Rad-radom sa prehrievajú rušne ZSSK, dnes už bez náhrady odriekli Os vlaky na trase NZ-KN a tiež polovicu jedného obehu na S50.
Na S60 včera už väčšinou laminatky a klasické súpravy, ktoré sú skrátené na 2-3 vozne z pôvodných 4, pretože je nedostatok nielen rušňov, ale aj vozňov.
To nevedia konečne kompetentní vybudovať spevnené nástupište zastávky a k nemu prechod pre chodcov, alebo len čakajú kým tam niekoho nezabije ako na zastávke Vápenka, ktorú tiež nijako neriešia
Ostrovček nie je problém v križovatke Šancová - Karpatská. Tam je úzky profil celej ulice iba pre dva jazdné pruhy. Oficiálne sa tam tri nezmestia. Po Karpatskej jazdí trolej, ktorý si vyžaduje nejakú minimálnu šírku pruhu, čiže ten vľavo by musel byť 2 metrový a to nikto nepovolí. Ak by sa tam aj vložil pruh (do druhej alebo tretej dimenzie) tak by pravdepodobne nebol priestor v signálnom pláne na samostatnú fázu. Po Šancovej jazdia trolejbusy autobusy v dosť krátkych intervaloch na to, aby sa uberalo zo zelenej alebo obmedzila koordinácia pre nejakých 15 s (minimálna dĺžka zelenej plus medzičasy).
V križovatke Jaskový rad - Pionierska - Karpatská je tiež problém v úzkom profile, absencii samostatných pruhov a nepredpokladám že je reálne tam nejako vopchať samostatné pruhy a ostrovčeky aby sa tam nejaká signalizácia vocpala. Ak hej, tak je možné že bude ešte horšia ako stav neriadenej križovatky.
Na Kolibe je hlavným problémom šírka cesty, ako aj to, že autá často zvyknú stáť na ceste tak, že blokujú jeden pruh. Riešením by mohlo byť vybudovanie druhej cesty na Kolibu, čo by trochu uľavilo súčasnej ceste (autá stojace na ceste by to síce nevyriešilo, ale aspoň by ich bolo jednoduchšie obehnúť). Takisto je problém v podjazde pod železnicou, kde sa miešajú autá v smeroch Jaskový rad - Pionierska, s autami Koliba - Karpatská, tu by možno pomohla nejaká CSS (ideálne synchronizovaná s tou pri Ymce), ktorá by púšťala autá v týchto dvoch hlavných smeroch. Podľa mňa by pomohlo aj to, ak by boli na križovatke Karpatská x Šancová dva pruhy v smere z Koliby (ak by sa posunul ostrovček, tak miesto by tam bolo), aby autá odbočujúce doľava neblokovali autá idúce rovno. Autá odbočujúce na Šancovú by mohli mať zelenú zvlášť, aby nekrižovali autá idúce na Kolibu, vďaka čomu by ich prešlo cez križovatku viac.
Síce je to už dávno odstránené, ale dovolím si postreh: dnes poobede bola na semaforoch pod Kolibou(Šancováx Karpatská) nehoda auto vs. motorka. Podľa polohy vozidiel predpokladám, že to bolo ovplyvnené signálnym plánom, keď sa motorka od koliby na račko na poslednú chvíľu pokúsila prejsť križovatku a medzitým dostala zelenú hlavná cesta... Račko-Karpatská sme v 209-tke išli cca. 10 minút slimačím tempom, 5 minút predtým som videl 209-ku pred semaformi šancová/račianska čakať, kým sa pohne kolóna, prešla až asi na tretiu zelenú. A teraz tvrďte, že tá križovatka pod Kolibou je ok... osobne si myslím, že celý ťah, ktorým chodí 203-ka od prezidentky až na Kolibu na konečnú, je plný problémových miest.
Netipoval by som, ze Feri pojde lietadlom z Ferihegy Normalne to z Pesti vezme zltym papa-busom, cestou po M1 sa zaregistruje na e-hranici a pri Slovenskej technickej norme Oroszvar si hodinku pocka na atraktivnu IDS linku 90, aby si medzitym stihol kupit JCL.
A potom prejsť cez Jarovce špeciálnym bus pruhom, pretože Delta variant je za volantom disciplinovaný (okrem znalosti času a okresných hraníc, ako jeho predkovia), dáva prednosť chodcom, púšťa verejnú dopravu zo zastávok a nejazdí v bus pruhoch.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Urbanway 2423