Tie dáta sú určené pre vývojárov ktorí by ich chceli použiť vo svojich aplikáciách (prípadne pre nejake analýzy). CP v čitateľnej verzií je už roky dostupný na dpb.sk
Sú to všetko textové dokumenty, ktoré si vie otvoriť hocikto aj na smarftóne. Na ich spracovanie je ale potrebná úroveň know-how (práca s databázami, prípadne GISmi), inak Ti veľa nepovedia. .JR, .CL, .SM. a .ZS by nemali byť prázdne - výnimku tvoria iba prejazďované linky. Napr. v určitej etape reko DKR neexistovala linka 9, všetko to boli služby linky 4 označené ako linka 9. Linku 9 by si medzi súbormi našiel, ale boli by prázdne.
Tie CP dokáže použiť aj bežný používateľ alebo je na to potrebný nejaký program, príp. sú to iba dáta pre aplikície? Keď si odtiaľ stiahnem rôzne súbory, tak mi to ukazuje iba prázdne textové súbory a súbory formátov .JR, .CL, .SM, .ZS, a pod., dá sa z nich nejako dostať normálny CP v čitateľnej verzii?
Toto je úplne vynikajúce, som veľmi rád že sa podarilo prelomiť desaťročie trvajúce nedásato. A dokonca ak dobre vidím, sú zverejňované rôzne druhy exportov, takže sa dajú použiť aj tie palubákové dáta ktoré sú kompletné a správne (aj keď väčšina developerov sa asi uchýli ku GTFS). Fantastické.
(EDIT: Tak nie, tie palubákové dáta sú len pre historické CP, aktuálne sú len v GTFS. Škoda. Ale stále veľmi dobre :))
Na dve spojené 471 sú VŽDY dvaja členovia vlakovej čaty - vlakvedúci a sprievodca. Ku zmene možno dôjde, keď sa u súprav s centrálne ovládanými dverami odbúra mávanie požehnania.
Trochu to pomohlo, inak by teraz bola situácia o niečo horšia, ale zase od tohto grafikonu Bratislava robí aj výkony na trati 131, pár ľudí dalo minulý rok výpoveď a niektorí odišli do dôchodku. Čo sa týka 671, stačí vlakvedúci, ale mimo S65 jazdí na väčšine spojov patriacich pod IDS BK na 671 aj sprievodca. Ako zaujímavosť dodám, že u ČD je na dve spojené 471 na väčšine vlakov iba sám vlakvedúci.
Keby len rozbitie prekladu...z Patrónky smer Dúbravka pred zmenou v októbri odchádzala 83 o XX:05, 15, ...Teraz o XX:01, 11, atď. a 21 prichádza v rovnakej minúte. V 99,9% prípadoch 83 zdrhne 21-ke a človek môže postávať 10 minút na Patrónke. Radosť cestovať.
Personálne nepomohlo trochu zrušenie vlakvedúcich na trase "Kúty - Skalica" a aj na S25 kým existovala? A náhodou nebol pred covidom nejaký čas na poschoďákoch S liniek (napr. S20) iba vlakvedúci? Asi pred mesiacom som cestoval v mci BA S20-kou a prekvapilo ma, že tam bol vlakvedúci aj sprievodca.
Jaaaj keby sa radšej SOR-y vrátil na 84-ku (ideálne tie s Wifi). Bolo to skvelé aj na rýchle zistenie či je to 83 alebo 84.. Teraz po návrate električiek do Dúbravky aj kvôli covidu podľa mňa Capacity na 84 netreba.
PREČO vlastne po vrátení električiek do Dúbravky bol v októbri 2020 zmenený CP 83-ky? Teším sa, že cez víkendy zostal krásny 10-minútový interval, ale prečo sa menili časy odchodov [nielen víkendové]? Cez víkendy bola od Kauflandu v Dúbravke v smere ďalej do Dúbravky 83-ka v krásnom preklade s 20-kou, ale teraz ide 83 minútu po 20-ke čo má nevýhodu aj v nemožnosti prestupu z 83 na 20. PS: Viem, že taký prestup nemôže byť priorita, ale rozbitie prekladu v Dúbravke považujem za zmenu k horšiemu.
Veľmi konzistentne od začiatku pandémie hovorím (aj na tomto fóre) že treba poskytovať maximálnu možnú kapacitu. To je úplne elementárne opatrenie v situácií kedy jediné čo funguje sú odstupy medzi ľuďmi.
Okrem toho proti "šetreniu" vypravovaním kratších vozov tam kde to nie je vhodné vystupujem už roky, nájdeš tu možno aj desiatky takých príspevkov odo mňa. Takže áno, som si istý.
Už to asi patrí do off-topicu, fixné náklady preplácajú veľmi problematicky, to je pravda, ale pokiaľ viem, každá povinne zatvorená reštaurácia od štátu teraz dostáva 80% z celkovej ceny práce na každého zamestnanca do výšky 1100 eur a od 1.2. to bude 100% z ceny práce do výšky 1100 eur. A tie čo nie sú zatvorené tak približne alikvotne k tomu ako majú znížené tržby oproti roku 2019. To je vo väčšine prípadov o dosť viac než len preplatenie odvodov, ktoré spomínaš. A funguje to dobre, byrokracia ohľadne toho je približne 10 minút mesačne a na účet to chodí cca o 3 dni od podania žiadosti.
Si si istý, že by si Ty sám rovnaký argument posmešne nepoužil aj v prípade, ak by sa DPB oných "5 eur denne" ušetriť nesnažil?
Niečo v štýle "krásne vidno ako je mestskej firme jedno koľko minie, toto by si súkromník nemohol dovoliť"...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
(EDIT: Tak nie, tie palubákové dáta sú len pre historické CP, aktuálne sú len v GTFS. Škoda. Ale stále veľmi dobre :))