Nezobrazoval sa mu v konte, na karte bol keďže písal že pri kontrolách bol ten PCL normálne uznávaný. Nemal teda čo riešiť, keďže sa na ten PCL normálne dalo cestovať.
13.12.2020 mi končila platnosť 90dPCL, ktorá sa mala bonusovo predĺžiť o 60 dní automaticky. Včera som cestoval prvýkrát od toho dňa, takte som to riešil hneď v prvý deň, nie po roku a zistila sa závada, ktorá vznikla nedopatrením niekoľkých subjektov mimo mňa.
Ďakujem, avšak som zvedavý, či uvidia pôvodný 365PCL, ak ja som to nevidel celých 10 mesiacov na novej karte. Na stratenej však dodnes vidím. Zrejme musím poskytnúť aj číslo stratenej karty.
V príspevku na odkaze nižšie (a v ďalších po ňom) sa tvárili, že ak sa nezapíše automaticky bonusová platnosť na novú kartu tak ju sú schopný bez problémov doplniť ručne, tak skús napísať na info@idsbk.sk (ak si ešte nepísal) a daj potom prípadne vedieť ako bezproblémové to teda bolo.
Porozprávam vám historku o tom, ako sa vybavuje PCL v rámci IDS BK.
- 16.9.2019 som si kúpil ročný PCL za akčnú cenu 199€,
- koncom októbra som stratil SL kartu-nosič,
- 3.11.2019 som si kúpil novú kartu u SL, preniesol som si kredit zo starej a skúšala pani aj PCL, avšak ten bol kúpený u ZSSK, a teda skúsila jednoducho akoby predať nový 365PCL. Po skončení akčnej ponuky 365PCL sa samozrejme účtovala pôvodná cena 267€, a teda to stornovala, lebo nevedela ako vykázať cenový rozdiel - tak to stornovala.
- keďže 365PCL 16.9. bol kúpený u ZSSK, tak tam som musel ísť to skúsiť dať presunúť v pôvodnom znení (a teda za 199€),
- u ZSSK sa zistilo, že stará stratená SL karta nebola zablokovaná, tak som musel ísť naspäť na Nivy dať si to zablokovať,
- ZSSK získala dáta z predaja 16.9. 365PCL u nich za tú akčnú cenu 199€, a teda na novú kartu sa zdanlivo presunula akčný 365PCL.
Počas celej jeho platnosti sa mi však na konte PCL nezobrazoval, avšak počas palubných kotrol sa nejavil žiadny problém.
Po skončení platnosti 365PCL som si kúpil 90PCL 16.9.2020, a dnes som zistil, že bonusové predĺženie sa neuskutočnilo, pretože systém eviduje na mojej karte naposledy len to storno. Ten pokus tety u SL, ktorá mi tam jednoducho chcela akoby predať nový PCL cez Emtrest, avšak už za pôvodnú cenu, s ktorou som nesúhlasil...
Takže teraz čo? Vraj to mám riešiť s BID. Pochybujem, že sa to nejako vyrieši zdravo-hravo. Zatiaľ však odmietam si kupovať lístky aj nový PCL, pretože nárok na 60-dňový bonus mám.
Čo sa týka zastávky Podkerepušky, už je dlhšie hotová ale keďže sa okolité obytné domy len stavajú zatiaľ nie je v prevádzke. Podľa mňa by sa mohla využívať už teraz, pretože je to bližšie z "pôvodných" Podkerepušiek a je tam normálna nástupná hrana s kasselským obrubnkom. Stará zastávka má zase pre zmenu prístrešok a nová nie
Celú jeseň to bolo rozrýpané, robili inžinierske siete, čiže sa tam bude stavať (ako píše ramzi o dva príspevky nižšie), tuším urobili aj malú otočku pre MHD
Tiez tipujem, ze to je niekde medzi nadjazdom D2 a hranicou, lebo suvisiaca fotka v tej galerii je obnoveny cykloprejazd cez cestu pri ex-policajtoch na Kopcianskej.
Len este v novembri tam boli rozkopane cesty, takze sa tam musim niekedy pozriet, ako to vyzera teraz a kde by sa ten bus potom dokazal aj realne otocit, lebo tam byvala az po hranicu uzka cesta s “2-pruhovou” sirkou iba na kratkom useku pred hranicou pri zeleznici.
So športovým areálom to nemá nič spoločné, tie stavebné úpravy financuje Lucron, ktorý tam už začiatkom budúceho roka rozbehne výstavbu Nesta: https://www.yimba.sk/kopcianska-juh
Zároveň v 2021 začne výstavba projektu Kopčianka a snáď aj Nová Matadorka, takže celá oblasť bude potrebovať masívne posilnenie spojov.
Pod Kapitulským poľom zrejme myslíš Kapitulský dvor, no to je niečo, čo nebude potrebné riešiť v horizonte najbližších minimálne 5-7 rokov.
Keď ale pozerám na to, čo je v okolí (zatiaľ tam podľa fotiek okrem záhradkárov nie je nič, ani obratisko tam asi nie je), tak si myslím, že tam asi v blízkej budúcnosti nič jazdiť nebude. Podľa mňa to bude predpríprava pre plánovaný športový areál Vojenský dvor (vedel by niekto povedať v akom štádiu je táto stavba?).
Ak sa tam ale raz zavedie nejaký autobus, tak by sa L80 mala určite rozdeliť na L80 (Kollárovo nám. - Cintorín Petržalka), ktorú by som aj posilnil, keďže sa na Kapitulskom poli plánuje nová výstavba a L81 (Kollárovo nám. - Kopčany/Vojenský dvor), tak aby v úseku ŽST Petržalka - Kollárovo nám. jazdili v preklade.
Inak, ako to vyzerá so zastávkami Podkerepušky (v novej polohe) a Akad. maliara Jozefa Nagya, ktoré už nejaký ten čas stoja? Kedy sa približne plánuje ich zavedenie (resp. kedy majú byť dokončené projekty v okolí?) alebo to ešte nie je známe?
Neviem o tom, že by to opustilo skúšobnú trať. Ale jedna 15Tr, myslím, že buď žilinská alebo budějovická, mala pri expedícii z fabriky batériový pojazd, neskôr bol demontovaný. V Hradci Králové mali degeša vlastnej výroby, kedy si za sebou ťahal vozíček s nejakým motorom Zetor tuším.
Podla tohto postavili v Kopcanoch novu zastavku. Ak sa bude obsluhovat, rozdeli sa 80tka na 80 a 81? Alebo podla SAD vzoru bude mat jedna linka 4 trasy a 4 konecne v Petrzalke?
Záložák..
Bol ťukes na križovatke Vajnorská - Škultétyho
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207