Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Trvalo dočasná zastávka Centrum teda ex Kamenné námestie práve dostalo výkop ku tabuli
Reakcia na: Viko #239442:
Dúha už má medzi referenciami aj metro na Slovensku (rozumej výkop pod električkovou traťou v Košiciach) 😉
Reakcia na: sunogdy #239441:
CEDIS je personálne prepojený s Hant... 😂
Reakcia na: sunogdy #239441:
Neviem, táto informácia ma veľmi neupokojila. Firmy so slovom HANT v názve sú známe svojou podivnou minulosťou. Významná španielska firma bola predsa aj v konzorciu D4R7 - výsledok vidíme.
A teda aj keby sa prvého "podarilo" vyradiť, ako druhá vraj vychádza slávna Dúha, čo nie je o nič lepšie 😃
EDIT - zabudol som na tretieho v poradí - PORR (tiež viď obchvat), naozaj výborná kombinácia v čele súťaže...
Včerajšiu krátku správu na dennikuN doplnili, nesúťažil iba Cedis ale ako konzorcium a pravdepodobne ho nebude lahké vyhodiť ako u želežničiarov či u NDS ...

"Cedis však súťaží v konzorciu s ďalšími firmami, upozornil zástupca jednej z nich. Vedúcim členom je firma Aldesa Construcciones Polska, v združení je aj jej materská španielska firma Aldesa Construcciones a ďalšia slovenská firma Hant BA, oznámil obchodný riaditeľ Hantu Július Kozák.

Cedis za celú skupinu predkladal cenovú ponuku. Preto mesto Bratislava v zozname uchádzačov uvádza iba Cedis a nie Aldesu alebo združenie Aldesy.

Aktuálny tender hlavného mesta je iný v tom, že španielska Aldesa je významná firma, ktorá si na svojej webovej stránke uvádza miliardový obrat. Pre jej súperov a pre výberovú komisiu preto môže byť ťažšie napadnúť jej referencie a odbornú spôsobilosť."
Reakcia na: 810zssk #239439:
Dobrá otázka. Na základe mojich (ne)skúseností s VO mi to príde ako jednoduchšia cesta na vyhadzovanie účastníkov, ktorý nemajú dostatočné referencie. Ale časovo by to asi vychádzalo rovnako.
Reakcia na: perets #239438:
A aký presne problém by si týmto vyriešil? Toto isté sa robí, len v inom poradí.
Reakcia na: FFF13 #239437:
Nemôžu sa robiť tieto súťaže "dvojobálkovo". Najskôr otvárať jedno s referenciami, technickým riešením, časom výstavby a ostatnými náležitosťami. Počká sa na prípadné odvolania k týmto záležitostiam. Potom druhú s cenou, podľa ktorej by sa aktualizovalo poradie, vylúčenia len pri podozrivo nízkych cenách.
Reakcia na: yellowcaptcha #239435:
Keď som sa o tých prehliadkach prvýkrát v decembri dozvedel, bol som veľmi milo prekvapený, čo všetko je DPMB ochotný urobiť pre popularizáciu MHD. s
Super, že si na to DPMB našiel peniaze aj teraz, keď sú DP v strate, pretože tie prehliadky sú natočené fakt dobre a aj perspektíva z dronu to a ukazovanie rôznych zákutí to trochu ozvláštňuje oproti klasickým DOD. 👍
DPMB pripravuje sériu virtuálnych prehliadok svojich vozovní a pracovísk – každý mesiac tento rok zverejňuje zábery z jedného areálu.

Okrem vozovní tam sú/budú aj prehliadky areálu lodnej dopravy, dielní, meniarní, energodispečingu a centrály.

https://prohlidky.dpmb.cz

EDIT:
DPMB predáva v internetovom obchode vyradené palubáky BUSE BS 100 a označovače Mikroelektronika (500 Kč každý).

https://eshop.dpmb.cz/bazar
Reakcia na: 810zssk #239432:
Miestne referendum . Boli tri varianty :
Pôvodný stav . Trasa na Trnavské s 30 min.int.
Nové linkovanie. Int. 15 min.
Mix linkovania.
Posledný aj dostal najviac hlasov.
Boli tam aj predbežné CP pre predstavu.
Reakcia na: 810zssk #239432:
To netuším, zachytil som ho až pri vyhodnocovaní, ale môžem sa pokúsiť zistiť.
Reakcia na: Trammat #239431:
A metodika bola aká?
Reakcia na: 810zssk #239428:
Prieskum robila MČ a takmer všetci opýtaní tento návrh podporili. Nechápem, ako to je možné, ale je to tak.
Reakcia na: 810zssk #239424:
Ako som sa vyjadril ešte vlani v príspevku #237905, toto sa dalo očakávať. Umelé skracovanie trás liniek, čo by sa dalo vnímať ako obmedzenie dlhé roky poskytovaných služieb zákazníkom, nie je podľa mňa práve najideálnejšie riešenie.
Reakcia na: 810zssk #239428:
Áno robil.
Reakcia na: david1 #239426:
Robil niekto nejaky relevantný prieskum? Pokiaľ viem, je to akurát reakcia na pár kričiacich ľudí.

Je úplná hanba aby normálne zastavaná oblasť mala interval 30 minút.
Reakcia na: 810zssk #239421:
Spojenie malo určite viac ľudí ako píšeš.
Z Trnavského prestup a L51 spolu s 151 dostatočne povymetali túto časť N. Mesta. Lekárov má N.Mesto aj na Kramároch čiže určite nie je všade priame spojenie.
Pre imobilných bola dostupnosť podstatne horšia.
Ja som rád , že neprešiel variant pôvodný stav. Sedlo v prac.dni mi až tak nevadí a pracujúcej väčšine tiež nie.
Reakcia na: 810zssk #239424:
Obyvatelia Dimitrovky pre , ktorých primárne L51 premáva.
Každý mal možnosť sa vyjadriť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.