Záleží ktorú vrstvu asfaltovali. Vraj je v pohode ak sa vyasfaltuje ložná vrstva a potom sa kladie prídlažba a na záver ide obrusná. Ak však položili obrusnú vrstvu a potom začali skladať prídlažbu tak je to chybný postup. S tým malo dosť mesto problém že si to zhotovitelia robili podľa nálady...
tragédiou toho celého bude, že to vyzerá tak, že to sú nejaké #modernépostupyasfaltovaniašpeciálnepreBratislavu Presne takým systémom som videl asfaltovať chodík na Vajnorskej... najprv vyliali celoplošne bez toho aby si to vyčistili a pripravili okolo stĺpov a potom to tam okolo stĺpov dorábali sekali atď. proste hnus
2 poznatky k rekonštrukcii DKR:
akokoľvek sú niektoré riešenia nelogické (stĺpy v strede, závody kto vyleje viacej betónu) tak tento týždeň to opäť pokorili pretože plánovanie nebolo plánované, keď najprv vyasfaltovali vozovku na Botanickej a po vyasfaltovaní začali robiť prídlažbu na krajnicito veľmi nenapomôže trvácnosti,
tabuľa na bývalom PKO pre ET smer centrum nefunguje od samotného začiatku, pričom fungujú všetky ostatné ktoré boli zapojené neskôr- je tam nejaký závažnejší problém alebo stačí že hore je dátum a čas?
Všetko ide podľa plánu tak, ako som to avizoval: držať to čo najdlhšie stopnuté, neustále podávať nové a nové námietky po jednom, a keď príde 11/2021 začať s podpisovaním vždy na 1 rok doplňujúcich núdzových zmlúv.
Stále trvám na tom, aj keď to dotknutí odmietali, že budem prekvapený, kebyže súťaž prebehne včas a normálne. Tu sa IDS nezmení len tak k lepšiemu...
Zdravím ,
nakoľko vlákno DKR už nie je vidno navrchu v diskusií pridám to sem. https://youtu.be/1StEoR3Ba4w
4K timelapse točené dnes.
V podstate je takáto situácia (už od mája) na Botanickej ul.
Doplním Laminátku. Takže história a-30:
1. Októbrové nám. (vtedy - dnes Župné) - tunel - Mlynská dolina - Patrónka - Dúbravka/Lamač - odlíšenie 30D resp. 30L.
2. Rozdelenie na 30 (ex 30D) a 35 (ex 35L) (polovica 60. rokov).
3. Spojenie a-40 (Šaf. nám. - Pod. Biskupice) s a-30 (prelom 60. a 70. rokov).
4. Namiesto Patrónky cez Karlovu Ves - nepamätám si, či zároveň so spojením týchto liniek alebo o trochu neskôr. Zostalo to takto aj po obnovení a predĺžení električkovej dopravy do KV (1975), lebo do Dúbravky sa ešte nejazdilo.
5. Po sprevádzkovaní električiek do Dúbravky sa nám a-30 scvrkla do biskupickej časti i keď pôvodná a-30 bola práve tá dúbravská...
6. No a v rámci oblastného číslovania sa z 26 stala 30 a z 30 potom 70, ako to už bolo uvedené.
Otázka je, čo je vajce a čo sliepka - môj prvý šotokontakt s MHD a súčasne linkou 30 bol, keď ma môj dedko vozil autobusom Škoda 706 RTO na sedadle spolujazdca od Kapucínov cez tunel, po nábreží, okolo Slováka a ZOO, cez Patrónku po Brnianskej (vtedy Brnenskej) do Lamača.
65 by mala mať preklad aj s 53. Možno by stačilo prehodiť odchody 52 a 56, čím by vznikol preklad 56 a 65 smer Rača. Ale obávam sa, že by to rozladilo ich obehy. Možno by sa tým pádom museli prehodiť aj v opačnom smere a potom by zasa jazdili 56 a 65 zároveň z Rače na Zlaté piesky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Maxi King