Zaujímavé čítanie...
Čo je linka T1?
Čo si predstavujú pod "a regionálne električkové linky"?
Ako sa podarí zámena skratky CMYK za CYMK v celej tabuľke vlakov?
Inak, nosné linky sú definované parametrami? Lebo sa mi zdá, že dve nosné linky sú na celé Záhorie dosť málo, vedel by som si predstaviť vyfarbenú napríklad aj 250 a 289... Tak reku, či len nevyšli farby alebo nebudú mať tie smery dosť spojov.
Páči sa mi, že je tu nejaká koncepcia. Zatraktívneniu verejnej dopravy pomôžu aj takéto "drobnosti". Ešte otázka k tým vlakom R 20/50/60 - takto sa plánujú označovať REXy?
Niektorí to robia, dokonca k nim už ani automaticky nenastupujú keď vidia, kto je za volantom a to 61 používam často. Ono stačí vypnúť motor a čakať na dispečing/MP, ale veľa vodičov sa radšej tvári že to nevidí a nechajú ich nastúpiť.
2) Keby tam tie osádky volali dispečing na každučký jeden spoj, možno by dopravný podnik konečne pochopil, že situáciu treba riešiť. Tým, že ich budú ad hoc vyhadzovať, sa predsa nič nevyrieši.
Keďže sám viem, že Depaul je už roky veľký problém tak sa vyjadrujem len k tretiemu bodu - to, že upratovacie čaty majú všetko na háku a posádky pridelených vozov s nimi stratili nervy a radšej si vozy upratujú sami je interný problém neschopnosti DPB a už len to, že toto vodiči musia robiť je smutné. Ale keď podnik viacej zaujíma či ide električka častejšie ako metro, tak čo iné čakať no. Možno by stačilo na nich zatlačiť a požiadať aby sa podnik o svoje vozy staral sám lebo na nich inak nebudete jazdiť.
Veriť môžu, ale napríklad (ako som tu už písal) vedenie ZSSK dokonca požiadalo o zaradenie vlakového personálu do prednostného očkovania a poslali ich s tým kade ľahšie. Takže asi toľko k tomu.
Pokiaľ viem, tak posledná verzia je, že k prečíslovaniu dôjde u tých liniek, ktorým bude zmenená trasa - teda 203 (a spolu s ňou 44), 204 (v závislosti od prípadného zlúčenia s 32), 209 a 210. 201 by mala byť myslím prečíslovaná po nasadení nových trolejbusov.
Podľa TPŠ (ktoré sú pre budúceho prevádzkovateľa PAD záväzné) musia byť farebné CP umiestnené na všetkých zastávkach, rovnako ako všetky novovyrobené vozidlá musia mať plnofarebné vonkajšie displeje. To iba DPB si z TPŠ robí trhací kalendár.
1)Bezkontakte sa nedá nakaziť koronavírusom?
2) V časoch kedy bezdomovci opúšťajú azylové zariadenie Depaul a doň prichádzajú 06-08 a 18-21 hod by vela vozidiel malo “povinnú” odstávku a to by asi nebolo v pohode pre dispečing.
3)Vodiči na L61 a aj z časti L96 jazdiaci s vozidlami Solaris New Urbino 18 ich majú pridelené na pevné osádky a si ich upratujú sami.
V zozname sú aj nové čísla pre trolejbusové linky a v zozname regionálnych liniek sú zase aj linky 205 a 209, znamená to, že sa stále počíta s prečíslovaním trolejbusových liniek? Čo sa farebných liniek týka, dúfam, že sa dočkáme farebných CP aj na zastávkach v regióne a na vonkajších displejoch vozov (sú plnofarebné displeje požiadavkou v súťaži na výber nového dopravcu?) a že nezostanú tieto farby iba v tomto dokumente.
1) Pritom neprichádza do fyzického kontaktu s bezdomovceom.
2) Vodič nemá rišiť konflikty, má volať dispo.
3) Vodič nemá čistiť vozidlo ale ísť s ním do vozovne, kde sú na to špecializované sily.
Odmysliac si, že daný postup je maximálne nezvyčajný (keďže sa počíta s využitím už existujúceho logotypu), je fajn že sa pozornosť venuje aj týmto veciam.
Zároveň je medzi materiálmi možné nájsť finálnu verziu farebného kódovania liniek (nosné linky sa budú rozlišovať aj u PAL): https://www.idsbk.sk/download/az1f004rx40d.pdf
Prvá vec, ktorú blokoval, boli tri varianty petržalskej rýchloelektričky cca v roku 2005 Potom zistil, že to je slušný biznis a začal sa zapájať prakticky do všetkých konaní v Bratislave a aj mimo nej...
Za posledný rok je to už iksté vyhlásenie, ako ho odstavia, ale som trochu skeptický, keďže neprestal ani po (údajnej) bitke či právnych krokoch iniciovaných niektorými stavebníkmi.
Ale DKR bol iný príbeh, tam vyskakovali dediči reštituentov časti pozemkov pod meniarňou, nie tento výkuk.
Na linku 75 by som nedával 12m busy ale nechal by som 18m! Práve naopak, jej trasu by som nemenil. Ja cestujem spomínanou linkou a v čase špičky ešte pred Koronou bola slušne obsadená smerom po Novú Dobu. Zbytočne by sa ľudia tlačili v 12m buse pri zachovanom intervale. Už niekoľko krát sme žiadali DPB aby linka 75 premávala celodenne. V sedle sme žiadali interval 20-30min a obsluhu s 12m vozidlami. Jej trasa juhovýchod/sever je veľmi dobrá a prechádza bodmi kde sa dá krásne prestúpiť smerom do centra. Jej prevádzku sme žiadali s Novej Doby ako posledný odchod, smer Dolné Hony 22:25, nakoľko sa z tejto lokality veľmi zle cestuje smerom juh/východ. Keď sa chcete dostať po práci v spomínanom čase na Dolné Hony, musíte stihnúť l 98, 22:22, prestúpiť na l 70, 22:31, ja prestupujem na l 67 ktorá ma odchod na Vinohradnícku z MiÚ 22:48. Iba tento čas je preklad. Cez víkend, žiaľ choďte peši.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
2) Vodič nemá rišiť konflikty, má volať dispo.
3) Vodič nemá čistiť vozidlo ale ísť s ním do vozovne, kde sú na to špecializované sily.
Oblbovať môžeš možno v tom Novom Čase.