jasné, je kríza nečudujem sa tomu, no je to veľké riziko, nebude nikoho kto by ti pomohol (narážam na euroval) keď budeš na tom zle, lebo bude na tom rovnako zle
Na toto je taký výraz "too big to fall", ktorý by sa pre tento prípad dal adaptova%t na "too important to fall". Takže bublina ešte nie je ani ďaleka nafúknutá na prasknutie. Peniaze totiž aktuálne tlačia všetci.
Keby to bola súkromná spoločnosť, tak áno. Ale nie je Nie je to len o bonite, ale aj ochote nechať tú inštitúciu padnúť. Preto by som skôr veril napr. pohľadávke voči Bratislave, než napr. voči Borinke.
Ale rozumiem tvojmu argumentu, určite nechcem tvrdiť že je to 100% bezpečné, len komparatívne voči iným podobným pohľadávkam.
jasné, ale tvrdiť o výhodnej bonite pohľadávky sa dá len s veľkou dávkou opatrnosti... jasné že to nemôžeme porovnávať s pohľadávkou proti asiociálovi z chatrče, ale chcel som poukázať na to, že na bonitu štátu/VÚC/obce sa spoliehať nedá štát je momentálne zadĺžený na úrovni niekde o oko 50% HDP, myslíš si, že ho môžeme považovať za bonitného klienta? keby to bola súkromná spoločnosť, veľmi by som zvažoval či je takáto pohľadávka pre mňa zaujímavá. To len na margo toho, že netreba mať pred tým veľké oči a aočakávania
Rizikove to je, ale ano prva linia nie. Vseobecne kazdy interier je rizikovy ci autobus, ci kancelaria typu openspace. Riziko zavisi od toho ci mame len dake satky alebo respiratory na sebe.
veď to odklikni a si dnu alebo si na FB nájdi osobný profil lekára Jozef Kubík a celé znenie si môžeš prečítať aj tam. prípadne to kolovalo po internete v rôznych médiách a nehovor že nemôžeš odkliknúť lebo tým tvrdíš že si lekár/lekárnik čo nie si, to je akoby si tvrdil, že nikdy si na nete neodklikol potvrdzujem že mám 18 rokov keď si ich ešte nemal (ak ich už teda máš)
Je ti jasne, ze soferi semtam po skoro kazdej jazde robia aj obhliadku vozidla i interieru ? 0 ludi vo voze neznamena, ze virus vystupil tiez a vyvetranie na par minut ti tiez nevyfukne virus von.
Ja by som to rozdelil takto:
1. Prvá línia zdravotníkov (nie predavačov a pod.), len zdravotníkov, ktorí sa starajú o chorých na COVID.
2. Prvá línia povolaní/zamestnaní, pri ktorom sa pracovník dennodenne stretáva s cudzími ľuďmi a prichádza s nimi do kontaktu (predavači, kuriéri a pod.).
Veru veru, kedysi som Rybanskému fandil, ale už stratil u mňa všetky možné body. Asi mu korona tiež nerobí dobre a mal by sa viac venovať psychohygiene.
"Keď ti dlží štát/samospráva, máš takmer istotu že raz to dostaneš, je to jedna z najlepších pohľadávok aké existujú."
blbosť. taký istý s tým nemôžeš byť, ani keď ide o samosprávu alebo štát. Advokáti (ex offo) by ti vedeli rozprávať, prípadne spomeň si na prípad dediny Ondavka (napomôžem, predĺžená a už bez majetku, kto tie pohľadávky zaplatí? nikto)
DPB má nejaký program v rámci ktorého vodiči vypomáhajú v nemocniciach keď Rybanský furt blúzni o prvej línií? Je to dosť nechutné a popravde aj neúctivé voči ľuďom ktorí v tej prvej línií naozaj sú a nesedia 10 hodín sami v kabíne za plexisklom, tri metre od najbližšieho človeka.
Ahoj ja bývam v P.B od malička a viem ti povedať že keby chodila linka78 aj cez viked určite by bola využitá na 100% a ja sám sa s nou vozím ale mi luto ze cez výked je zrusena lebo ked sa mam dostat na vlak je to omnoho zlozitejsie kedze pravidelne mešká linka 79 o 2 minuty a tym padom je mensi cas na prestup a mnoho krat to ludia nestihaju + chcel by som sa vyjadrit k tej zltej "páske" na konecnej L78 stanica podunajske biskupice na tejto stanici je po novom zlty mantinel ktory rusi vodicovy v konaní prestavky kedze bez tochto "zazraku" tam stali 2 autobusy ale po novom tam sotoji len jeden a ked pride druhy tak prvy musi stat na zastavke a pritom neotvori dvere a neraz tu bol sneh a ludia museli cakat na autobus ktory tam stal ale nemohl ido neho nastupovat koli prestavke vodica.Dalej linka 78 casto chodi s meskaniami ale stale je to ospravedlnitelne.Ďakujem Butroel
Generálny riaditeľ DPB Rybanský poukazuje, že vodiči MHD sú od začiatku pandémie v prvej línii a dennodenne odvezú státisíce ľudí. "Ak bude nutné vypravovať ešte menej spojov, situácia bude horšia, a namiesto odmeny ich budeme musieť prepúšťať. To si za obetavú prácu v čase pandémie nezaslúžia. Navyše, dopravné podniky okrem iného participujú so svojimi vozidlami a vodičmi na každovíkendových testovaniach obyvateľov," uviedol. Apeluje preto na všetky kompetentné ministerstvá, aby podali pomocnú ruku. Upozornil, že bez spoľahlivej a bezpečnej verejnej dopravy mestá nedokážu fungovať a skolabujú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto