Mám rovnakú skúsenosť, vozy s dodatočne namontovanou klímou pekne vychladené, ale vo vozoch z roku 2015 je to veľmi zlé, to aj vozy 2841 - 2850 chladia lepšie.
Tie klímy v tých Soroch z roku 2015 sú otras vôbec nestíhajú ešte nikdy som nezažil vyklimatizovaný autobus z tejto série. Klíma je len na papieri a ja tieto autobusy za klimatizované nepovažujem. Vodiči väčšinou tú klímu ani nezapínajú lebo to nemá fakt cenu. Namiesto montáže klímy do starých SORov mohli vymeniť tieto za výkonnejšie predsalen tu budú tie SORky dlhšiu dobu ako tie staré.
Náhodou, mne sa už niekoľko krát stálo, že aj starý SOR bol celkom dobre vychladený, zatiaľ čo v SORoch 6. série nefunguje klíma skoro nikdy (minimálne v tých z JD)
Nápad napriamiť prieťah Bratislavou nie je na prvé počutie vôbec márny, ale zvolená forma mi pripadá ako čistá utópia. Neverím, že ktokoľvek ochotne vyvalí dve (čiže reálne tak štyri) miliardy len aby uvoľnil stavebné pozemky pod Kolibou. A vôbec, Hlavná stanica 35 metrov pod zemou by bola zrejme celoeurópske unikum Menej hrán než dnes je tiež kus odvážne, ak má pribudnúť celá ďalšia kategória - rýchlovlaky.
Ako ideové cvičenie na univerzite by to bolo fajn, ale keď sa tým reálne zaoberá súkromná firma, tak tomu celkom nerozumiem. Nemajú inú robotu? Niekto im to zadal a len to nepriznávajú? Alebo ako mám chápať, že sa do odborného časopisu v pohode dostala už niekoľká utopická omaľovanka od nich?
Projektovanie trate do nového centra Bratislavy bez jej napojenia na 110ku je najväčšia bratislavská dopravácka úchylnosť.
Aby mala železnica Filiálka - Nivy zmysel, musela by existovať spoja z Nív na Hlavnú stanicu (a táto by mala byť prioritou, ešte pred vetvou z Nív do Petržalky). Potom by vznikla nová hlavná stanica v centre mesta pre VŠETKY vlaky a bolo by možné obslúžiť nové zastávky v meste bez rozbíjania prestupných väzieb.
Mne sa zas tento ich cieľavedomý zberateľský prístup páči, lebo na tom vedia slušne postaviť ich atraktivitu. My sa môžeme napríklad tešiť z nikdy nedokončeného Ikarusu 280.
Áno a darí sa im. Už majú pre nostalgickú premávku T1, T2, T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T6, KT8D5, takže do kompletného sortimentu ČKD/Tatra im chýba práve tá K2.
Mesto vôbec nerozumie parametru, že súčasťou ceny sa službu=odvezenie MHD je aj dĺžka čakania na dané vozidlo.
Pre nich ja parameter že aj keď čakáš dlho a je dosť plno, ale ty sa tlačís v modernom nízkopodlažnom dokonca klimatizovanom vozidle, máš velebiť zdraženie cestovného o cca 15-20 percent od júla tohto roku, okrem ročných električeniek.
To nie je len o peniazoch. Ako som písal v článku o predaji 8133, Múzeum MHD patriace pod DP Praha je najmä múzeom električiek, DPP si neponechal napr. žiadnu Karosu B 741 (niekoľko zachovaných ex DPP B 741 majú súkromní zberatelia)
Nedávno som čítal článok, kde sa písalo, že Praha ma na účte strašne veľa peňazí a nevedia čo s nimi, pretože nemajú dostatok pripravených projektov, tak neviem kde je teda pravda.
Možno tak, ako vyriešli ie liberecké T2ky. Inak, som zvedav, aké jej dajú číslo. Tipujem 6005, alebo "pôvodné" 7000. Inak, dosť to v komentároch kritizujú, vrja n ainé nie sú peiaze a na toto áno,. ale zase na druhej strane, možno sa raz v Prahe podarí dať dohromady vzorku takmer celého výrobného programu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1
Idú tam aj dva rexy.
Predĺžený OS berie dopyt iba z dedín za Šalou + Topolnica. Predtým si to zlízol osobák predtým..