Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Turbo, P: Len-tak pre zaujimavost sa chodte pozriet k Technickemu sklu, kde je este stale vylepene torzo cestovneho poriadku linky 101. Podotykam, ze v tom case uz existovala 121ka a napriek tomu ich interval bol nieco pod 20 min = spolu menej ako 10 min. Obidva spoje isli priamo do centra. Ja sa na problem linky 21 divam aj inak - nie je to len v intervaloch, pretoze to by ten autobus chodil nabity az od Patronky. Vsetci vieme, ze chodi plny uz od Kriznej. Mozeme sa spytat, komu prospelo, ze boli zrusene linky ako 37 a 34 (dlha) - obe chodili cez Prazsku a aj cez vikend 🙂 a vozili ludi na prestupnu stanicu Patronka, takze aspon potial ludia cestovali ako ludia. Teraz sa na Patronku nie je ako dostat. Kto bude cestovat nejakou 204kou (interval 15 min.) a prestupovat na 83 (15 min vecer)? Nikto. Kazdy radsej caka na 21ku. Podla mna je na hlavu padnute, aby z jednej mestskej casti s relativne velkym sidliskom chodil priamy spoj do mesta raz za 20 min.! Mestska cast si vydupala zastavovanie na Mokrohajskej, tak preco si radsej nevydupe 15 min. intervaly?

Si: Myslis, ze to je riesenie zvyknut si na preplnene linky a tvarit sa, ze je vsetko OK, len aby nezobrali prave z tej MOJEJ linky? Ja si myslim, ze nie.
Kockac,Beus :
Diky za vycerpavajuce infos,;o)),hned som si aj Solaris obzrela v galerii,je peknucky s tymi dvoma napravami vzadu,len si neviem predstavit,ako sa s nim jazdi,ved tu v BA je niekedy kvoli vselijakym vykopom na cestach problem vytocit sa aj s Karosou (11.5 m) :o)))
Upresnim trochu Kockaca: Neoplan Solaris Urbino 15, polska licencia Neoplanu. Busy maju 15-metrov, nemaju tocnicu, 3. naprava nie je hnacia a nataca sa. Inak su kompletne nizkopodlazne (cca ako nase 412-ky ikarusy) a vcelku tiche a vcelku slusne vedia tahat (na rozdiel od nasich) :)) A maju ich myslizme uz tusim 6 a este nejake chcu kupit.
Tatrovecka #2413: Solarisy nie su SORy. Su to nejake Neoplany vyrabane v polskej licencii, celym menom Neoplan Urbino Solaris 15 (myslim). Nizkopodlazne trojnapravove busy. V Blave nejazdia, ale su vidiet minimalne v Kosiciach. Linky Ti nepoviem, lebo si nepamatam. :))) V DPMK maju cisla 35xx, pocet neviem (urcite aspon 3-4). Fotky su asi aj niekde na tejto stranke (galeria->ine mesta->kosice).
1. Vysokovykonne oznacovace listkov su nejak prilis citlive na slniecko,staci,ak na niektore trochu zasvieti,a uz sa zablokuju :o))

2. Vysvetli mi niekto,comu hovorite Solaris ?? :o)) Zeby SOR ?! (Nie je to skoda,tahat tie nestastne pocitacove vyrazy aj do dopravy ?? ;o)))))
Turbo, mozem ti ukazat dalsich aj 10 liniek ktore chodia tiez beznadejne narvate a ak sa ti nahodou podari presadit posilnenie 21 tak to skonci tak, ze zas prave z tychto liniek stiahnu neake vozy. Btw, VW BA si plati prevadzku "zmluvnej dopravy" (ZD), v ramci BA beah vyse 10 vozov z roznych miest na smenu aj zo smeny. Zvycajne idu 2 busy z jedneho miesta z casovym odstupom. Nastupne miesta na ZD su napriklad Safarikovo nam, Hl. stanica, Aut. stanica, Antolska,... Na to aby si sa mohol zviezt takymto spojom ti staci zavodny preukaz VW, nic za to uz neplatis, takze to ze zamestnanci VW cestuju normalnou MHD treba riesit neak inak (co takto skratit 21 len niekde do DNV a dalej nechat behat len neaky posilovy spoj ? :-))prestup by si uz asi romysleli.

