Nenašiel som nikde zmienku o tom v oficiálnych dokumentoch, že zamestnanci prepravujúci sa verejnou dopravou bezohladu na región potrebujú na vstup do zamestnania maximálne 7-dňový negatívny test. Fakt to nie je nikde uvedené. Nájde to niekto, alebo to boli len do vetra vypustené prázdne slová?
Slovo hoax som úmyselne dal do úvodzoviek, keďže zjavne ho vytvoril sám minister (danú tlačovku som nestíhal pozerať). Ale tlačová konferencia rozhodne nie je prameňom práva, preto slová politikov neberiem až tak vážne a vždy si počkám na presné znenie nariadenia.
A čo sa týka platnosti testov, aj 7 dní je veľa. O 14 alebo 21 dňoch hádam nemusíme debatovať. To už fakt treba presunúť zdroje na užitočnejšie veci.
v tom pripade beriem, napriek tomu to marketingovo vobec nezvladli a je to prezentovane nevhodnou formou, vid ako spominas reakcie (nielen) na stranke dpb
Bolo to vo viacerých štátoch. Ale ja som vďačný, čím viac budú ľudí buzerovať, tým skôr im na to hodia vidly úplne. Viď reakcie na sociálnych sieťach DPB.
to ti je na dve veci, ked tym vyvolas iba nevolu a este viac cestujucich to odradi, pokial je to cielom dpb, tak sa mu to dari dobre
bolo taketo odporucanie v rakusku, nemecku a v inych krajinach?
Aká demagógia? Hneď druhá veta: "volne prelozene, dpb ma cestujucich za stado, ktoremu je potrebne hovorit, co ma a nema robit"
Ukážkový príklad prekrúcania pôvodného výroku a vyvodzovania úplne nepatričných záverov.
Žijeme vo svete, v ktorom sú na každom kroku zákazy, príkazy, obmedzenia či odporúčania a nikto to nepovažuje za dôkaz, že ich prijímateľom je "stádo".
Nuž, budeš sa čudovať, ale napríklad v takom Švédsku cestujúcim skutočne oficiálne odporúčajú, aby prehodnotili nutnosť každej jednej cesty v MHD a preferovali iné spôsoby prepravy.
Mne sa odporúčanie nerozprávať sa zdá tiež trochu prehnané, na tom sa zhodneme, ale ako vieš, odporúčal to minister zdravotníctva na základe výsledkov akejsi zahraničnej štúdie. Ak to DPB použil ako jeden z tipov na väčšiu bezpečnosť (kopec ľudí tieto vecí citlivo rieši), nevidím to ako nejaký škandál. Skrátka prevzal už skôr všeobecne medializovanú správu.
o akej demagogii pises? volne prelozene, dpb ma cestujucich za stado, ktoremu je potrebne hovorit, co ma a nema robit
tymto dosiahne akurat este vacsiu nechut vyuzivat jeho sluzby, navyse ak cestovanie mhd je "sankcionovane" miesto 14d testu 7d, dalsi hrebicek do mhd
nabuduce odporuci nedychat, lebo je to 100% ochrana?
Prepáč, ale veľmi demagogický príspevok:
1. "Určovanie klientom, čo majú a nemajú robiť" je úplne bežnou reguláciou zásad používania služby (v doprave, hotelierstve, obchode, či kdekoľvek inde). Nesnažme sa navodzovať dojem, že používanie služieb (vrátane plne komerčných, nedotovaných) nie je spojené so žiadnymi pravidlami.
2. V príspevku, na ktorý reaguješ, DPB nič neurčuje, ale odporúča, je to tam zreteľne uvedené.
hm, pekne odzrkadluje pristup dpb voci cestujucim
v zivote by sme si nedovolili ako firma urcovat nasim klientom co maju a nemaju robit a este uvadzat take infantilne priklady komunikacie
Samozrejme, ak sa to isté rieši XY-ty ráz. Aj tak to vždy dopadne rovnako. Ty vyzveš na 3. SNP (2. spravil Krajniak) voči opatreniam a vláde načo niekto iný zaargumentuje, že dodržiavať opatrenia treba a už to ide v kruhu.
P.s, už neviem kde som to čítal, ale dovolím si taký citát. "Pri Covide máme smolu. Je silnejší ako chrípka, čiže sa na neho dá umrieť, ale slabší ako mor, čiže na neho umiera relatívne málo ľudí." Verím, že pointa bude pochopená.
Situácia kedy už nemám ani osloviť človeka s ktorým cestujem v autobuse je úplne chorá a absolútne disproporčná tomu že znižujem riziko infekcie o 0,0001%. Už sa uvedomte, nedá sa celý život prispôsobovať covidu. Fakt by ma zaujímalo čo by táto čelaď robila keby prišla nejaka nebezpečná choroba a lá cholera, alebo mor keď kvôli covidu stvárate toto.
Ten druhý odstavec vieš aj nejak zazdrojovať prosím? Tvrdíš že nové mutácie si vyvinuli osobitnú rezistenciu voči rúškam?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
1. "Určovanie klientom, čo majú a nemajú robiť" je úplne bežnou reguláciou zásad používania služby (v doprave, hotelierstve, obchode, či kdekoľvek inde). Nesnažme sa navodzovať dojem, že používanie služieb (vrátane plne komerčných, nedotovaných) nie je spojené so žiadnymi pravidlami.
2. V príspevku, na ktorý reaguješ, DPB nič neurčuje, ale odporúča, je to tam zreteľne uvedené.