Stojí, máš pravdu, ale až za rohom a ten prestup teda nie je bohvieaký.
Aj tak by ale mala byť trať pojazďovateľná autobusmi aj v tomto úseku, či už kvôli NAD alebo aj dojazdom, ktoré by možno využilo viacej ľudí, ak by stáli priamo na električkovej zastávke.
Myslím si, že električková zastávka by sa dala posunúť dopredu, cesta by sa iba musela zúžiť o kúsok ďalej ako dnes, ale to by hádam nemal byť problém.
Ahojte, vieme prosím čo sú tie nové CP Slovak linesu?
Prázdninové sú bez zmeny (min. moje linky), čiže predpokladám že sa tam len dodával školský rok, lebo 8.1. technicky začína školský rok, akurát je to teraz kvôli korone posunuté?
Ja dúfam, že s pojazďovaním Vajnorskej radiály v úseku TrMy až Zátišie, príp. Odborárska sa pri rekonštrukcii počíta, pretože by to zlepšilo prestupy (53 by mohla napr. zastavovať aj na Českej a Novej dobe, 50, 51 na Zátiší a 51, 98 pri Poluse) a navyše by to aj zrýchlilo v špičke autobusy, keďže by nemuseli stáť v zápche.
V súčasnej dobe by podľa mňa bol problém s tým, že dlažba by asi autobusy dlhodobo neudržala, takisto nie je na to upravená ani CSS.
Tento nápad sa mi veľmi páči, a nielen ako nejaké dočasné covid-opatrenie, ale trvalé zabezpečenie prestupu medzi L4 a 50. V smere od Tomášikovej by výhľadovo mohla L50 prichádzať po električkovej trati a do zastávky odbočovať na električkový signál.
Avšak neviem posúdiť, či a aké stavebné úpravy sú potrebné na realizáciu tohto opatrenia.
Tam by mohlo byť lepšie nechať zachádzať L50 cez električkovú zastávku Kuchajda s prestupom na hrane ak by to bolo možné (s garantovaným prestupom medzi ňou a L4).
Respektíve zriadiť zastávku Kuchajda pre L50 normálne na ceste zhruba na úrovni električkového označníka smerom do mesta aj s dočasným priechodom pre chodcov z oboch strán smerom ku električkovým nástupištiam.
Prestup zo zastávky L98 a L51 pred Vivom na električkové nástupište smerom do mesta je totiž dosť nanič (v prípade tej tvojej kyvadlovky), podobne ako presun medzi nástupišťami MiÚ Nové Mesto z L4 na L50 (v opačnom smere to nieje také strašné ale tiež to nieje bohviečo).
ja viem co je podstata hybridu... ale dole z kopca vies ist bez potreby paliva viac-menej s cimkolvek, zavisi len na odporoch ktore mas (valivy, odpor vzduchu, ...) a sklone (=zrychleni) ktore ti teren poskytuje.... prebytok bohuzial v spalovaku nemas velmi kam naakumulovat (leda ak do kinetickej energie vozidla, v com ta ale mozu limitovat ci uz predpisy (maximalna povolena rychlost) alebo fizikalne obmedzenia v podobe maximalnej rychlosti ktoru si mozes dovolit vzhladom na adhezne podmienky a stav a geometriu cesty.....)
A keby sa tam spravil od lakeside kultúrny chodník, ideálne aspoň čiastočne zastrešený, tak by možno ani tá kyvadlovka nemusela jazdiť. V tom mieste je toľko nevyužitého potenciálu, že to až mrzí.
Otázkou zostáva, či by to niekto z podniku bol ochotný zrealizovať, mám o tom veľké pochybnosti, to už to zrejme radšej nechajú tak, ako to je len aby nemuseli vymýšľať niečo nové.
Už konečne buď ticho.Až si ma donútil vytvoriť si konto.Ty si len obyčajný úbožiak ktorý si očividne tu rieši svoje komplexy.Všetkým nám pomôžeš keď konečne vypadneš lebo naozaj nie si zaujímavý.Ja sa taktiež neviem prečo tomuto pacientovi nedajú admini ban pretože tu zahlcuje fórum rovankými alebo podobnými príspevkami a tým porušuje pravidlá používania.
Umožňuje BUSE niečo také ako posielanie textových správ z dispečinku? V Brne sa to bežne používa na zabezpečovanie garantovaných prestupov, nešlo by to tak urobiť aj u nás, pretože si nie som úplne istý, či by všetci vodiči na prestup čakali, keby to bolo iba nich.
Určite by však bolo nutné ponechať aj nejaké tangenciálne linky (napr. 65 a 87) a takisto by bolo nutné zabezpečiť aj obsluhu niektorých oblastí, kde nočáky vôbec nejazdia (príp. jazdia iba jednosmerne, napr. Východné).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Urbanway 2423
Aj tak by ale mala byť trať pojazďovateľná autobusmi aj v tomto úseku, či už kvôli NAD alebo aj dojazdom, ktoré by možno využilo viacej ľudí, ak by stáli priamo na električkovej zastávke.
Myslím si, že električková zastávka by sa dala posunúť dopredu, cesta by sa iba musela zúžiť o kúsok ďalej ako dnes, ale to by hádam nemal byť problém.