btw, letne grafikony... na niektorych spojoch to vyzera tak, ze sice v spicke beha spojov menej, ale spicka trva dlhsie, takze v case ((17-18) - (19-20)) je linka oproti normalnemu grafikonu dokonca posilnena. Bohuzial posledna schodza dopadla tak ako dopadla, takze som nemal moznost to predebatovat s kompetentnymi v DP...
>>>Kludne sa moze vytvorit specialne diskusne forum
a to by sa mohlo volat "dispecerske info" ci ako
sa to uz nazve.....Teda, som ZA, ako vzdy:-))))

D3k0>>>Tie clanky som myslel skor so slovenskych
miest, ale ja zahranicne mozu byt, ale to sa tazko
porovnava...

21>>>Jednoznacne DPB podcenuje situaciu v DNS aj v
automobilke...A asi tazko to zmenia, podla mna by mali urobit este dalsie /asi dve/ linky, aby
sa vsetci netrepali 21 a inymi do dubravky a
potom prestupovali na spoje do ostatnych casti mesta!
a sak poobede ide plno busov do vw ktore beru ludi priamo tam...
Turbo:Mne to písať nemusíš,ja som z DNV a 21-tkou cestujem takmer každý deň a okrem toho zamestnanci VW Bratislava sú zodpovedný aj za plne autobusy smerom do mesta ráno od 6:00 do cca 7:00 a od 14:00 do cca 15:00.
Turbo> ale su prazdnejsie a o dost ako 21...casto tam cestujem a smerom do dnv si mozem takmer vzdy sadnut...
21 je plna prave preto ze kazdy nou ide aby usetril co i len minutku...
hmm, kam sa setci tak ponahlaju ?????
Majkl>
ah! viem co mylis, ale ja som citoval niektorych vodicov. A to som este nenapisal to co povedali oni... Ale nechcel som nikoho urazit.

K navrhu ist do dubravky elinou a prestupit:
1. Trva to dlhsie!
2. Linky 20 a 22 niesu vobec prazdne!!!! Verte mi! Ved 80 percent z ludi ktory tam vystupia idu na prestup do DNV!
3. Prestu nikdy nevychadza, musim tam niekedy cakat 20 minut!
4. Linka 27 sa neda pocitat ako linka z Dubravky do DNV, lebo ide k VW a DNV obide este viac ako linka 92.

asi tolko...

P>
ano, 12:55 (aspon myslim) idu z AS nivy dva busy naraz. A to normalne v 20-minutovom intervale! teda rozumej: 12:35, 12:55, 13:15, etc... Vobec to nestaci, aj ked to odlahci bus vezuci aj robosov do VW. Ale oni nechodia iba tymto busom. Bezne ich vidno aj v "normalnych" busoch. Vtedy su nie plne, ale bezmiolostne preplnene!!!!!
Turbo: Máš úplnú pravdu.Len mala poznamočka existuje určité posilnenie a to 13:00(aspoň cez školu) chodia dva vozy obvykle 1918 a 190X ale aj tiesú dosť plné.
d3k0: Naco tolko chvaly...:-), nech sa radsej ti, co boli niekde v susednych mestach "dokopu" k napisaniu suhrnu o MHD a ich dojmov. Davnejsie sa hovorilo o clankoch na temu Rim, Pariz, Juro sa tiez vratil z obhliadky po SR, atd.
Turbo: preco nepouzivas elektricky + 20/22/27? Tie vozy su prazdnejsie.
A uz sa tu myslim nieco o pouzivani MIEN hovorilo. Niektore "terminy" by si si mal nechat na hovory medzi kamosmi.
Bol by som rad ak by si to precitali vsetci az do konca. aj ked som nieco podobne zrejme uz pisal...

