BUS pruh v Lamači a na Patrónke je vecne správny (ten v Patrónke som sám loboval niekoľkokrát), ale technické prevedenie je level diletant.
Lamač: v smere z mesta ma to stále ťahalo do protismeru. Môj mozog spracoval informáciu, že je to cesta 1 +2 a dva pruhy oddelené prerušovanou čiarou sú v mojom smere. Lenže tak to nie je. Je to presne opačne 2 + 1, takže deliaca čiara je prerušovaná. IMHO mala byť zdvojená. Pri slabšej premávke očakávam čelnú zrážku tak do týždňa. Fotka je z opačného smeru, kde som zase bojoval sám so sebou s pocitom, že idem v protismere.
Patrónka: BUS pruh vyznačený super, ale! Kedysi sa BUS pruh vyznačoval až po hranicu križovatky s tým, že keď bol zároveň aj odbočovací (napr. do prava), síce zbytočne, ale vyznačila sa tam aj čiara naznačujúca v ktorom bode do bus pruhu môžu odbáčajúce autá. Vodič mal ale stále pocit, že je v BUS pruhu.
Teraz to spravili tak, že BUS pruh je oddelený plnou čiarou (čo je super), ale len tak do vzdialenosti odhadom 70 m od križovatky, kde je proste cakum prásk ukončený a VDZ je v zmysle "vitajte autá". Pritom práve na konci má najväčší význam. MHD nebrzdia idúce autá, ale autá stojace na križovatke.
Lamač: v smere z mesta ma to stále ťahalo do protismeru. Môj mozog spracoval informáciu, že je to cesta 1 +2 a dva pruhy oddelené prerušovanou čiarou sú v mojom smere. Lenže tak to nie je. Je to presne opačne 2 + 1, takže deliaca čiara je prerušovaná. IMHO mala byť zdvojená. Pri slabšej premávke očakávam čelnú zrážku tak do týždňa. Fotka je z opačného smeru, kde som zase bojoval sám so sebou s pocitom, že idem v protismere.
Patrónka: BUS pruh vyznačený super, ale! Kedysi sa BUS pruh vyznačoval až po hranicu križovatky s tým, že keď bol zároveň aj odbočovací (napr. do prava), síce zbytočne, ale vyznačila sa tam aj čiara naznačujúca v ktorom bode do bus pruhu môžu odbáčajúce autá. Vodič mal ale stále pocit, že je v BUS pruhu.
Teraz to spravili tak, že BUS pruh je oddelený plnou čiarou (čo je super), ale len tak do vzdialenosti odhadom 70 m od križovatky, kde je proste cakum prásk ukončený a VDZ je v zmysle "vitajte autá". Pritom práve na konci má najväčší význam. MHD nebrzdia idúce autá, ale autá stojace na križovatke.
gejza
nič proti vlhkým snom nejakého diletanta, ale zastávková dostupnosť je tam podľa mňa úplne v poriadku a prioritou by (v tomto prípade) mala byť plynulosť dopravy