá sa o tom napísať pekný fejsbukový post!
Reakcia na: Lobster #240408:
Mozno spravia v ramci ziskavania financii akciu “nahraj si svoju zastavku” - kazdy si za poplatok nahra hlasenie najblizsej zastavky podla trvaleho pobytu. 🙂
Reakcia na: Lobster #240408:
V DPB zatial nebol dostatocne implementovany princip oranzovych kruhov a betonovych pingpongovych stolov, tak sa vyhutalo aspon toto.
Súhlasím s Kubom03. Vysvetlite mi prosím niekto, prečo niektoré zastávky sú nahovorené inými ľuďmi? Ako píše Kubo, hlásenie zast. Americké nám. je nahovorené nejakým chlapom, ktorý vôbec neartikuluje, ako cudzinec mu nemáte šancu rozumieť a hlásenie zast. Šafárikovo nám. hovorí nejaká postaršia žena zase úplne preafektovane. Hlásenie zast. Botanická záhrada zakričí zase nejaký iný hlas. Prosím, kde je tá logika, načo toto bolo dobré? Vôbec sa mi to nepáči a pred návštevníkmi to tiež nevyzerá dvakrát reprezentatívne.
Tak už aj hlásenie Šafka je zmenené
Napríklad hlásenie Blumentálu a Amerického nám. je fakt otrasné

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.