Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: trolejbus6207 #238778:
Cisto teoreticky (asi je to hovadina), DPB by nevedel poskytnut par nasich 30Tr kedze je ich celkom prebytok a bude este vacsi ked sa kupia baterkove trolejbusy na 203ku?
Reakcia na: trolejbus6207 #238778:
3505 bude jazdiť. Ešte sa opravuje všetko, čo sa opraviť dá bez väčších nákladov. Na fb už sa však píše o možnostiach kúpy ojazdených trolejbusov.
Reakcia na: Urbanway 2423 #238777:
Obávam sa, že výsledok primárne nebol zamýšľaný ako výhra kvality nad cenou, ale výhra "správneho" výrobcu nad "nesprávnym"... Akurát ako spomína predošlý príspevok, správny výrobca popustil z ceny, nech to nevyzerá tak zle.
Reakcia na: Urbanway 2423 #238777:
Však 15Tr už majú prevádzkové len dve a jedna z nich je ešte aj odstavená. To so sólami hrozí väčší problém - jazdí ešte 15ks 14Tr a 53ks 21Tr, keďže sa prijalo, že tie sa generálkovať už nebudú a postupne sa vyraďujú, o nejakú dobu im nebude mať čo jazdiť, tých 10ks baterkových 26Tr ich nezachráni...
K poznámke kvalita/cena dodám, že cena je o dosť nižšia ako sa predpokladalo, čo len potvrdzuje, že ceny trolejbusov sú úmyselne navýšené, lebo "dráhové vozidlo"
Reakcia na: trolejbus6207 #238776:
Pozitívna správa, pretože sa budú môcť definitívne vyradiť 15Tr a 22Tr (možno aj niektoré 25Tr, ak bude treba), ktoré už nie sú najnovšie (aj keď si myslím, že najmä 22Tr sú veľmi zaujímavý typ trolejbusu). Škoda, že Brno stále nebude mať kĺbové parciály, ktoré by niekedy dosť zišli. Ešte by bolo treba kúpiť náhradu za 14Tr (a aspoň časť 21Tr) a bolo by to ideálne.
Zaujímavé na tom tendri je to, že vyhrala kvalita nad cenou, čo je správne, dúfam, že sa DPB inšpiruje, a uplatní to napr. v tendri na parciály. Snáď sa aj my dočkáme nejakých podobne dobrých (alebo lepších) trolejbusov v podobe parciálov. 😃
https://www.youtube.com/watch?v=nmGEJ85uY9Q

Asi 12 minútová prechádzka Bratislavou z roku 1959. Našiel nejaký Talian v rodinnom archíve. Sú tam aj chuťovky. Užite si.🙂
Reakcia na: Joyki #238771:
Súprava od vlaku 4744 (ten jediný doteraz nezrušený na S65) sa v Petržalke točí na vlak 3809. Takže ak by 4744 zrušili, museli tú súpravu by tak či tak dostať do Bratislavy, a viesť ju ako Sv by bola samozrejme hovadina. Každopádne teraz už je to jedno...
Reakcia na: ptyca #238770:
V poslednej dobe (už to bude pár mesiacov) sa na L67 nasadzujú prevažne 10,5-metrové Urbany.
Reakcia na: Joyki #238771:
Myslím, že ho vozila posádka z iného turnusu.
Od zajtra pozastavujú premávku aj na S55 a jediný ranný vlak S65 https://www.idsbk.sk/oznamy/b4ik001oe41d/ (neviem načo premávala doteraz, keď S65 nie)
Reakcia na: Urbanway 2423 #238763:
Hlavne preco tam DPB nasadzuje relativne nove autobusy a crepy SOR BN 10.5 na L67. Asi su este malo rozbite 😏
Reakcia na: Joyki #238767:
Áno, priložíš PCL k čítačke a tá si sama odčíta tie zóny, ktoré máš predplatené, t.j. platíš iba za tie v regióne.
Ak si vypytam u vodica SL v regione listok do zony 100, a mam PCL 100/101, tak platim len regionalny usek takisto ako z Bratislavy von, ze?
Reakcia na: All1111 #238748:
Pani Kovácsová je evidentne dáma na svojom mieste...
Reakcia na: Salomon #238740:
Vzhľadom na to, akú disciplínu parkujúcich vodičov pozorujem pred Lidlami v Česku (hoci je aj pol parkoviska prázdneho, radšej zamrdám prejazd ostatných vozidiel, aby som bol čo najbližšie ku vchodu), tak sa obávam, že by rokovanie s Lidlom veľmi nepomohlo.
Reakcia na: Petto #238735:
To by v mimo koronovom čase trávila ďalšie zbytočné minúty v zápche na Račianskej.
Časom jedine vrchom ak sa tam vybuduje plánovaná cesta resp. rozšírenie.
30 min.int. sa už dúfam nevráti. Fakt je super atraktívny pri prestupe z /na električku..
Reakcia na: birch #238762:
Človeku je normálne ľúto tých autobusov. Hlavne tá cesta do Lieskovca (po odbočení z cesty do spaľovne) je hrôza. Naozaj nerozumiem, prečo sa tá cesta do Lieskovca aspoň trochu neopraví, veď to je normálna časť Bratislavy s rodinnými domami, takže by si normálnu cestu určite zaslúžila.
Na tej 77 (aj 79 za Ketelcom) je to už po výstavbe D4R7 trochu lepšie, keď si odmyslíme úsek k Vodostavu a samotný Vodostav.
Dokumentačne prikladám fotografie z takmer konca sveta 😉 Okrem názvu miestneho občerstvovacieho zariadenia tomu zodpovedá aj stav ciest.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.