Predpokladám že to je len širšie kvôli Abus alebo zasobovaniu, ktoré sú dlhšie, vnútorný okraj je ostrejší a ak by náhodou sa niekto držák čiary vnútornej, tak musí si nadbehnúť.
Ale hej je to blbo značené.
Na Radlinského je už pár dní (foto z piatka) tenkou bielou prerušovanou čiarou naznačené umiestnenie obnovovaného vodorovného dopravného značenia.
Dúfam, že to včas niekto napraví, lebo inak bude znova vyznačené ľavé odbočenie pre autá z Vazovovej smer Račianske mýto tak, že bude zasahovať do prejazdného profilu električiek z Vazovovej k Blumentálu. Presne tak isto ako keď to maľovali pred pár rokmi a následne potom zatierali (žiaľ takým spôsobom, že časom to pôvodné značenie bolo viac viditeľné ako to nové; jeho posledné zvyšky si je možné všimnúť ešte aj na tejto fotke)
Asi máš pravdu v tom, že N95 cez centrum by jazdila asi ešte plnšia, ako dnes, pretože by išla priamo do centra a obsluhovala by veľkú časť Petržalky. Toto by podľa mňa mohlo spôsobiť úbytok cestujúcich (minimálne cez víkendy) aj na N93 (keďže by na ňu bolo treba ísť z centra až na Staromestskú), na N80 by sa počet cestujúcich asi +- nezmenil. Celkovo by však presmerovanie N95 podľa mňa malo zmysel, aj za cenu toho, že by bola vyťaženejšia linka, ako ostatné. Taký "bonus" by bol, že vďaka menšiemu počtu cestujúcich by sa N93 mohla spojiť s N91 bez toho, aby tam musel byť nasadený kĺbový autobus.
Mám na to protichodné názory.
Je fakt, že N95 chodí dosť plná a N80 relatívne prázdna, čo by sa výmenou trás mohlo upraviť.
Je fakt, že obsluha spodného centra chýba a do okrajovejších častí Petržalky nezriedka nemá zmysel sa trepať na "hornú" trasu Staromestskou.
Len sa obávam, že nočák durch cez mesto, v kombinácii s rozbitím nástupov do severnej Petržalky medzi Zochovu a Centrum, by práveže priniesol ešte väčšie vzájomné nerovnomernosti vo vyťaženosti.
Na fóre som síce info nedostal, ale cca dve hodiny po mojom príspevku som cestoval električkou a pred očami mi naskočil ten čas a číslo linky, takže už to znova ukazuje a tak by som chcel poďakovať, že to dal "niekto kompetentný" do poriadku, ešte raz ďakujem
Zdá sa mi, že áno a preto by podľa mňa bolo lepšie, ak by cez Starý most a Ovsište jazdila N95, nakoľko by bola v noci v podstate plnohodnotnou náhradou za električku, zatiaľ čo N80 by nahradila iba časť električky.
Neprehadzovali sa trasy n80/95 v Petrzalke prave po zavreti mosta kvoli tomu, lebo by sa n95 cez Novy most nedala vyjazdit, pricom cez Stary most to zvladala?
A ja som si už začal myslieť, že by začala cez Kamenné námestie jazdiť aj N61.
Keď už bude môcť cez Starý most jazdiť NAD, tak sa neuvažuje aj nad presmerovaním N80, príp. N95 (po trase N80 cez Ovsište) cez Starý most?
inak aj zastávkové infotabule si začínajú vyberať dovolenky... v stredu Pod Stanicou na Šancovej smer Sokolská, včera Patrónka smer von z mesta, nie tak dávno električková Stn. Vinohrady smer Račianske mýto... ktorá si zobrala dovolenku nadnes?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
birch
Dúfam, že to včas niekto napraví, lebo inak bude znova vyznačené ľavé odbočenie pre autá z Vazovovej smer Račianske mýto tak, že bude zasahovať do prejazdného profilu električiek z Vazovovej k Blumentálu. Presne tak isto ako keď to maľovali pred pár rokmi a následne potom zatierali (žiaľ takým spôsobom, že časom to pôvodné značenie bolo viac viditeľné ako to nové; jeho posledné zvyšky si je možné všimnúť ešte aj na tejto fotke)
Križovatka Vazovova - Radlinského