Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #239945:
lebo Bratislava sa nepotrebuje opičiť po "väčších mestách" 😁 😁 😁
Reakcia na: N/A #239945:
Na jeden mesiac?😁 To sa oplatí 😅
Reakcia na: N/A #239945:
Podal si si infozákon?
Takmer všetky väčšie mestá už nabehli na režim školského roku. Aké sú interné dôvody, prečo tak zatiaľ Bratislava neurobila?
Reakcia na: FFF13 #239942:
Vybudovanie ostrovných nástupíšť na ktoré bude prístup podchodom.

Napríklad v Senci vďaka tomu budú môcť prechádzať vlaky v smere GA-BA aj v čase, kedy bude v stanici stáť vlak v smere BA-GA.

To momentálne nejde, kedže vlak GA-BA by v takom prípade išiel priamo cez ľudí, ktorí idú od vlaku BA-GA smerom k staničnej budove cez urovňové prechody. 🙂
Reakcia na: FFF13 #239942:
Postaviť v stanici nástupištia, ktoré sú prístupné mimoúrovňovo bez potreby prechodu cez koľajisko
Reakcia na: Joyki #239939:
Ešte taká otázka od laika, čo chápeme pod pojmom peronizácia?
Reakcia na: Joyki #239933:
čo sa týka ZZSK nešlo o to, že ako to vyjazdia, či s čím to vyjazdia (aj keď aj to je dobrá otázka) ale s kým to vyjazdia. Všetci tu veľmi dobre vieme aký problém majú s náborom či udržaním si rušňovodičov 🙂
Reakcia na: N/A #239935:
Pozerám, že v návrhu na 110 je väčšina Os vlakov do Kútov vedená priamo Trnava - Bratislava - Kúty bez nutnosti prestupu a okrem 2001, 2036 a 2038 všetky vlaky mimo viedenských REXov vedené pushpullmi/671 (plošina), takže sa konečne zbavíme bordelu v radení na tejto trati, kedy jeden vlak ide pushpull, ďalší súprava od Poľany, prípadne honekre a súprava zložená z Bdteer.
Reakcia na: N/A #239935:
peronizovat stanice Bernolákovo a Senec chcú do 2025.
Reakcia na: N/A #239935:
Neviem či nebude zlý nápad zrušenie rexov na trati 110, síce sú v tom návrhu vlaky lepšie rozložené ako teraz, ale v špičke o 6 a 7 ráno, kedy teraz chodí 6 vlakov (smer BA) za tie dve hodiny dať len 4. No neviem či to je dobre
Reakcia na: N/A #239935:
Kde sa dá nájsť ten návrh grafikonu? Ďakujem
Reakcia na: Joyki #239933:
Dosť by na začiatok pomohla aj peronizácia staníc Bernolákovo, Senec, Sládkovičovo, Galanta, Šaľa, Trnovec, Tvrdošovce a Palárikovo a nová výhybňa pri Pustých Úľanoch. Už to by značne zlepšilo presnosť dopravy a eliminovalo by sa vyčkávanie kvôli rezaniu perónov pre Os vlaky.

Na trati 110 v návrhu prišlo k zrušeniu pásmovej obsluhy na trati 110 a s tým aj k zrušeniu REX BA-Kúty. Náhradou je 30 min takt Os vlakov v špičkách v úseku BA-MA.

Na trati 120 zasa cez prac. dni je navrhované skrátenie všetkých Os BA-Leo len na BA-TT. Náhradou Os za TT by mali byť Os TT-NR s pridanými REXami TT-NR.
Reakcia na: Joyki #239933:
Za ten večerný Os zo Zámkov by som bol veľmi rád, tam chýba akýkoľvek spoj do Senca a Bratislavy po 20:15 večer (do Senca už od 19:30) a spoliehať sa na Metropol, ktorý si často z Maďarska vezie (teraz za korony až tak nie) minimálne +60 býva dosť lotéria, ani nie tak kvôli samotnému meškaniu, ale skôr kvôli tomu, ako o ňom MÁV neinformuje a teda často vôbec ani zamestnanci ŽSR/ZSSK nevedia, kedy skutočne príde. Takto bude mať človek aspoň možnosť sedieť vo vlaku aj v prípade, že by sa vyčkával EN, vždy lepšie, ako tráviť desiatky minút v novozámockej stanici medzi pochybnými osobami.
Reakcia na: Minko #239932:
Podľa rámcového návrhu grafikonu 2022 tej trate naďalej zostáva dvojhodinový interval cez víkend, obsluha nezmenená, avšak premávkové obmedzenia sa už zmenia na X, vianočné dvoj/trojtýždňové obmedzenie teda by malo zmiznúť. No a takmer všetky zostávajúce skrátené vlaky sa predĺžia až z/do NZ, čiže budú ešte plnšie cestujúcimi mimo územia IDS BK (v prípade zabezpečenia finančného krytia).
Apropo: pridať navrhujú posledný Os z NZ do BA s príchodom o 22:52, ako prípoj posledného EN z Budapešti.
Rozšíriť obsluhu by sa ešte dalo ráno dvoma Os vlakmi, ale už len ich predchádzaním vlakmi vyššej kategórie v nejakej stanici, a to nechcú. Už aj teraz navrhujú menej frekventované zastávky prechodiť Os vlakmi večer na S65 z BA do NZ, aby prišli skôr, lebo im na krk budú funit REX či EC.
Existujúce vlaky by sa však mohli kapacitne posilniť, čo sa už tiež rieši napríklad nákupom 4 a 5-voznových poschodových súprav. No a tretia koľaj samozrejme...
Reakcia na: Joyki #239931:
možnože od Senca to je inak, aj keď moja skúsenosť s Vajnorskou je, že zápchy sa tam robia aj v okolí Tesca, MM a spol., ale napríklad od Rače sú kolóny až v meste, nie pred vstupom, teda by stačilo autá odchytať na vstupe. V regióne- áno to by bolo super, ale tam máme problém a to je ZSSK. tá to nezvláda už teraz, nieto ak navýšime nápor 😁
Reakcia na: Minko #239930:
Tie P+R sú viac potrebné v regióne. Kolóny sú skôr pred BA v smere od Senca, potom to už po ZP ide. Treba tam P+R, ale nie niekoľko tisicové. Tam stačí upraviť cesty a zastávky tak, aby PAD sa tam točila.
Reakcia na: si #239929:
a potom spoje nepoberú cestujúcich lebo sú prepchaté, tak pridáme spoje a tvárime sa, ako to robíme všetko pre cestujúcich a zlepšujeme dopravu 😁 Najlepšie na tom je, že sa tu rozpráva o parkovacej politike, každú chvíľu by mala vstúpiť to platnosti (čas sa kráti) a mám taký pocit hraničiaci s istotou že ešte nezačala ani projektová príprava P+R parkovísk. Pritom minimálne 2 radiály majú priam ideálne koncové polohy na to.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.