Co asi napisem? no moj komentar k linke 21>
Toto zazijete kazdy pracovny den ak idete linkou 21 o cca. 18:00 do devinskej.
Ako napr: voz c. 1318 na 21/2. Od SAV je nacpaty do prasknutia, ste radi ze sa vobec zmestite do dveri. Voz huci ako hovado, vzadu je komplet zasraty, cmudi ako parna masina a to este aby sa nepokazil. Lebo ak vas vyhodi na dialnici alebo inde tak verte ze do dalsieho voza sa nenacpete! Pokial vam vobec zastavi, bol som totiz svedkom ze nasledujuci voz pokazeny srot obisiel a ludi nachal tam... Akoze to co je? Za toto platime cestovne?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Interval 20 minut evidentne nestaci!!!!!!!!!!! A vypraval som sa aj s vodicmi ako to oni vidia. Podla nich su tieto "kajdikony", ako to niektori nazyvaju, nedostatocne. A to este nepouzijem vyrazy ako oni. Podla mna za to KARK az tak nemoze, ale ak by sa niektorym ludom v podniku chcelo, tak by 21tka mohla chodit castejsie. Aspon do osmej. Potom uz staci interval 20 minut, aj ked nestaci ani ten ale da sa to v buse vydrzat. Cez vikendy by mohli posilnit 20 minutovy interval v case ked su vo WV smeny, lebo vtedy je to natrieskane. Odporucam ludom, obzvlast oddeleniu tvorbe grafikonov, povozit sa a zistit ci dnesna situacia staci. Nechcem nikoho urazat, mozno sa o tom jednoducho stale este nevie, ale urobte s tym nieco! Skutocne nerad kydam na MHDcku ale v pripoade 21tky sa inak neda. Je to naozaj jediny priamy spoj centra s DNV. Tak prosim, ak cita toto niekto ktory to moze zmenit, aspon to skuste. Dakujem. Este jeden postreh: ked este existovala linka 121 a 122 tak to docela malo zmysel. Lebo dost casto sa stava ze na sidlisku vystupi 75 percent cestujucich. Ale v pripade smeny vo WV je bus nacpaty takmer az po obratisko. Ja osobne chodim po zastavku NOVOVESKA a teda viem ako to vyzera. Niekedy ma to tak vytoci (najma ked sa tam dusim pol hodinu), ze aj KARK ktory akurat dosiel z naseho "genialneho" magistratu je oproti mne kludnucky ako kilo prachu hojdajuce sa na lampe.
Color: Ty hnusak - ukradol si mi cislo mojho oblubeneho TAMiku 🙂 Mne zostal iba ten chudak vybuchnuty a opraveny (2402)...
Bon-Cu: Majkl sa v tom clanku pekne blysol. 🙂 Najblizsie pride na rad clanok o navrhoch na zlepsenie MHD, potom nejake to Sci-fi a v auguste nebude chybat ani clanok o doprave v Taliansku od Mata.

all: Jano mal uz davnejsie napad zaviest nieco take ako "Preco nesli?", len som sa k tomu nevedel dostat, aby som to spravil. Iste riesenie by bolo vytvorit niekolko dalsich diskusnych for, ktore by sa venovali kazde inemu problemu bratislavskej dopravy. O toto ma prosil Mato, takze napiste, co si o tom myslite.

Tak ma napadlo - preco je cast solo vozov typu T3SU? Ved prave tieto eliny maju viac miest na sedenie ako ostatne, takze ak su nahodou ako zalozak (napr. dnes 7718 na obchadzkovej 9), potom clovek nema kde stat...

Color: Joj, to je tak, ked mame automatizovany system a Hostik trosku blbne... Pokusim sa ti niekedy ozvat...
d3k0 ozvi sa mi niekedy telefonicky na mobil kedze nemozem byt online, nieco mam... teda nie kredit, uz mi tam ostalo 2.8, takze ani SMS, VOLAT!
som v icaffe a kedtze neoplyvam peniazmi tak len rychlo: predvcerom sa pokazila 7073 a potlacila ju 7079.
v clankoch je chyba, deko!!!
zajtra mi pridu bohovske fotky, uz sa tesim ako opica
no co, asi si vyrobcovia transparentov beru priklad z vyrobcov monitorov a PC, kde je snaha zvysovat frekvencku obnovovania displaya -> 60 Hz refresh este vacsina vidi ako blikanie, ale takych 80 Hz refresh uz takmer kazdy povazuje za pohodu. Buse sice ma este co dohanat, ale mozno casom....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement