Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #238407:
Ja by som okamžite zrušil výnimku chodenia do prírody. V tomto by som minimálne zrušil linky 29, 43, 203, 144, 91, 191, 90, 56. Potom by som okamžite zrušil možnosť chodenia do práce okrem kritickej infraštruktúry. Takto by bolo možné, aby MHD bola iba pre kritickú infraštruktúru. Bežní občania by MHD mali zakázané chodiť absolútne bez výnimiek. Ak potrebujú ísť niekam súrne, nech idú pešo aj keby to bola vzdialenosť 20 km. To je môj nápad.
Reakcia na: Default #238406:
To za akými účelmi môžu ľudia vychádzať von je už dnes regulované. Ak je raz daný účel povolený, nie je dôvod aby za ním človek nemohol využiť MHD. Nie každý má auto.
Dobré ráno. Navrhujem z dôvodu rozšírenia novej nebezpečnej britskej mutácie koronavírusu zrušiť premávku MHD pre bežných občanov do odvolania. Tak, aby MHD bola len pre pracovníkov z kritickej infraštruktúry. Napríklad zdravotníci a tak. Ostatní zamestnávatelia, ktorých zamestnanci nemôžu vykonávať prácu z domu, nech sa buď dohodnú s DPB, alebo nech idú pešo bez porušenia výnimiek zo zákazu vychádzania. Vodiči by boli doma aj revízori. Sme preboha vo 4. fáze varovania, jasne uvedené že do práce iba kritická infraštruktúra! Navrhujem, aby vo 4. stupni varovania bola zrušená MHD pre bežných občanov. Plán je taký: Od 1 po 3 stupeň nechať školský režim. Od 4 až 6 školské prázdniny režim v závislosti od podmienok (testovanie škôl a tak). V poslednom 7 stupni MHD len pre kritickú infraštruktúru. V 6 stupni a po povinnom plošnom testovaní kontrola testov u vodiča vpredu. Prečo DPB po celoplošnom testovaní nekontroloval testy cestujúcich? Inak už dávno mali byť zrušené spoje do Nitry a kritických oblastí! Keby toto bolo v Nemecku, tak by ani MHD vôbec nepremávala! Takto sa dá zamedziť šíreniu novej britskej mutácie tým, že občania nebudú zbytočne cestovať.
Reakcia na: Urbanway 2423 #238404:
Možno je to práve kompenzácia za ten jeden zrušený odbočovací pruh z Vazovovej smerom na Račianske mýto. 🙈

https://www.skyscrapercity.com/threads/bratislava-cestná-infraštruktúra.528645/page-178#post-171284344
Reakcia na: Solider #238403:
Ja potom nerozumiem, prečo nechali na výjazde z Vazovovej iba jeden pruh doprava (predtým boli dva), keď za križovatkou nechali dva? Nebolo by lepšie nechať aj dva odbočovacie?

Už som si myslel, že konečne si kompetentní uvedomili aká blbosť bol ten krátky pripájací pruh a že ho po dokončení opravy Radlinského zrušia, ale vidím že to asi bude ešte horšie, leda že by mal byť vyhradený pruh na el. trati pre autobusy (ten tam je neoficiálne už aj teraz, takže význam by mal)... 🤔
KTO vydal súhlas na zriadenie dvojpruhu na takmer celej električkovej trati na Radlinského ulici v smere na Račianske mýto? Podľa zvislého dopravného značenia tam už je a sú prichystané pomocné čiary pre vodorovné dopravné značenie.
Reakcia na: si #238401:
To bol preklep. Cestou dole sa samozrejme nabije a následne do BB alebo Osady v pohode na baterku prídem aj s klímou/kúrenim.
Reakcia na: Petto #238400:
zadara dole z kopca viem jazdit aj s benzinom (ked je zohriaty), treba len vediet spravne radit jazdne stupne....
(a kym som mal staru feldu a nevadilo mi ze mi nejde posilovac brzd, tak som to robil aj bez nastartovaneho motora 🙂 )
Reakcia na: Mikimaus #238394:
Súhlasím. Tiež mám pol roka obyčajny KIA hybrid, na semafore sa na mňa nechytaju žiadne 2kove nemecké dizle. Mam aj packu na silnejšiu rekuperaciu, takže brzdy tiež len zriedka. Keď vylezem na Donovaly, tak väčšinou dobijem baterku na 100% a idem dole potom zadara až do BB alebo aspoň po Lipt. Osadu opačný smer.
Reakcia na: ikarus31 #238396:
Čo sa týka technológie mild hybridov, dobrý článok bol k tomu na ČS Dopravákovi: https://www.cs-dopravak.cz/solaris-predstavil-svuj-neprvni-mild-hybrid/
Reakcia na: ikarus31 #238396:
Počkať tie žilinské hybridy takto nefungujú, myslel som si, že už jestvujú najmä takéto hybridné autobusy? To sú až o toľko drahšie alebo prečo sa nepoužívajú až tak často? Podľa mňa by takéto hybridy neboli ani u nás (v SR) na zahodenie.
Reakcia na: Kami #238393:
.
Reakcia na: Andy #238392:
Aj Volvo a MAN v Európe majú mild hybridný autobus.Pri rozjazdoch ide na elektrinu a po dosiahnutí určitej rýchlosti sa prepne na spaľovací motor.Takto sa aspoň netrápi motor pri rozjazdoch.
Reakcia na: Mikimaus #238394:
ja som zopar obycajnych hybrydov skusal, a v meste mozno, ale ja som spekuloval nad tym ze ked idem dole z kopca (byvam na kopci) tak to este aj nabijem a cestou nazad vyuzijem, ale prakticky ani jeden z hybridov ktory som mal v rukach bez pouzitia spalovacieho motora do toho kopca na ktorom byvam nevytiahol....
Reakcia na: Ike #238389:
Obyčaj hybrid používam už pol roka a parádička, v kolóne, zápche sa posúvam na elektriku, brzdy používam minimálne a používam rekuperaciu. Do obmedzenia rýchlosti (obec, znížená rýchlosť.. ) doplachtim rekuperaciu. To už nehovorím, keď sa pohnem niekde na ulici a okolie wtf.. toto a elektrika? 😀 A presne ako píšeš na dialnici idem na spalovák. 🙂
Reakcia na: Ike #238389:
ZA v rovnakom case nakupovala naftu, hybrid a elektro. Vysledok je taky, ze ten hybrid ponuka malo muziky za vela penazi. Uspora paliva v realnej premavke nie je nijako oslniva. Duplom, ak aj obycajna nafta Euro 6 je uspornejsia ako Euro 5 a starsie.

Neviem, mame na Slovensku aj ine hybridy?
Reakcia na: Ike #238389:
Existujú, napríklad v Amerike sú neplugin hybrid autobusy bežná súčasť MHD, a už dobre dávno, pred 15 rokmi som sa takým viezol.
Reakcia na: Ike #238389:
Ako si prišiel na to, že také niečo nie je aj pri autobusoch?
Reakcia na: Ike #238389:
Presne, automobilky namiesto vymýšľania ako odbrať testovanie emisií sa mali zameriať na to že najväčšia spotreba energie je pri pohýňaní a práve toto je základom vyššej spotreby v mestách.
Podľa mňa je v dnešnej dobe cenovo-emisno-komfortný kompromis klasický neplugin hybrid. V meste, kde je najväčší pomer jazdy brzda+plyn a najväčšia spotreba (najväčšie emisie), tak to ide na elektriku a na diaľnici, kde sú emisie a spotreba nižšia ide na benzín a elektrinu si pekne dobíja, takže sa s tým dá ísť aj kdesi na tajgu. No a cenovo sú dostupné.

Škoda, že také niečo nie je aj pri autobusoch. Aj keď hybridné trolejbusy budú čosi podobné.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.